eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Zmiana ogrzewania z węglowego na gazowe z wymianą instalacji CO i elektrycznej w budynku komunalnym przy ul. Zakładowej 1 w Komornikach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana ogrzewania z węglowego na gazowe z wymianą instalacji CO i elektrycznej w budynku komunalnym przy ul. Zakładowej 1 w Komornikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowość: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/komorniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana ogrzewania z węglowego na gazowe z wymianą instalacji CO i elektrycznej w budynku komunalnym przy ul. Zakładowej 1 w Komornikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c4acd1-20f6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000419/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Zmiana ogrzewania z węglowego na gazowe w budynku komunalnym w Komornikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196097/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem umowy jest wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych oraz realizacja na podstawie tej dokumentacji robót budowlanych i wykonanie dokumentacji powykonawczej w formule „zaprojektuj
i wybuduj.”
2) Zakres rzeczowy objęty zamówieniem :
a) Instalacja centralnego ogrzewania.
- Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie podłączenia wewnętrznej instalacji gazowej dla potrzeb indywidualnych kotłów gazowych i kuchenek gazowych.
- Odłączenie i demontaż pieca kotła węglowego.
- Montaż w każdym z 4 lokali mieszkalnych osobnego kotła grzewczego dwufunkcyjnego o mocy do 24 kW.
b) Instalacja wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej.
- Instalacja wody użytkowej.
Po demontażu i po zamontowaniu kotła gazowego dwufunkcyjnego należy wykonać instalację wody zimnej i wody ciepłej od kotła do istniejących podejść.
Demontaż istniejących podgrzewaczy c.w.u. i ich utylizacja w uzgodnieniu z Inwestorem i Najemcą.
Iinstalacja kanalizacji sanitarnej.
Odprowadzenie kondensatu poprzez instalację z rur PVC do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej doprowadzonej do WC, umywalki, wanny czy prysznica.
c) Instalacja elektryczna.
- Zasilanie elektroenergetyczne: wykonać niezbędną dokumentację techniczną dla potrzeb wymiany starej instalacji elektrycznej w mieszkaniu nr 3,
- Wyprowadzenie ze złącz kablowych zasilania do rozdzielnicy głównej RG umieszczonej w pomieszczeniu technicznym w przyziemiu.
d) Wewnętrzne linie zasilające - WLZ
Z rozdzielnicy RG zasilić poszczególne tablice lokalowe.
e) Instalacja uziemienia
Wokół budynku należy wykonać uziom otokowy FeZn 30x4 mm.
f) Połączenia wyrównawcze
Instalację połączeń wyrównawczych wykonać zgonie z normą PN-IEC 60364-5-54.
g) Rozdzielnice elektryczne:
- RG- dla 5 układów pomiarowych
- tablica mieszkaniowa dla lokalu nr 3.
h) Instalacje siłowe wykonać zgodnie z normą N-SEP 002 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych.
i) Instalacja oświetlenia podstawowego wykonać zgodnie z wymogami normy
PN-EN12464-1:2011, oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED.
j) Ochrona przeciwprzepięciowa
k) Ochrona przeciwporażeniowa wykonać według normy PN-HD 60364-4-41, PN-HD 60364-5-54.
l) Badania i pomiary wykonanej instalacji - po zakończeniu prac montażowych przeprowadzić zgodnie wymaganiami obowiązujących norm i przepisów.
m) Budowa instalacji gazowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi z PSG nr W300/0000100946/00001/2021/00000, uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie wewnętrznej instalacji gazowej dla potrzeb wydania decyzji pozwolenia na budowę.
- Gaz dla potrzeb zasilania 4 kotłów gazowych kondensacyjnych z zamkniętą komorą spalania o mocy 24 kW typu „C” 2-funkcyjnych (urządzenie powinno posiadać znak bezpieczeństwa „B” lub znak dozoru technicznego DT), służący do ogrzewania pomieszczeń i podgrzewania ciepłej wody i 4 kuchni gazowych o mocy 9 kW z piekarnikiem elektrycznym.
n) Wykonanie próby szczelności instalacji wodnej i gazowej.
o) Uzyskanie protokołu odbioru kominiarskiego.
p) Prace wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normatywami dotyczącymi izolacji instalacji, roboty wykonywać wg COBRTI INSTAL.
3) Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowi załącznik nr 2 do umowy, mapa do celów projektowych stanowi załącznik nr 3 do umowy, dokumentacja inwentaryzacyjna budynku stanowi załącznik nr 4 do umowy.
4) Wymagania techniczne dla wyrobów budowlanych, urządzeń i wykonywanych robót stanowiących załącznik do Regulaminu naboru wniosków na przedsięwzięcia w zakresie efektywności energetycznej i ochrony powietrza ze środków WFOŚiGW w Poznaniu
( Grudzień 2019 ) – wyciąg:
Ogólne wymagania techniczne oraz formalnoprawne dla wyrobów budowlanych, urządzeń i wykonywanych robót
a) Urządzenia muszą:
- być fabrycznie nowe,
- być wprowadzone do obrotu handlowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398, z późn. zm.),
- posiadać deklarację zgodności z przepisami określonymi we wspólnotowym prawodawstwie harmonizacyjnym - oznaczenie „CE”,
- posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
b) Następujące urządzenia i instalacje muszą posiadać pisemną gwarancję producenta/wykonawcy w zakresie jakości:
- kotły gazowe kondensacyjne,
- wykonane przyłącza i instalacje wewnętrzne,
c) W przypadku źródeł ciepła, wnioskodawca musi udokumentować spełnienie wymagań szczegółowych (określonych w pkt I.2) poprzez okazanie stosownych certyfikatów lub etykiet klasy energetycznej, albo zaświadczeń producenta.
Szczegółowe wymagania techniczne dla wyrobów budowlanych, urządzeń i wykonywanych robót - Instalacja kotła gazowego kondensacyjnego oraz olejowego
Kotły na paliwa gazowe lub olej opałowy muszą spełniać, w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń, wymagania klasy efektywności energetycznej minimum A, określone w rozporządzeniu delegowanym Komisji (UE) Nr 811/2013 z dnia 18 lutego 2013 r. oraz w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 2017/1369 z dnia 4 lipca 2017 r. ustanawiającym ramy etykietowania energetycznego i uchylającym dyrektywę 2010/30/UE.
5) Dokumentacja:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykonać zadanie zgodnie z zapisami PFU.
b) Wszystkie opracowania projektowe należy wykonać w oparciu o m.in. następujące ustawy i rozporządzenia: Ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 3 lipca 2003 r , Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
6) Wszelkie przytoczone w dokumentacji projektowej normy i akty prawne muszą być aktualne na dzień sporządzenia dokumentacji.
W przypadku użytych w dokumentacji postępowania nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma
obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia
towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane
przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226681,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226681,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U TK INSTALACJE Krzysztof Tchorzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300849341

7.3.3) Ulica: ul Świerkowa 16

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226681,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.