eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łeba › MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŁEBIE WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA POTRZEBY MIESZKAŃCÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŁEBIE WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA POTRZEBY MIESZKAŃCÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90

1.5.2.) Miejscowość: Łeba

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8661 510

1.5.8.) Numer faksu: 59 8661 337

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/leba

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŁEBIE WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA POTRZEBY MIESZKAŃCÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef50068a-bb79-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037050/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja Pomieszczeń przy Szkole Podstawowej w Łebie wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem terenu na potrzeby mieszkańców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.20.2023.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń przy Szkole Podstawowej w Łebie wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem terenu.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie niniejszą SWZ oraz Załącznikiem nr 8 do SWZ, na który składa się :
2.1. dokumentacja projektowa pt. „Przebudowa związana ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły na Klub Seniora”,
2.2. projekt koncepcyjny pt. „ Zagospodarowanie placu przed Szkołą Podstawową w Łebie”,
2.3. „Projekt ogrodu tematycznego przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Łebie”,
2.4. „Projekt ogrodu edukacyjnego owocowo-warzywnego z terenem do rekreacji”.
3. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje:
3.1. wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie związanej ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły na Klub Seniora oraz zakup wyposażenia;
3.2. wykonanie przebudowy przestrzeni wokół Klubu Seniora, poprzez jej zagospodarowanie;
3.3. wykonanie remontu części elewacji budynku Szkoły;
3.4. dokonanie skutecznego zgłoszenia robót tego wymagających, we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa;
3.5. wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, bądź zaświadczenia o oddaniu obiektu do użytku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432110-8 - Kładzenie podłóg

44111400-5 - Farby i okładziny ścienne

45442100-8 - Roboty malarskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261320-3 - Kładzenie rynien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2330464,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3183043,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2330464,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Frontex Tomasz Dyczyj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 193045330

7.3.3) Ulica: Osiedle Kaszubskie 19/89

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża sanitarna, branża elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2330464,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.