eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Roźwienica › Budowa żłobka w Roźwienicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka w Roźwienicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Roźwienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Roźwienica

1.5.2.) Miejscowość: Roźwienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-565

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 166225822

1.5.8.) Numer faksu: 48 166225822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rozwienica@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozwienica.itl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rozwienica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka w Roźwienicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-672afd96-ddd0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023856/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa żłobka w Roźwienicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.223

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na budowę żłobka na części działki nr
663/1 obręb Roźwienica, położonej w Roźwienicy, której właścicielem jest Gmina Roźwienica oraz jego wykonanie
(wybudowanie) i wyposażenie.
Powierzchnia działki przeznaczona na budowę żłobka wynosi ok. 2200 m2. Planowana lokalizacja na załączonej mapie do
celów informacyjnych.
Przedmiotowa działka jest objęta miejscowym planem zagospodarowania
przestrzennego uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Roźwienica Nr 212/XXII/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie
uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Roźwienica dla miejscowości Roźwienica i oznaczona w tym Planie jako 2UP - (tereny usług oświaty oraz usług sportu i rekreacji).
Planuje się zabudowanie przedmiotowego terenu obiektem oświatowym
spełniającym standardy obowiązujące w tego typu placówkach, wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą
towarzysząca.
Należy zaprojektować obiekt bez barier architektonicznych i umożliwić dostęp osobom niepełnosprawnym. W pobliżu działek
jest istniejąca siec kanalizacyjna,
wodociągowa, energetyczna i gazowa. Żłobek należy połączyć z istniejącym układem komunikacyjnym – włączenie do drogi
oznaczonej 2 KDZ poprzez teren oznaczony 2 UP.
Inwestycja współfinansowana jest ze środków pochodzących z programu: RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD PROGRAM
INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
Całość zadania obejmuje swym zakresem zaprojektowanie i wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami Kontraktu (SWZ)
oraz założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
PFU został sporządzony zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021
r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2021.poz.2454).
Do Wykonawcy należy opracowanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie z Zamawiającym, uzgodnienie ze
Służbami/Rzeczoznawcami wymaganymi Prawem Budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu
Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę, Wykonanie robót wraz z
przeprowadzeniem wymaganych prób i odbiorów, dokonanie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu o
zakończeniu budowy celem przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego wraz z poniesieniem kosztów z tym
związanych.
Zamawiający wymaga, w przypadku, jeżeli konieczne będzie przeprowadzenie działań
wymagających osiągnięcia, zakładanego w PFU zakresu robót a w nim bezpośrednio niewymienionych, lecz koniecznych
dla prawidłowego przeprowadzenia robót projektowych lub inwestycyjnych oraz uzyskania zakładanego efektu, to
Wykonawca musi je uznać za włączone zarówno do zakresu Kontraktu jak i do zatwierdzonej kwoty kontraktowej.
Wykonawca w trakcie trwania Kontraktu odpowiada przed Zamawiającym i jego pełnomocnikami (Inspektor nadzoru) w
zakresie uprawnień nadanych im przez Zamawiającego.
Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych
spoczywa na Wykonawcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym
integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3930000,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6799999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3930000,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mk-Budowy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922309910

7.3.4) Miejscowość: Tyniowice 66

7.3.5) Kod pocztowy: 37-565

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3930000,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.