eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › 53.22 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
53.22 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7800146

1.5.8.) Numer faksu: 17 7800146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

53.22 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ae56618-00e5-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00147177/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344).
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf
4. Ofertę oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 3 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ (Formularz do komunikacji),
lub
b) drogą elektroniczną na adres przetargi@szpital.mielec.pl
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: SzP.ZP.271.53.22
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
-poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
-telefon: 17 780-01-39
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.53.22 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.53.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 1
1. Cewniki do chirurgii wewnątrznaczyniowej 4 / 5 F:
-końcówka cewnika stabilna i atraumatyczna, wyprofilowana tak by umożliwiała wybiórcze zacewnikowanie tętnic
-cewnik zbudowany z poliuretanu
-marker na końcu cewnika – „świecąca” w rtg końcówka cewnika
-cewnik zbrojony oplotem stalowym pojedynczym dla 5 F i podwójnym dla 4 F
-pokrycie hydrofilne
-dobra sterowalność 1:1
-średnica zewnętrzna 4F lub 4,1F, przy średnicy wewnętrznej = lub >0,042” przepływie powyżej 16,7 ml/s
-średnica zewnętrzna 5F, przy średnicy wewnętrznej = lub >0,048” i przepływie powyżej 21 ml/s
-średnica zewnętrzna 6F, przy średnicy wewnętrznej = lub >0,048” i przepływie powyżej 26 ml/s
-typy ukształtowania końcówki: Renal, Benton, Headhunter, Newton, Mani, Mulitipurpose, Simmons, J-Curve, Cobra, Sheoard Hook, Celiac, Trunk, Left carotid, Verbatral, COE 2, Sidewinder, Straight, Straight Tappered, Non Tapered, Angled,
-wytrzymujące ciśnienie: 750 PSI dla 4 F i 1000 PSI dla 5F
-możliwość zamawiania typu końcówki w zależności od potrzeb
J.m.: szt., Ilość: 90
2. Cewniki diagnostyczne Pigtail z 8 otworami 4F i 5F 65, 70, 110 cm
J.m.: szt., Ilość: 10
3. Cewnik kalibrowany Pigtail 5F 110 cm, od 6 do 8 otworów bocznych na końcu dalszym, znakowany złotymi markerami w dystalnym odcinku cewnika na odcinku przynajmniej 20cm, koniec cewnika diagnostycznego doskonale widoczny w promieniach rtg, lokalizowane co 1cm na znakowanym odcinku
J.m.: szt., Ilość: 10
4. Koszulka z dilatatorem, igłą i prowadnikiem
-odporna na zagięcia kątowe z zastawką hemostatyczną i dołączonym do niej kranikiem bocznym
-atraumatyczna końcówka dobrze widoczna w promieniach rtg
-gładkie przejście między kaniulą a dilatatorem
-długość 11, 23, 35 cm
-w zestawie obecny metalowy mini prowadnik i igła – zestaw lub igła pakowana oddzielnie, ułatwiający wejście do wybranego naczynia
-opakowania po 1 szt.
J.m.: szt., Ilość: 120
4a. Igła do pozycji 4
J.m.: szt., Ilość: 120
5. Cewniki prowadzące zbrojone z ukształtowanym końcem ułatwiającym wejście do wybranego naczynia
-dobra sterowalność
-typy ukształtowania końcówki: Hokey Stik, Cobra, Contrlateral, Renal, Headhunter, Cerebral, Burke, Multipurpose, Straight
-silikonowa zastawka hemostatyczna
-miękka i atraumatyczna końcówka
-marker na końcu cewnika - „świecąca” w rtg końcówka cewnika
-pokrycie cewnika materiałem PTFE
-zbrojony trzon
