eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Remont podłogi scenicznej sali im. Lipińskiego, remont sanitariatów w przyziemiu skrzydła południowo-wschodniego, remont przestrzeni - hall Sali im. Lipińskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont podłogi scenicznej sali im. Lipińskiego, remont sanitariatów w przyziemiu skrzydła południowo-wschodniego, remont przestrzeni - hall Sali im. Lipińskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Długosza 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 534 06 75

1.5.8.) Numer faksu: 18 448 26 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mcksokol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcksokol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont podłogi scenicznej sali im. Lipińskiego, remont sanitariatów w przyziemiu skrzydła południowo-wschodniego, remont przestrzeni - hall Sali im. Lipińskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea6f4d7e-1add-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00187668/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont podłogi scenicznej sali im. Lipińskiego, remont sanitariatów w przyziemiu skrzydła południowo-wschodniego, remont przestrzeni - hall Sali im. Lipińskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189482/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: V.271.1.1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na remoncie - wymianie drewnianej podłogi scenicznej sali im. Lipińskiego, remoncie sanitariatów w przyziemiu skrzydła południowo-wschodniego, remoncie przestrzeni - hall sali im. Lipińskiego.
2. Przed opracowaniem oferty zalecana jest wizja lokalna w budynku celem zapoznania się z warunkami realizacji prac w czynnym obiekcie, zapoznania się z przestrzeniami i pomieszczeniami do remontu oraz weryfikacji przedmiarów we własnym zakresie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach do SWZ tj. w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiącymi załączniki nr 1A-1B do SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ (zwanym są dalej wzorem umowy).
5. W zakresie stosowania art. 100 Pzp Zamawiający w przedmiocie zamówienia dotyczącego remontu sanitariatów nie uwzględnił rozwiązania dla osób ze szczególnymi potrzebami; jest to remont istniejących sanitariatów i brak jest możliwości technicznej ich dostosowania dla osób, u których występuje niepełnosprawność ruchowa; Zamawiający zabezpiecza interes osób ze szczególnymi potrzebami w tym zakresie poza przedmiotem zamówienia. Remont polegający na wymianie drewnianej podłogi scenicznej sali im. Lipińskiego dotyczy obiektu, który nie jest powszechnie dostępny - jego dostępność dla osób, u których występuje niepełnosprawność będzie na bieżąco dostosowywana przez Zamawiającego stosownie do indywidualnych ograniczeń osób występujących na scenie, przy czym będzie dostępna dla osób z ograniczeniami z poziomu hallu od strony podwórka (obok kasy). Remont przestrzeni - hall sali im. Lipińskiego polegający głównie na pomalowaniu ścian z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia spełnia przesłankę ustawową niestosowania wymagań w zakresie zapewnienia dostępności osobom z ograniczeniami.
6. Jeśli w dokumentach niniejszego zamówienia /szczególnie w dokumentacji projektowej – dokumentacji technicznej zawierającej przedmiar robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)/, przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, nazw handlowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to Zamawiający zaznacza, iż w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne.
7. Wykazanie równoważności dla oferowanych materiałów, systemów i technologii itp. spoczywa na wykonawcy, który jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność poprzez podanie nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, architektonicznych, estetycznych, kolorystycznych itp. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownych opisów technicznych i funkcjonalnych lub technologicznych (np. kart produktowych, kart charakterystyki, kart materiałowych, prospektów, katalogów, folderów, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela albo innych dokumentów lub oświadczeń) pozwalających na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SWZ, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
8. Kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności oferowanych materiałów, systemów i technologii itp. jest odpowiednio spełnienie wszystkich obowiązujących norm lub posiadanie parametrów technicznych, użytkowych, eksploatacyjnych, estetycznych nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarach robót lub w STWiOR. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów, systemów i technologii itp. wykonawca przed ich zastosowaniem (ich wbudowaniem) winien przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ich równoważność i uzyskać akceptację Zamawiającego.
9. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. minimum 4 pracowników wykonujących czynności w zakresie ogólnobudowlanym.
10. Zamawiający przedstawi we wzorze umowy sposób weryfikacji zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności związane z realizacją zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) .
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
14. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
15. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie zamówienie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246079,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246079,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALBUD Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Wiesław Olchawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341009098

7.3.3) Ulica: Kusocińskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246079,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-22 do 2021-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.