eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jędrzejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 33a

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 38 610 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umjedrzejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjedrzejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce6f6af-d902-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101781/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do remontów dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dostawę (zakup wraz z transportem) tłucznia drogowego o uziarnieniu:
- 4 – 31,5 mm w ilości 3200 ton
- 31,5 – 63 mm w ilości 3000 ton
- piasku w ilości 100 ton
Ilość ton określona powyżej oraz zawarta w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
b) wynajem sprzętu do remontów dróg gminnych tłuczniowych (wraz z obsługą operatora):
- równiarka – praca w ilości 750 godzin
- walec – praca w ilości 270 godzin
- koparko – ładowarka praca w ilości 100 godzin
- samochód samowyładowczy – praca w ilości 75 godzin
Ilość godzin pracy sprzętu określona powyżej oraz zawarta w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
3. Tłuczeń drogowy i piasek winien nadawać się do wbudowania przy wykonywaniu modernizacji dróg tłuczniowych oraz winien spełniać wymogi aktualnie obowiązujących norm i przepisów. Dodatkowo piasek winien być bez zanieczyszczeń organicznych, domieszek gliniastych i posiadać uziarnienie do 2 mm.
4. Tłuczeń drogowy i piasek będą sukcesywnie dostarczane na teren Gminy Jędrzejów (w lokalizacje wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i według zapotrzebowania Zamawiającego) w okresie obowiązywania umowy.
5. Sprzęt użyty do wykonania modernizacji dróg tłuczniowych winien być sprawny technicznie.
6. Sprzęt będzie obsługiwany przez operatora Wykonawcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia do obsługi danego sprzętu.
7. Lokalizacje pracy sprzętu będą wskazywane przez przedstawiciela Zamawiającego według zapotrzebowania w okresie w okresie obowiązywania umowy.
8. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdów i transportu sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270690,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270690,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270690,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Janiga TRANS-BUD Usługi Transportowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562273143

7.3.4) Miejscowość: Bełk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270690,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.