eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370016916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Rąba 22

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134350612

1.5.8.) Numer faksu: 134350612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@crriwonicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crriwonicz.sanatoria.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cac85b15-d04d-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00318938/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu rehabilitacyjnego (aparat do elektroterapii (2 szt), wanna do masażu podwodnego i kąpieli perełkowej (2 szt), sauna sucha,(1 szt) łaźnia parowa (1 szt), wanna jacuzzi 1szt)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151737/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/D/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 396400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Aparat do elektroterapii - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część I został przedstawiony w Załączniku nr 2A do SWZ.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2022r.), sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Zamawiającego w Iwoniczu-Zdroju, ul. ks. Jana Rąba 22. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do sprzedaży, transportu, montażu i uruchomienia sprzętu rehabilitacyjnego oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego z jego obsługi.

Jest to uniwersalny 2-kanałowy aparat do elektroterapii umożliwiający wykonanie zabiegów : prądami interferencyjnymi, diadynamicznymi, stymulacji, stymulacji Tens, stymulacji wg Kotza, prądem Traberta, jonoforezy, galwanizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Wanna do automatycznego masażu podwodnego i kąpieli perełkowej z montażem - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część II został przedstawiony w Załączniku nr 2B do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej opisanego fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2022r.), sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Zamawiającego w Iwoniczu-Zdroju, ul. ks. Jana Rąba 22. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do sprzedaży, transportu, montażu i uruchomienia sprzętu rehabilitacyjnego oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego z jego obsługi.

Przed rozpoczęciem montażu wanien stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać poniższy zakres prac (w odniesieniu do każdej wanny ) :

1) zdemontować na swój koszt dotychczasową wannę znajdującą się u Zamawiającego, w sposób umożliwiający jej dalsze prawidłowe użytkowanie,
2) przenieść zdemontowaną wannę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
3) wykonać prace porządkowe, w tym usunąć gruz i zutylizować na swój koszt powstałe
odpady budowlane,
4) wymienić na nowe :
a) istniejące zawory na zimną i ciepłą wodę użytkową ∅ 3/4 - szt. 3,
b) przewody giętkie wąż w oplocie 3/4 - szt. 3,
c) zawór kulowy ∅ 1/14 – szt. 1,
5) wykonać przyłącze elektryczne celem podpięcia nowo montowanej wanny do instalacji
elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 214000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Sauna sucha z montażem - 1 szt. i łaźnia parowa z montażem - 1 szt.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej opisanego fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2022r.), sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Zamawiającego w Iwoniczu-Zdroju, ul. ks. Jana Rąba 22. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do sprzedaży, transportu, montażu i uruchomienia sprzętu rehabilitacyjnego oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego z jego obsługi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część III został przedstawiony w Załączniku nr 2C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211370-3 - Roboty budowlane w zakresie saun

4.5.5.) Wartość części: 124000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Wanna jacuzzi z montażem - 1 szt.



Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącej wanny a następnie dostawa niżej opisanego fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2022r.), sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Zamawiającego w Iwoniczu-Zdroju, ul. ks. Jana Rąba 22. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do sprzedaży, transportu, montażu i uruchomienia sprzętu rehabilitacyjnego oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego z jego obsługi.

Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej wanny jacuzzi na nową wannę jacuzzi akrylową, z rynną przelewową z hydromasażem wodno-powietrznym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część IV został przedstawiony w Załączniku nr 2D do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10468,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELECPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810042583

7.3.3) Ulica: Łużycka 34a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-614

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELECPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810042583

7.3.3) Ulica: Łużycka 34a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-614

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone na część III postępowania podlegały odrzuceniu. Złożono 2 oferty : oferta nr 1 nie została podpisana w sposób wymagany przez ustawę i odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt.3, Oferta nr 2 została złożona po terminie i odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 1

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone na część IV postępowania podlegały odrzuceniu. Złożono 2 oferty : oferta nr 1 nie została podpisana w sposób wymagany przez ustawę i odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt.3, Oferta nr 2 została złożona po terminie i odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 1

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.