eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodowice › Dowóz dzieci do szkół gminnych i przedszkola w roku szkolnym 2022/2023 oraz 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do szkół gminnych i przedszkola w roku szkolnym 2022/2023 oraz 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁODOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Włodowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-421

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wlodowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.wlodowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół gminnych i przedszkola w roku szkolnym 2022/2023 oraz 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3d02e4e-eaf1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025557/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci do szkół gminnych w roku szkolnym 2022/2023, 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205869/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.046.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół podstawowych i przedszkola na terenie Gminy Włodowice pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w okresie od dnia 01.09.2022 r. do 30.06.2022 r. oraz od 01.09.2023 r. do 30.06.2024 r. na podstawie biletów miesięcznych.
Zamówienie obejmuje dowóz dzieci do następujących szkół, filii i przedszkola:
- Szkoła Podstawowa we Włodowicach,
- Szkoła Podstawowa w Rudnikach,
- Filia Szkoły Podstawowej we Włodowicach z siedzibą w Zdowie,
- Przedszkole we Włodowicach.
Uwaga!
Pod pojęciem “dowóz” rozumie się dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola i odwóz ze szkoły/przedszkola do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem.
1) Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
2) Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom.
3) Dowóz uczniów do szkół i przedszkola (wsiadanie dzieci na przystanku) nie może rozpocząć się wcześniej niż o godzinie 6:50; dzieci powinny dojechać do szkół i przedszkoli nie później niż o 7:50, powrót z przedszkola i szkół odbywać się będzie w godzinach 12:30 – 16:00. Wykonawca po zakończeniu zajęć lekcyjnych zapewni dwa odwozy uczniów z każdej placówki oraz w poniedziałki i wtorki odwóz ze Szkoły Podstawowej we Włodowicach uczniów biorących udział w zajęciach szkolnych Klubu Sportowego.
Wykonawca zobowiązuje się dowieźć uczniów na określoną godzinę i zapewnić powrót zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy. Trasy oraz godziny przewozów zostaną ustalone w porozumieniu z Zamawiającym.
4) Wykonawca wyda na własny koszt osobie korzystającej z dojazdu imienny dokument uprawniający do przejazdu na danej trasie - bilet miesięczny. Dane osobowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, Zamawiający powierzy Wykonawcy w drodze odrębnej umowy.
5) Wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
b) Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym a ponadto pojazdy muszą posiadać aktualną i ważną polisę ubezpieczenia OC i NW.
c) Przewóz dzieci musi odbywać się pojazdami spełniającymi wymagania w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami prawa. Dodatkowo wszystkie pojazdy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące tablice informacyjne o przewozie dzieci i spełniać przepisy z zakresu bhp oraz ppoż.
d) Zamawiający zapewni opiekunów szkolnych w czasie przewozu uczniów na wszystkich trasach przewozów szkolnych. Wykonawca umożliwi bezpłatne przejazdy opiekunom wyznaczonym przez Zamawiającego.
e) Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
f) Rozkład jazdy w zależności od występujących potrzeb może w ciągu roku szkolnego ulegać korektom.
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych osób na poszczególnych trasach.
h) Do obowiązków Wykonawcy należy między innymi:
- zapewnienie punktualnego, bezpiecznego i bezawaryjnego przewozu dzieci w godzinach ustalonych według rozkładu jazdy;
- przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie czasu pracy kierowców oraz przestrzeganie ogólnych warunków przewozu;
- w przypadku awarii pojazdu przed wyjazdem Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie sprawny pojazd zastępczy; wszelkie koszty związane z podstawieniem pojazdu zastępczego obciążają Wykonawcę;
- przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Przewóz Osób "MATI-TRANS" Edyta Żurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 649-193-07-62

7.3.3) Ulica: ul. Aksamitna 68

7.3.4) Miejscowość: Poręba

7.3.5) Kod pocztowy: 42-480

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: 20 miesięcy, licząc od 1 września 2022 r. do 30 czerwca 2024 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.