eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroszyce › Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na obszarze mpzp w Dobroszycach i Nowosiedlicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na obszarze mpzp w Dobroszycach i Nowosiedlicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934779

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@DOBROSZYCE.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobroszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b1a8535-aeba-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na obszarze mpzp w Dobroszycach i Nowosiedlicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1a8535-aeba-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039627/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodociągowej i kanalziacji sanitarnej na obszarze mpzp w Dobroszycach i Nowosiedlickach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104469

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10248565,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr I – roboty budowlane: rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na obszarze
mpzp w Dobroszycach i Nowosiedlicach, składające się z części:
1. I część obejmująca sieci wodociągowe i kanalizacji sanitarnej w ulicach: Azaliowa, Fiołkowa, Wrzosowa i Bratnia w Dobroszycach
2. II część obejmująca sieci wodociągowe i kanalizacji sanitarnej w ulicach: Czekoladowa, Diamentowa, Kryształowa, Szmaragdowa i Dobroszycka w Nowosiedlicach
3. III część obejmująca pozostałe sieci wodociągowe i kanalizacji sanitarnej w Nowosiedlicach
Zadanie obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowych na terenie objętym miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego: w Dobroszycach i Nowosiedlicach. Dla inwestycji uzyskano pozwolenie na budowę z dnia 16 maja 2016r. nr I-218/2016. Ze względu na nowe podziały działek i pasy drogowe ulic, wynikające z mpzp, w okolicy projektowanych przepompowni ścieków zmieniono lokalizacje przepompowni ścieków. Ze względu na obowiązujące przepisy budowlane uzyskano, na podstawie projektu zamiennego, nowe pozwolenie na budowę: decyzją Starosty Oleśnickiego z dnia 11.05.2021r. nr I-2521/2021 (opracowanie zamienne). Zakres objęty zamiennym pozwoleniem na budowę został wykonany.
Zakres, objęty niniejszym postępowaniem (z zastrzeżeniem odcinków sieci kanalizacji sanitarnej: wpięcie do istniejących studni: Sist2 i Sist3), należy realizować wg pierwotnego pozwolenia na budowę z dnia 16 maja 2016r. nr I-218/2016.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 8858565,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zadanie nr II, dostawa wodomierzy ultradźwiękowych dla instalacji wodociągowych obsługiwanych przez Gminną Gospodarkę Komunalną Dobroszyce Sp. z o.o
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk wodomierzy ultradźwiękowych o następujących parametrach technicznych i użytkowych:
a) układ pomiarowy statyczny - ultradźwiękowy, bez części ruchomych i wirujących,
b) wodomierze nierozbieralne i nie podlegające regeneracji,
c) korpus kompozytowy lub mosiężny,
d) próg rozpoczęcia pomiaru dla wodomierzy DN20 i DN15 od 2 litrów / h,
e) współczynnik dynamiki Q3/Q1 dla wodomierzy DN15 i DN20 R250, dla większych średnic R160,
f) dla wodomierzy DN15 i DN20 wysokość wodomierza, z uwzględnieniem modułu radiowego, nie może przekraczać 75mm, dopuszczone długość: 130, 105, 110mm,
g) zasilanie bateryjne, trwałość niewymiennej baterii min. 15 lat, przy zachowaniu w ciągu całej doby stałego cyklu nawania sygnału radiowego co maksymalnie 18 sekund,
h) wymagane liczydło w postaci elektrycznego wyświetlacza, wysokość znaków wskazujących m3 musi wynosić min. 7 mm,
i) klasa szczelności IP 68,
j) liczydło odporne na zanieczyszczenie i zaparowanie,
k) dokładność pomiarów do 0,001 m3,
l) wodomierze mają być wyposażone w zintegrowany nierozłącznie z wodomierzem, moduł komunikacji radiowej jednokierunkowej wM-Bus typ C1 868MHz odczytywany przez istniejący
u użytkownika (w GGK Dobroszyce) system odczytu wodomierzy,