-długość cewnika 55 oraz 90 lub 95 cm oraz 125cm
-duża średnica wewnętrzna, przy minimalnej średnicy zewnętrznej
-dostępne rozmiary od 6 do 10 F
J.m.: szt., Ilość: 10
6. Cewnik diagnostyczy
-zakres średnic 5-7 F
-długość min. 100 cm (dla cewnika typu Pigtail – min. 110 cm)
-płaskie zbrojenie cewnika zapewniające dobre manewrowanie i odporność na zagięcia
-dostępność dwóch rodzajów materiałów z którego wykonane są cewniki: poliuretan i nylon
-krzywizny: Judkins Right (3,5 – 5), Judkins Left (3,5 – 6), Amplatz, Multipurpose
-Pigtail z 6-ma bocznymi otworami (prostymi oraz “pod kątem” 145° i 155°, LCB, RCB, IM, Sones
-średnica wewnętrzna min. 0,047” – dla cewnika 5 F oraz min. 0,057” – dla cewnika 6 F
-przepływ – min. 32 ml/s – dla cewnika 6 F
- miękka, atraumatyczna końcówka
-dobra widoczność w skopii
J.m.: szt., Ilość: 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 2
1. Stenty samorozprężalne obwodowe pokrywane lekiem:
-nitynolowe pokrywane lekiem antyproliferacyjnym (paklitaxelem)
-nie zawierające polimeru
-znaczniki na stencie oraz na systemie wprowadzającym
-śr. 5-10 mm , dł. 40-120 mm
-śr. systemu wprowadzającego 6F
J.m.: szt., Ilość: 20
2. Stenty samorozprężalne 0,035":
-wykonany z nitinolu
-wycinany laserem z rury nitinolowej
-duża siła radialna i elastyczność
-8 złotych znaczników
-poziome łączniki i konstrukcja typu Z zapobiega skróceniu po uwolnieniu
-jednostopniowy system dostarczania oraz cewnik wprowadzający Flexor z zakończeniem typu coil zapewniają odporność na zginanie
-dostępne rozmiary: śr. 5-14 mm; dł.10 -20cm
-dł. shaftu 80 lub125 cm
-stenty o średnicy 12-14mm dł. 40, 60, 80mm
J.m.: szt., Ilość: 20
3. Prowadniki hydrofilne:
-śr. 0,018”;0,025”; 0,035”; 0,038”
-dł.145, 150, 180, 260, 320 cm
-giętka atraumatyczna końcówka o dł. 3 cm
-pokryty substancją hydrofilną
-dobrze widoczny w skopii
-końcówka prosta lub w kształcie litery „J”
-dostępny w wersji sztywnej, półsztywnej i standardowej
-dodatkowo przyrząd ułatwiający manewrowanie prowadnikiem podczas użycia
J.m.: szt., Ilość: 10
4. Prowadnik obwodowy sztywny
-prowadniki stalowe o usztywnionym rdzeniu i teflonowym oplotem
-dostępne różne typy sztywności: Amplatz, Lunderquist
-średnice 0,025; 0,035; 0,038"
-długości 145, 180, 260, 300cm
-atraumatyczny temperowany koniec rdzenia prowadnika różnej długości od 3 do 16 cm
J.m.: szt., Ilość: 10
5. Angiograficzny cewnik diagnostyczny do zabiegów specjalistycznych
- średnicy 5F,
- szaft wykonany z nylonu, elastyczny, eliminuje ryzyko złamań, zachowuje atraumatyczność końcówki,
- zbrojony na całej długości ośmioma drutami z nierdzewnej stali zapewniającymi kontrolę momentu obrotu,
- atraumatyczna końcówka cewnika zapewniająca bardzo dobrą wizualizację w obrazie rtg,
- sterowalność 1:1
- przeznaczonych do trudnych i nietypowych anatomii,
- wiele konfiguracji ukształtowania końcówek (nie mniej niż 35: m.in. KMP, Vanschie 1-5; VS1-2; VSC 1,2,3LEV 1,2; MPB)
-cewniki w przedziale długości 40-125 cm; kompatybilne z prowadnikami 0,035" lub 0,038"
J.m.: szt., Ilość: 10
6. Cewniki zbrojone wspomagające do udrożnień CTO:
-cewnik OTW kompatybilny z prowadnikami 0,014, 0,018”, 0,035”
-dł. cewników 65,90,135,150 cm;
-końcówka prosta i angled,
-shaft polimerowy z oplotem ze stali nierdzewnej zapewniający wyjątkową popychalność,
-wbudowane 4 znaczniki cieniodajne w części dystalnej cewnika umożliwiające wymiarowanie odcinków naczyń, pokrycie hydrofilne dystalnych 40 cm
-cewniki w wersji 2,3F, 2,6Fi 4,0F.
