eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszków › "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Cieszkowie" - przetarg II



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Cieszkowie” – przetarg II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41

1.5.2.) Miejscowość: Cieszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cieszkow.pl/m,112,przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Cieszkowie” – przetarg II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78a9eabf-e045-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - INSTALACJE SANITARNE UZDATNIANIA
Planowany zakres modernizacji wyposażenia stacji:
1. zestaw filtracji -projektowany ,
2. wewnętrzne przewody technologiczne - przebudowa,
3. zestaw aeracji - projektowany
Szczegółowy zakres wyposażenia należy ustalić po inwentaryzacji urządzeń i ocenie ich stanu technicznego.

Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja projektowa” - załącznik nr 10 do SWZ. na którą składa się:
a) Opis wymagań modernizacji stacji uzdatniania wody Cieszków , ul. T. Kościuszki
b) Projekt zmienny modernizacji stacji uzdatniania wody Cieszków

UWAGA !!! Wykonawcy w ramach składanej oferty zobowiązani są przedłożyć szczegółowe założenia proponowanych rozwiązań technicznych, karty katalogowe , schematy i opisy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 300000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - INSTALACJE SANITARNE, ZESTAW POMP

Zadanie dotyczy wymiany istniejącego zestawu pomp II stopnia w stacji na zestaw o wydajności 55-60 m3/h ciśnieniu 4.5 - 5.0 bara.
Pompy tłoczyć będą wodę przewodem DN160 ze zbiorników wyrównawczych wody uzdatnionej do sieci wodociągowej.

 Wymagania dodatkowe
- sporządzenie projektu technologicznego z uzyskaniem dla niego wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń,
- przeprowadzenie prób , badań i sprawdzeń oraz uzyskanie pozytywnych wyników badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych wody .
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem SUW do użytkowania,
- szkolenie pracowników obsługi i inwentaryzację powykonawczą,

Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja projektowa” - załącznik nr 10 do SWZ. na którą składa się:
c) Opis wymagań modernizacji stacji uzdatniania wody Cieszków , ul. T. Kościuszki
d) Projekt zmienny modernizacji stacji uzdatniania wody Cieszków

UWAGA !!! Wykonawcy w ramach składanej oferty zobowiązani są przedłożyć szczegółowe założenia proponowanych rozwiązań technicznych, karty katalogowe , schematy i opisy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 2 w wysokości: 100 000,00 zł brutto.
W postępowaniu dla tej części zostały złożone 3 oferty. Ceny brutto jakie zaproponowali Wykonawcy za realizację zamówienia dla części 2 przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części 2 postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.