ł) dla każdego wodomierza, transmisja radiowa, musi być zabezpieczona indywidulanym kluczem szyfrującym przy czym możliwość odczytu posiada tylko właściciel wodomierza,
m) wyposażone w rejestry pamięci: min. 450 rejestrów dobowych, min. 30 rejestrów miesięcznych (data, objętość, licznik godzin pracy, kody info, przepływ min i max, temperatura wody i wodomierza) oraz 40 ostatnich alarmów (przeciek, awaria instalacji, próba otwarcia, osuszenie wodomierza, przepływ wsteczny),
n) wyposażone w złącze optyczne umożliwiające komunikacje z przenośnym terminalem lub komputerem z wykorzystaniem dedykowanej przystawki do odczytu rejestrów wodomierza,
o) wodomierze muszą wykrywać i zliczać przepływ wsteczny oraz zapisywać jego wartość w rejestrze,
p) przepływ wsteczny nie może zmniejszać wartości zarejestrowanej objętości na tarczy wodomierza,
r) odporne na próby zakłócenia pracy po przez działanie zewnętrznego pola magnetycznego – magnesu,
s) przystosowane do montażu bez wymogu stosowania odcinków prostych przed i za,
t) przystosowane do montażu w każdej pozycji zabudowy (pion, poziom, skos) bez zmiany dynamiki R,
u) możliwość trwałego nadrukowania logo Zamawiającego , nr seryjny oraz datę legalizacji w roku dostawy,
w) wodomierze fabrycznie nowe,
y) możliwość legalizacji na terenie Polski przez okres min. 15 lat o daty produkcji,
z) komplet uszczelek do montażu,
aa) aktualne certyfikaty i atesty obowiązujące na terenie całej UE,
ab) instrukcja obsługi w języku polskim,
ac) wodomierze muszą być odczytywane radiowo przez działający u użytkownika system radiowego odczytu. System o nazwie READY Manager, składa się z programu głównego będącego bazą odczytów, terminala radiowego połączonego z dedykowaną aplikacją na smartfonie. Odczytywany jest standard wM-Bus 868MHz z zaszyfrowaną transmisją danych. Sposób szyfrowania musi umożliwiać aplikacji deszyfrację przekazu radiowego.
2.2. Gwarancja producenta – minimum 24 miesiące – według warunków określonych w projekcie umowy.
2.3. Montaż wodomierzy ultradźwiękowych wykonać wg specyfikacji i wymagań ich producenta.
2.4. Lokalizacje montażu wodomierzy ultradźwiękowych (wymienione sołectwo i ilość montaży w tym sołectwie):

L.p. Sołectwo Ilość
1. Dobroszyce 436
2. Dobra 57
3. Dobrzeń 78
4. Siekierowice 60
5. Mękarzowice 16
6. Łuczyna 68
7. Sadków 26
8. Strzelce 30
9. Kolonia Strzelce 11
10. Bartków 11
11. Białe Błoto 32
12. Holendry 12
13. Malerzów 73
14. Nowica 28
15. Miodary 30
16. Nowosiedlice 32
Suma 1000

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.5.) Wartość części: 460000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zadanie nr III – dostawa samochodu asenizacyjnego
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu asenizacyjnego z funkcja czyszczenia sieci dla potrzeb Gminnej Gospodarki Komunalnej Dobroszyce Sp. z o.o. o następujących wymaganiach:
3.1.1 Podwozie:
1. Fabrycznie nowe dwuosiowe: rok produkcji 2023
2. DMC 18 T,
3. Napęd: 4X2
4. Rozstaw osi: max 4200 mm
5. Silnik:
1) Moc: min 300 KM,
2) Norma emisji spalin: EURO6,
6. Blokada mechanizmu różnicowego,
7. Skrzynia biegów:
1) Ręczna
2) Min 9 biegów
8. Przystawka odbioru mocy przystosowana do wspólnej pracy pomp zabudowy
9. Główny wyłącznik prądu – ręczny zamontowany przy akumulatorach
10. Zawieszenie przednie: mechaniczne, o nośności min 7,5 t
11. Zawieszenie tylne: pneumatyczne, o nośności min 13 t
12. Zbiornik paliwa: min 150 l,
13. Zbiornik AdBlue: min 20 l,
14. Wyposażenie kabiny zewnętrzne/wewnętrzne:
1) Kolor – Biały (zewnętrzne lakierowanie)
2) Tempomat adaptacyjny z systemem ostrzegania przed uderzeniem w poprzedzający pojazd
3) Fotel kierowcy – pneumatyczny z regulacją podparcia lędźwiowego, podgrzewany
4) Szyba przednia barwiona, podgrzewana
5) Podwójny fotel dla pasażerów
6) Radioodtwarzacz z funkcja bluetooth,
7) Lusterka wsteczne ogrzewane, elektrycznie sterowane,
8) Kolumna kierownicy z regulacją nachylenia i wysokości
9) Poduszka powietrzna dla kierowcy,
10) Klimatyzacja,
11) Centralny zamek dwudrzwiowy z pilotem (2 szt)
12) Belka oświetleniowa zamontowana na kabinie z logo Gminnej Gospodarki Komunalnej Dobroszyce Sp. z o.o.