J.m.: szt., Ilość: 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 3
1. Spirale embolizacyjne obwodowe:
-spirale embolizacyjne ze stali nierdzewnej oraz platynowe
-pokryte na całej długości włóknami syntetycznymi zwiększającymi powierzchnię wykrzepiania
-kompatybilne z cewnikiem dla średnicy światła 0,018"; 0,035"
-kształt stożkowy oraz helikalny
-uwalniane przez popychanie prowadnikiem oraz odczepialne
-możliwość uwalniania od węższego lub szerszego końca
-różne kombinacje średnic i długości (długość od 1-5 cm, średnica od 2 - 15 mm), stożkowe (śr. w części proksymalnej po uwolnieniu od 3 - 10 mm, w części dystalnej po uwolnieniu 2-5 mm)
J.m.: szt., Ilość: 20
2. Stenty o okluzji aortalno-biodrowej - zestaw. W skład zestawu wchodzi: 1 stentgraft aortalny i 2 stentgrafty obwodowe, w tym:
2A Stentgraft aortalny
-rozprężany na balonie: kobaltowo-chromowy (L605) powlekany ePTFE
-śr. 12, 14, 16 mm; dł. 19, 29, 39, 49, 59 mm (dla śr. 12 i 14 mm) oraz 19, 29, 38, 48, 58 mm (dla śr. 16 mm); dł. Shaftu 75 i 120 cm; kompatybilny z koszulką 9F (śr. 12 mm) i 11F (śr. 14, 18mm)
-śr. 18, 20, 22, 24 mm; dł. 29, 38, 49 mm (śr. 18mm), 27, 37, 48 (śr. 20mm) oraz 37, 49 mm (śr. 22 i 24 mm); kompatybilny z koszulką 14F; dł. shaftu 120 cm
J.m.: szt., Ilość: 10
2B Stentgraft obwodowy
-rozprężany na balonie: kobaltowo-chromowy (L605) powlekany ePTFE
-montowany na balonie; śr. 5, 6, 7, 8, 9, 10 mm
-dł. stentu: 18, 22, 28, 38, 58 mm (dla śr. 5 i 6 mm), 18, 23, 27, 37, 57 (dla śr. 7) oraz 27, 37, 57 (dla śr. 8, 9, 10 mm)
-kompatybilny z koszulką 6F dla wszystkich rozmiarów średnic 5, 6, 7, 8 mm oraz 7F dla wszystkich rozmiarów średnic 9, 10 mm, kompatybilny z prowadnikiem 0,035"
-dł. shaftu 75 i 120 cm
J.m.: szt., Ilość: 20
3. Koszulka do systemu wprowadzającego
J.m.: szt., Ilość: 40
4. Koszulki naczyniowe wielozadaniowe w technologii fleksor
- proste lub o krzywiźnie ANL1, w tym koszulki dedykowane do tętnic szyjnych wykonane z PTFE,
-zbrojone spiralnym oplotem, z powłoką hydrofilną i cieniodajną opaską RB w części dystalnej koszulki, z poszerzadłami w wersji standardowej lub elastycznej typu High-flex
-dostępne średnice: 4-12F długość 45-110cm oraz koszulki naczyniowe niezbrojone o dużych średnicach, wykonane z elastycznego propylenu (FEP) odpornego na załamania z cieniodajną opaską RB w części dystalnej i zastawką hemostatyczną typu Check-Flo, w zestawie z poszerzadłem.
-dostępne średnice 10-18F, długość w przedziale 30-85cm.
J.m.: szt., Ilość: 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 4
1. Stent rozprężany na balonie:
-stent kobaltowo-chromowy typu sloted tube
-kompatybilny z prowadnikiem 0,035”
grubość ściany stentu nie większa niż 0,063”
-dł. układu wprowadzającego 80 i 135 cm
-dostępne średnice od 4,0 do 10,0 mm
- dostępne długości stentu od 12 do 59 mm
- wszystkie rozmiary kompatybilne z 6F introduktorem
- stent wskazany w leczeniu nowo powstałych lub restenotycznych zwężeń miażdżycowych oraz w leczeniu paliatywnym zwężeń spowodowanych naciekiem nowotworowym w drogach żółciowych
J.m.:szt., Ilość: 40
2. Samorozprężalny, elastyczny stent zamkniętokomórkowy wykonany z 6 par włókien nitinolowych, tkanych helikalnie w zamkniętej geometrii komórek.
Wskazania: tętnica podkolanowa i powierzchowna udowa.
-rozmiary: średnica 4, 5, 6 i 7mm, długość stentu 40 - 200mm (co najmniej 10 róznych długości, w tym stentu krótkie o dł 20mm i długie o długości 180 i 200 mm)
-długość kateteru 80 i 120cm.
