eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Adabas, ITIL, Microsoft, PostgreSQL, SAP, Vmware (znak: 993200/271/26/2022),



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Adabas, ITIL, Microsoft, PostgreSQL, SAP, Vmware (znak: 993200/271/26/2022),

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatDZP@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Adabas, ITIL, Microsoft, PostgreSQL, SAP, Vmware (znak: 993200/271/26/2022),

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41ba209a-a9be-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251155/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.14 Zakup szkoleń informatycznych w Centrali ZUS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163145/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 993200/271/26/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 411460,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Adabas – obejmuje 3 tematy szkoleń.
1. 001-73E - Adabas, Natural, Predict (Mainframe) System Administration lub równoważne – 2 osoby.
2. 107-73E - Adabas System Administration (Mainframe) lub równoważne – 2 osoby.
3. 105-73E - Adabas Fundamentals lub równoważne – 2 osoby.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną
i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 4 osoby (z prognozowanych 6).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 84690,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – ITIL – obejmuje 1 temat szkolenia:
1. ITIL® 4 Foundation lub równoważne – 5 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 3 osoby (z prognozowanych 5).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 10090,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Microsoft – obejmuje 8 tematów szkoleń:
1. MS-900T01 - Microsoft 365 Fundamentals lub równoważne – 7 osób.
2. MS-101T00 - Microsoft 365 Mobility and Security lub równoważne – 8 osób.
3. MS-500T00 - Microsoft 365 Security Administration (wersja A) lub równoważne – 8 osób.
4. AZ- 900T00 - Podstawy platformy Microsoft Azure lub równoważne – 8 osób.
5. MS-20768 - Programowanie modeli danych SQL lub równoważne – 2 osoby.
6. MS-20765 - Provisioning SQL Databases 2017 lub równoważne – 4 osoby.
7. DP-080T00 - Szkolenie MS SQL poziom podstawowy lub równoważne – 1 osoba.
8. WS-011T00 - Windows Server 2019 Administration lub równoważne – 6 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną
i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 26 osób (z prognozowanych 44).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 122335,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – PostgreSQL – obejmuje 2 tematy szkoleń:
1. EDB02 - Advanced PostgreSQL Administration lub równoważne – 16 osób.
2. EDB01 - Foundations of PostgreSQL Administration lub równoważne – 21 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną
i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 22 osoby (z prognozowanych 37).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 112233,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – SAP – obejmuje 1 temat szkolenia:
1. BOW310 - SAP BusinessObjects Web Intelligence– Report Design I lub równoważne – 8 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną
i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 5 osób (z prognozowanych 8).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – VMware – obejmuje 3 tematy szkoleń:
1. VMW_HIA8 - VMware Horizon 8: Infrastructure Administration lub równoważne – 4 osoby.
2. VMW_VSANMO7 - VMware vSAN: Management and Operations [V7] lub równoważne – 4 osoby.
3. VMW_VSANT7 - VMware vSAN: Troubleshooting [V7] lub równoważne – 4 osoby.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną
i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 7 osób (z prognozowanych 12).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 50912,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części I zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compendium - Centrum Edukacyjne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762171482

7.3.3) Ulica: Tatarska 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-103

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83583,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83583,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Softronic Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721065862

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 56 C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-803

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83583,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linux Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010181018

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 100

7.3.4) Miejscowość: Warszawa,

7.3.5) Kod pocztowy: 00-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części V zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hector Fast Lane Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181438722

7.3.3) Ulica: Gwiaździsta 19

7.3.4) Miejscowość: Warszawa,

7.3.5) Kod pocztowy: 01-651

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W Części IV zamówienia ( PostgreSQL), dokonano zwiększenia środków przeznaczonych na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.