13) Stalowy zderzak przedni
14) Dwureflektorowe światła przednie
15) Światła do jazdy dziennej
2. Belka przeciwnajazdowa tylna homologowana:
1) ryflowana od góry
2) aluminiowa
3) światła tylne schowane w belce przeciwnajazdowej
3. Opony przednie, tylne 315/80 R22,5
4. Koło zapasowe 315/80 R22,5 zamontowane do podwozia lub dostarczone luzem
5. Trójkąt ostrzegawczy, lewarek, apteczka, wąż do pompowania kół, klin pod koła
3.1.2 Zabudowa:
1. Zbiornik:
1) Zbiornik cylindryczny zamontowany na ramie pośredniej nachylony pod kątem od 0 do 1 stopnia
2) Wykonany z blachy o grubości: min 6 mm o średnicy 1700 mm (+/- 5%)
3) Dennica przednia oraz tylna o niskiej wypukłości oraz grubości 8 mm
4) Typ materiału: stal S355,
5) Lakierowanie zewnętrzne w kolorze RAL 5015
a) podkład epoksydowy: min 80 mikronów
b) lakier nawierzchniowy: min 60 mikronów
6) Lakierowanie wewnętrzne:
a) Komora wody: farba typu epitan min 40 mikronów
b) Komora osadu: farba typu epitan min 40 mikronów
7) Dopuszczalny zakres pracy: -0,8 bar do 0,5 bar,
8) Pojemność całkowita zbiornika: ok. 10 000 L podzielona na komorę osadu i wody w stosunku ok. 2 000 l woda, ok. 8 000 l osad,
9) Zbiornik podnoszony siłownikiem czołowym do kąta min. 20 stopni
10) Falochron: min 1 sztuka (z możliwością odkręcenia)
11) Napełnianie komory wody poprzez złącze wlewowe STORZ C, filtr wstępny oraz systemem antyskażeniowym (swobodny wlew od góry z zasuwą zamykającą)
12) Właz inspekcyjny w komorze wody min DN500
13) Wskaźnik poziomu wody w postaci rury z poliwęglanu w osłonie metalowej ze stali nierdzewnej wyskalowanej co 100 l.
14) Możliwość czyszczenia wskaźnika poziomu wody od góry poprzez złącze STORZ C
15) Wskaźnik poziomu osadu zamontowany na dennicy tylnej w postaci metalowej piłki pływakowej wewnątrz zbiornika oraz wskazówki i skali. Skala wykonana ze stali nierdzewnej, wypalana laserowo z podziałką co 500 l.
2. Obudowa zbiornika:
1) z prawej oraz lewej strony zbiornika zamontowane otwarte rynny na węże, szczelne (wannowe). Rynny wykonane ze stali nierdzewnej,
2) rynny z podniesionymi bokami, otwarte na końcach z zaobleniami, umożliwiającym i chroniącymi węże przed uszkodzeniami w czasie ułożenia na hakach tylnej dennicy,
3) rynny wyposażone w mocowania do spinania węży oraz drenaże z zaworami spustowymi, kulowymi,
4) szafka na narzędzia, oraz dysze ciśnieniowe wykonana ze stali nierdzewnej, umieszczona po stronie lewej o wymiarach min.: 600/480/480 mm,
5) perforowana skrzynka na odpady wykonana ze stali nierdzewnej. Umiejscowiona po stronie lewej o wymiarach min.: 450/300/500 mm,
6) uchwyt transportowy na haki do studzienek ze stali nierdzewnej,
7) tablice reklamowe zamontowane po obu stronach zbiornika w raz z oświetleniem LED,
8) uchwyt transportowy na pachołki, ze stali nierdzewnej,
9) mocowanie na klin pod koła,
3. Dennica tylna
1) otwierana za pomocą 2 siłowników hydraulicznych,
2) ryglowana hydraulicznie za pomocą 4 rygli,
3) siłowniki podnoszące dennice tylną z zamkami hydraulicznymi,
4) zabezpieczenie przeciwko niekontrolowanemu otwarciu oraz zamknięciu dennicy,
5) uszczelnienie dennicy poprzez olejoodporną uszczelkę o minimalnym przekroju fi 42,
6)górny króciec ssący (dopełniający) DN100 lub DN110 z zaworem kulowym oraz rurą wewnątrz zbiornika na ¾ wysokości. Przyłącze Perrot lub STORZ,
7) dolny króciec ssąco-spustowy DN100 lub DN110 z zaworem kulowym zamontowany w najniższym puncie dennicy. Przyłącze Perrot lub STORZ,
8) rynna zlewowa pod przyłączami wykonana ze stali nierdzewnej, umożliwiająca podnoszenie zbiornika,
9) odkręcane haki zamontowane na dennicy umożliwiające ułożenie węży ssawnych. Haki wykonane ze stali nierdzewnej.