-kompatybilny z 6F i prowadnikiem 0,018
-wysoka odporność na:
a)zginanie i rozciąganie potwierdzona testami wytrzymałościowymi (10 milionów cykli bez uszkodzenia)
b)skręcanie potwierdzone w testach mechanicznych (20 milionów cykli bez uszkodzenia)
-technika implantacji pozwalająca na dostosowanie długości oraz stopnia upakowania stentu w tętnicy.
-możliwość modelowania stentu po jego implantacji
-wysoka siła radialna
-wymaga predylatacji.
Wymiarowanie stentu 1:1 względem średnicy naczynia
J.m.: szt., Ilość: 20
3. Stenty na balonie do naczyń nerkowych kobaltowo – chromowy, system RX
-długość stentu od 12 do 18 mm
-średnice od 4,0 do 7mm co 0,5 mm
-niski profil stentu ciśnienie RBP 14 atm
-kompatybilny z prowadnikiem 0,014"
-wysoka siła radialna
-kompatybilne z introduktorem 5 F dla wszystkich rozmiarów
J.m.: szt., Ilość: 4
4. Systemy zamykające do tętnic oraz żył – systemy szewne do zamykania naczyń po zastosowaniu koszul w zakresie 5-24 F, brak polimerowego materiału
J.m.: szt., Ilość: 200
5. Stent na balonie pokrywany substancją Everolimus, L605 Cobalt Chromium;
-długość systemu 145cm
-prowadnik 0,014”
-śr. stentu 2-4mm, dł. 8-48mm
J.m.: szt., Ilość: 20
6. Ocluder typu amplatzer
- konstrukcja oparta na siatce nitinolowej, wielowarstwowa, zapewniająca samorozprężenie się urządzenia w naczyniu
- dostępne min. 3 rodzaje korków naczyniowych o różnej konstrukcji do wyboru
- średnica korka w zakresie od 3 mm do 22 mm
- maks. długość cewnika wprowadzającego 100cm
- średnica cewnika wprowadzającego 4-9F (0,038"-0,098") w zależności od rozmiaru korka
- możliwość wielokrotnego repozycjonowania korka przed ostatecznym odczepieniem od systemu doprowadzającego
-krótki czas embolizacji po implantacji korka
- minimalne ryzyko rekanalizacji naczynia po zastosowaniu korka naczyniowego
- utworzenie komisu umożliwiające duży wybór rozmiarów
J.m.: szt., Ilość: 1
7. Cewnik balonowy wielozadaniowy
- kompatybiny z prowadnikiem 0,035”
- dostępne średnice od 3,0 do 14mm
- dostępne dlugosci: 20-40mm dla średnicy 3,0mm; 20 - 200 mm dla średnic od 4,0 do 7,0mm i 20- 80mm dla średnic 8 – 14mm, ponadto dla średnic 4,0; 5,0 i 6,0 mm dostępna dł. 250mm,
- długość układu wprowadzajacego 80 i 135cm
- możliwość zastosowania introduktora 5F dla średnic 3-6mm, 6F dla średnic 7-12 mm i 7F dla średnicy 14 mm- NP 4-8atm RBP > 7atm, a dla średnic 3,0 > 27atm , dla rozmiaru 4/60 mm = 18 at
- pokrycie ułatwiające manewrowanie w wąskich i krętych naczyniach
- materiał balonu odporny na zadrapania i uszkodzenia podczas przechodzenia przez zwapniałe ciasne zmiany
J.m.: szt., Ilość: 10
8. Prowadniki naczyniowy stalowy z powłoką hydrofilną i hydrofobową
-średnice prowadnika: 0,014”, 0,018”, 0,035”,
-długości prowadnika: 145 cm, 190 cm, 195 cm i 300 cm,
-dostępne końcówki prowadnika typu „J”, proste i taperowane, możliwość kształtowania końcówki przez operatora, nitinolowe lub stalowe,
-prowadniki o sztywności końcówki w zakresie: 1,5 g – 30,0 g,
-prowadnik 0,035" z miękką taperowaną do średnicy 0,025" końcówką o długości 17 cm
J.m.: szt., Ilość: 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
oceny ofert:
najniższa cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn– najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, złoży
wraz z ofertą, aktualne na dzień złożenia przedmiotowe środki dowodowe:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których
może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których
może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu ofertowym - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym będzie prowadzona korespondencja związana z postępowaniem.
Dokumenty, oświadczenia lub podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.
c) przedmiotowe środki dowodowe tj.
-oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;
d) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
-odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. d);
f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu); pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w następujących okolicznościach:
a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,
b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;
e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;
f) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę Wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortal na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.