eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › "Wykonanie wewnętrznych robót budowlanych pomieszczeń z przeznaczeniem do celów biurowych w nowym obiekcie kontenerowym"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie wewnętrznych robót budowlanych pomieszczeń z przeznaczeniem do celów biurowych w nowym obiekcie kontenerowym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NOVA Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: NOVA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491873822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Śniadeckich 14

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 442 12 00

1.5.8.) Numer faksu: 18 442 12 00 wew. 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@nova-ns.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/nova

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/nova

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie wewnętrznych robót budowlanych pomieszczeń z przeznaczeniem do celów biurowych w nowym obiekcie kontenerowym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb74793e-1c46-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189934/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NV/V/P_Z/15/2021/4630

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271544,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie z materiałów Wykonawcy wewnętrznych robót budowlanych pomieszczeń z przeznaczeniem do celów biurowych w istniejącym obiekcie budowlanym wykonanym w technologii z płyt warstwowych na Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120 zgodnie z poniżej określonym podstawowym zakresem robót oraz z:
a) zał. nr 8 do SWZ (opis techniczny – proj. zamienny 2020 rok),
b) zał. nr 9 do SWZ (opis techniczny – proj. zamienny 2021 rok),
c) zał. nr 10 do SWZ (rzut parteru),
d) zał. nr 11 do SWZ (przekrój),
e) zał. nr 12 do SWZ (projekt IE),
f) zał. nr 13 do SWZ (projekt zagospodarowania),
g) zał. nr 14 do SWZ (STWiOR elektrycznych),
h) zał. nr 15 do SWZ (STWiOR budowlanych),
i) zał. nr 16 do SWZ (przedmiar robót budowlanych),
j) zał. nr 17 do SWZ (przedmiar robót elektrycznych).
Podstawowy zakres robót:
1. Wykonanie na istniejącej płycie betonowej o pow. około 125 m2 - izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenia gr. 10cm, posadzki cementowej o gr. min 5 cm.
2. Wykonanie stropu podwieszanego np. typu „Armstrong” o pow. około 125 m2.
3. Wykonanie ścian działowych wewnętrznych w technologii GR z płyt gipsowo kartonowych wraz z wypełnieniem wełną mineralną zgodnie z zał. nr 10 i zał. nr 11 do SWZ.
4. Wykonanie robót malarskich obejmujących wszystkie pomieszczenia (zał. nr 10 do SWZ) w kolorach uzgodnionych w Zamawiającym (na podstawie protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym).
5. Wykonanie we wszystkich pomieszczeniach (zał. nr 10 do SWZ) posadzki z płytek ceramicznych (o pow. około: 125 m2 – w gatunku I. Wzór i wymiary dla poszczególnych pomieszczeń zostanie uzgodniony z Zamawiającym (na podstawie protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym).
6. Montaż stolarki drzwiowej w gatunku I zgodnie z zał. nr 10 do SWZ. Wymaga się by ościeżnice były typu systemowego. Kolorystyka uzgodniona z Zamawiającym na podstawie protokołu.
7. Położenie płytek ceramicznych na ścianach w pomieszczeniu socjalnym, i dwóch pom. sanitarnych. Wzór i wymiary zostanie uzgodniony z Zamawiającym (na podstawie protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym).
8. Montaż armatury w pomieszczeniu socjalnym i dwóch pom. sanitarnych.
9. Wykonanie wentylacji mechanicznej.
10. Wykonanie w stropie podwieszonym systemu klimatyzacji zapewniającej komfortowe warunki pracy w pomieszczeniu o wymaganych parametrach:
1) Jedna (1) jednostka zewnętrzna zasilana (V/faza/Hz) – 220-240/1/50
a) Wydajność chłodnicza min. Qchł 12 kW – max Qchł 13 kW,
b) Wydajność grzewcza min. Qgrz=13 kW,
2) Sześć (6) jednostek wewnętrznych kasetonowych zasilane (V/faza/Hz) – 220-240/1/50
a) Wydajność chłodnicza min. Qchł 2,1 kW – max Qchł 2,4 kW,
b) Wydajność grzewcza min. Qgrz=2,4 kW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314647,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321784,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314647,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany KAN-BUD Mariusz Kantor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381407126

7.3.3) Ulica: Beskidzka 3

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314647,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.