4. Układ ssąco-tłoczący
1) Pompa próżniowa:
a) Łopatkowa
b) Chłodzona cieczą
c) Wydatek pompy min 980 m3/h
d) Napęd hydrauliczny
e) Zamontowana wysoko za kabiną, na ramie pośredniej
2) układ ssąco-tłoczący nierozłączalny umożliwiający prace przy podniesionym zbiorniku
3) Wielostopniowy układ ochrony pompy próżniowej:
a) zabezpieczenie (zawór motylkowy) włączane automatycznie, uniemożliwiający przedostaniu ścieków do kompresora w czasie jazdy,
b) zabezpieczenie przeciw przelewowe w postaci zaworu z metalową piłka pływakową w najwyższym punkcie zbiornika,
c) odstojnik/centryfuga z piłka pływakową wewnątrz, o pojemności min 70l,
d) czujnik przepełnienia separatora rozłączający pompę próżniową,
e) złącze STORZ C umożliwiające płukanie separatora oraz złącze zlewowe separatora z zaworem kulowym,
4) filtr powietrza ze stali nierdzewnej 500 mikronów, w obudowie aluminiowej z zaworem kulowym,
5) tłumik wyposażony w złącze zlewowe z zaworem kulowym, o pojemności min 100l,
6) pneumatycznie sterowany zawór czterodrogowy umożliwiający ustawienie w pozycji: ssanie/atmosfera/tłoczenie,
7) możliwość jednoczesnej pracy układu ssącego oraz ciśnieniowego,
8) wysięgnik na waż ssawny:
a) zamontowany horyzontalnie na zbiorniku w tylnej części,
b) skierowany do przody w pozycji transportowej,
c) wąż DN110 z zaślepką oraz zaworkiem na końcu węża,
d) uchwyt transportowy węża,
e) wysięgnik wydłużany o min 1350 mm,
f) zasięg pracy min 4900mm na stronę lewą oraz prawą od osi wzdłużnej pojazdu,
g) wysokość podnoszenia min 5500 mm,
h) możliwość obrotu o kąt 270 stopni,
i) sterowanie wysięgnikiem radiowo i ręcznie
5. Układ wysokociśnieniowy:
1) pompa ciśnieniowa:
a) przepływ: min 120 l/min,
b) ciśnienie: min. 160 bar,
c) napęd hydrauliczny,
d) zamontowana wysoko na ramie pośredniej za kabiną,
e) zawór przeciążeniowy pompy;
2) pneumatyczny przedmuch instalacji wodnej z resztek wody,
3) filtr wody ze stali nierdzewnej, 300 mikronów,
4) zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho w postaci sygnału dźwiękowego, wizualnego oraz wyłączenia pompy,
6. Kołowrót ciśnieniowy
1) wykonany ze stali nierdzewnej,
2) zamontowany z tyłu zabudowy po stronie prawej, do ramy podwozia,
3) pojemność bębna 60 m, węża DN13 w oplocie tekstylnym,
4) manualne prowadzenie węża,
5) napęd kołowrotu– hydrauliczny, z wolnym biegiem, celem ręcznego rozwijania węża,
6) zawór regulacji ciśnienia do 200 bar,
7) manometr ciśnienia wody od 0 do 250 bar;
7. Sterowanie:
1) Panel sterujący w kabinie:
a) Włącznik Główny,
b) Oświetlenie robocze,
c) Oświetlenie ostrzegawcze;
2) Panel sterujący główny:
a) wykonany ze stali nierdzewnej z drzwiczkami,
b) oświetlony listwą LED,
c) sygnał dźwiękowy i wizualny niskiego stanu wody,
d) licznik czasu pracy pompy wody oraz pompy próżniowej,
e) wskaźnik obrotów silnika,
f) Obroty silnika: - / +
g) Pompa próżniowa: wyłącz/załącz
h) Pompa ssąca: wyłącz/załącz
i) Tryb pracy pompy ssącej: tłoczenie/atmosfera/ssanie
j) Rygle: zamknij/otwórz
k) Dennica: zamykanie/otwieranie
l) Podnoszenie zbiornika: opuszczanie/podnoszenie
m) Sterowanie wysięgnikiem
n) Wąż ciśnieniowy: zwijanie/rozwijanie
o) Wyłącznik bezpieczeństwa
p) Elektroniczna blokada ze zwłoką czasową zapobiegająca przypadkowemu otwarciu rygli
q) Włącznik zdalnego sterowania
r) Manowakuometr wyposażony w zaworek odpowietrzający oraz przewód zlewowy umiejscowiony w dobrze widocznym miejscu
3) Zdalne sterowanie;
