eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › Remont magazynu zbożowego - ZDOO Kochcice



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont magazynu zbożowego - ZDOO Kochcice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Pawłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 25

1.5.2.) Miejscowość: Toszek

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@pawlowice.coboru.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pawlowice.coboru.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pawlowice.coboru.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badanie i rejestracja odmian roślin uprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont magazynu zbożowego - ZDOO Kochcice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2e649e-da72-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045491/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont magazynu zbożowego - ZDOO Kochcice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171837/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZK-3/05/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224875,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rozbiórka pod budowę ze żwirobetonu
2. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km
3. Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty w gruntach suchych kategoria II-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 1,05 m, szerokość 0,8-1,5 m
4. Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli – pręty żebrowane o średnicy 12 mm
5. Wykonanie stóp fundamentowych betonowych o objętości do 1 m3
6. Wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym – 3 cm grubość warstwy po zagęszczeniu
7. Wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym - za każdy dalszy 1 cm grubość warstwy po zagęszczeniu
Krotność = 12
8. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej z folii PCW szerokiej na sucho
9. Wykonanie podkładów betonowych w budownictwie przemysłowym przy zastosowaniu pompy do betonu na podłożu gruntowym
10. Wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej z folii PCW szerokiej na sucho
Krotność = 2
11. Wykonanie posadzki betonowej
12. Osadzenie drobnych elementów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 175503,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rozebranie elementów stropów drewnianych – ślepych pułapów
2. Rozebranie elementów stropów drewnianych – belek stropowych o przekroju do 300 cm2
3. Rozebranie obicia ścian drewnianych z desek nieotynkowanych na styk
4. Demontaż elementów konstrukcyjnych dachu – słupy
5. Demontaż elementów konstrukcyjnych dachu – zastrzały
6. Montaż zastrzałów przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej
7. Montaż kleszczy przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 49372,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149559,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149559,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149559,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY RAFAŁ BARTYLA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761531009

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149559,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58505,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58505,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58505,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARDORZ ALOJZY ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY "BARDORZ"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761015199

7.3.4) Miejscowość: Kościeliska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58505,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.