eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku



Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przeworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 10

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatprzeworsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,156182,3f07ae3a79c782846767e99ec3713a0d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8874b389-c975-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097837/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100683

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku o określonych numerach i wzorach wg poniższej specyfikacji:

Rodzaj tablic rejestracyjnych, Planowana ilość zamówienia:
1 Tablice samochodowe jednorzędowe/dwurzędowe 4500 kompletów
2 Tablice samochodowe do pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem jednorzędowe/dwurzędowe 10 kompletów
3 Tablice na przyczepy pojedyncze jednorzędowe/dwurzędowe 500 sztuk
4 Tablice motocyklowe dwurzędowe 500 sztuk
5 Tablice motocyklowe do pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 5 sztuk
6 Tablice ciągnikowe dwurzędowe 500 sztuk
7 Tablice motorowerowe dwurzędowe 500 sztuk
8 Tablice motorowerowe dla pojazdu wyposażonego w silnik elektryczny 5 sztuk
9 Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe/dwurzędowe 10 kompletów
10 Tablice zabytkowe motocyklowe dwurzędowe 5 sztuk
11 Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe/dwurzędowe 100 kompletów
12 Tablice motocyklowe/ciągnikowe tymczasowe dwurzędowe 5 sztuk
13 Tablice motorowerowe tymczasowe dwurzędowe 5 sztuk
14 Wtórniki (wszystkie typy tablic) 150 sztuk
15 Tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone 100 sztuk
16 Tablice samochodowe zmniejszone dla pojazdu elektrycznego lub napędzanego wodorem 5 sztuk
17 Profesjonalne tablice samochodowe jednorzędowe/dwurzędowe 5 sztuk
18 Profesjonalne tablice motocyklowe 5 sztuk
19 Profesjonalne tablice motorowerowe 5 sztuk
20 Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe/dwurzędowe 20 kompletów
21 Tablice indywidualne motocyklowe dwurzędowe 5 kompletów
22 Tablice indywidualne dla samochodu elektrycznego lub napędzanego wodorem jednorzędowe/dwurzędowe 5 kompletów
23 Tablice indywidualne dla motocykla elektrycznego lub napędzanego wodorem 5 kompletów
24 Tablica samochodowa dodatkowa (wszystkie typy tablic) 50 sztuk
25 Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone 5 kompletów
26 Tablice zabytkowe motorowerowe dwurzędowe 5 sztuk
27 Tablice samochodowe tymczasowe zmniejszone 5 kompletów
28 Tablice samochodowe indywidualne dla pojazdów elektrycznych 5 kompletów

2) wraz z zobowiązaniem do udostępnienia/użyczenia i instalacji oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.

Podane przez Zamawiającego ilości tablic są wielkościami orientacyjnymi i służą wyłącznie do porównania
i oceny złożonych ofert. Zostały oszacowane na podstawie danych zużycia z roku 2023 oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego, co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w mniejszej ilości tablic rejestracyjnych, nie osiągając całości wartości zamówienia, przy jednoczesnej możliwości zmian ilościowych pomiędzy rodzajami tablic w granicach ogólnej wartości wynagrodzenia umownego. Faktyczna liczba tablic będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego,
a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość realizacji zamówienia w mniejszej ilości tablic rejestracyjnych, nie osiągając całości wartości zamówienia. Faktyczna liczba tablic będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje, że dostawa tablic zostanie zrealizowana co najmniej na kwotę 100 000,00 brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
4. Dostawy tablic będą odbywać się sukcesywnie na koszt wykonawcy i obejmują dostawę tablic rejestracyjnych (2 sztuki) dla tych pojazdów, dla których wymagane są dwie tablice rejestracyjne oraz 1 sztuki tablicy, dla tych pojazdów, które są oznaczone jedną tablicą rejestracyjną, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zapotrzebowaniem Zamawiającego w terminie:
a) dostawa tablic rejestracyjnych do 5 dni po otrzymaniu zapotrzebowania,
b) dostawa interwencyjna - dostawa wtórników tablic rejestracyjnych oraz pojedynczych tablic. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin wykonania i dostawy tablic pojedynczych oraz wtórników to 3 dni od dnia złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Termin dostawy interwencyjnej stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdziale XVI SWZ.
c) odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przeznaczonych do utylizacji, nie rzadziej niż raz na miesiąc na koszt Wykonawcy.
5. Tablice rejestracyjne (wszystkie rodzaje) należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, tj. ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1847 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1885 z późn. zm), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2616), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547), normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 215) potwierdzone certyfikatem dotyczącym zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
6. Wykonawca dokona odbioru od Zamawiającego wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przeznaczonych do utylizacji, zgodnie z bieżącymi potrzebami, nie rzadziej jednak niż raz na miesiąc na swój koszt, w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.).
7. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji, na dostarczone tablice rejestracyjne co do ich jakości, licząc od dnia wydania tablicy rejestracyjnej właścicielowi pojazdu.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdziale XVI SWZ.
9. Zobowiązanie do nieodpłatnego udostępnienia/użyczenia i instalacji oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Oprogramowanie jest przeznaczone dla jednego stanowiska. Wykonawca zapewni również przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.
Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności:
- możliwość automatycznego tworzenia formularza zamówienia na wszystkie rodzaje tablic, na wtórniki, z możliwością wysłania go w formie elektronicznej,
- automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych (tzw. gospodarka numerami), aplikacja powinna umożliwiać śledzenie, jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamówienia tych samych numerów tablic,
- ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
- baza danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z obowiązujących przepisów,
- wykonawca winien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmian w przepisach.

Zamawiający posiada oprogramowanie: Windows 8
Cechy sprzętu posiadanego przez zamawiającego: procesor Intel Core i5, 3.20 GHz, pamięć 8 GB (RAM), 500 GB pojemność twardego dysku.

Zamawiający wymaga, aby dostarczony program dostosowany był do powyższych parametrów oraz było możliwe jego zainstalowanie i właściwe skonfigurowanie przy użyciu sprzętu i oprogramowania posiadanego przez zamawiającego.

Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia punktu 1.4 Formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ) poprzez wpisanie nazwy zaproponowanego oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14721000-1 - Glin

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928470-3 - Elementy oznakowania

30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275916,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285052,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275916,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH TABLITEK Bogumił Sobota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690126175

7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 7a/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275916,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.