a) Zasięg pracy: min 100 m,
b) Obroty silnika: - / +,
c) Pompa próżniowa: wyłącz/załącz,
d) Pompa ciśnieniowa: wyłącz/załącz,
e) Wąż ciśnieniowy: zwijanie/rozwijanie,
f) Sterowanie wysięgnikiem,
g) Wyłącznik bezpieczeństwa
4) Komunikacja z podwoziem za pomocą CAN
8. Wyposażenie:
1) Kamera cofania z monitorem w kabinie kierowcy,
2) Pistolet ciśnieniowy z dwoma dyszami,
3) Dysze ciśnieniowe do czyszczenia kanałów : min 3 sztuki (płucząca, przebijająca, do tłuszczy),
4) Haki do podnoszenia włazów,
5) Układ centralnego smarowania (min.: rygle górne, siłownik podnoszenia zbiornika, zawór czterodrogowy),
6) Klucze do przyłączy STORZ,
7) Klucze do dysz ciśnieniowych,
8) Umywalka ,
9) Pojemnik na mydło w płynie,
10) Inżektor nierdzewny,
11) Wąż DN110 2szt po ok 3 m,
12) Wąż DN110 1sz ok 8m w zależności od miejsca,
13) Waż DN13 – 60m w oplocie tekstylnym,
14) Zabezpieczenie na wąż w kanale,
15) Pilot zdalnego sterowania z akumulatorkami,
16) Lampy ostrzegawcze, pomarańczowe: 2 sztuki na tyle zabudowy,
17) Wąż do napełniania komory wody,
18) Wąż zlewowy z separatora,
19) Lampy robocze, białe: po stronie lewej oraz prawej (po 2 szt. na stronę)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

4.5.5.) Wartość części: 930000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5861629,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11590670,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5861629,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o., Wysoka, ul. Lipowa 5a, 52-200 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-00-38-485

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Rozbudowa sieci wodociągowej – na etapie składania oferty podwykonawca nie jest znany
2) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej– na etapie składania oferty podwykonawca nie jest znany
3) Utwardzenie dróg po robotach związanych z budową sieci wodociągowych i kanalizacyjnych– na
etapie składania oferty podwykonawca nie jest znany


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5861629,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w dniu 23.03.2023r. został wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP. Wykonawca w dniu 28.03.2023r. w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane dokumenty. Złożona przez ww. Wykonawcę polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia opiewa na kwotę 500 000,00 PLN. Zgodnie z rozdziałem X ust. 1 pkt. 2 SWZ, Zamawiający wymagał w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykazania, iż Wykonawca posiada: opłaconą aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż:
- 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion 00/100 złotych), w przypadku składania oferty na jedno zadanie,
- 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy 00/100 złotych) w przypadku składania oferty na dwa zadania,
- 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony 00/100 złotych) w przypadku składania oferty na trzy zadania.
W związku z powyższym, złożona przez Gminną Gospodarkę Komunalną Dobroszyce Sp. z o.o., polisa na kwotę 500 000,00 PLN nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMON TRUCKS Sp. z o.o., ul. Sosnowa 5, 44-203 Rybnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-318-58-95

7.3.4) Miejscowość: RYBNIK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1205400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.