eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ¦wiadczenie us³ug marketingowych, graficznych i programistycznych dotycz±cych kampanii internetowych Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej



Og³oszenie z dnia 2024-03-15

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug marketingowych, graficznych i programistycznych dotycz±cych kampanii internetowych Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug marketingowych, graficznych i programistycznych dotycz±cych kampanii internetowych Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8587eae1-e2b1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00247529

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://pzp.umcs.pl/umcs

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.umcs.pl/umcs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³±cznikiem nr 11 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 11 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/13-2024/DZP-p

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego (tj.: Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie) cyklicznych us³ug marketingowych, graficznych i programistycznych dotycz±cych dzia³alno¶ci, prowadzonej przez Zamawiaj±cego w Internecie pod adresem umcs.pl oraz w kana³ach social media: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok oraz YouTube, a tak¿e w obszarach portalu rekrutacyjnego odpowiadaj±cych dzia³aniom marketingowym, tj.: strona g³ówna www.rekrutacja.umcs.pl oraz wersja anglojêzyczna www.rekrutacja.umcs.pl/en/. Przedmiot zamówienia obejmuje tak¿e przeprowadzenie dzia³añ promocyjnych zwi±zanych z obchodami 80-lecia Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej.
Szczegó³owy opis dotycz±cy przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79342200-5 - Us³ugi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby skierowanej ro realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
A) Do¶wiadczenia:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿ycie wykona³ co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii marketingowych dotycz±cych promocji w systemach Google i Meta Ads dla bran¿y edukacyjnej z dodatkowym uwzglêdnieniem dzia³añ marketingowych przeprowadzonych za granic± Polski o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ brutto* dla jednej us³ugi we wskazanym zakresie.
Przez warto¶æ jednej us³ugi Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonanych lub wykonywanych us³ug w ramach jednej umowy.

* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wy¿ej wymienione informacje.

B) Kwalifikacji zawodowych:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, i¿ dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej:
- jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê specjalisty ds. strategii i obs³ugi klienta z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w opracowywaniu strategii kampanii marketingowych w Internecie oraz która wykona³a co najmniej 2 strategie kampanii marketingowych w Internecie;
- dwie osoby pe³ni±ce funkcje specjalistów ds. reklam w systemach Google Ads., TikTokAds., Meta Ads., z co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem w prowadzeniu kampanii reklamowych dla firm z dziedziny edukacji;
- jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê grafika, posiadaj±cego co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie w projektowaniu i optymalizacji materia³ów graficznych na potrzeby reklam w social media i Google;
- jedn± osobê posiadaj±c± do¶wiadczenie w analizie danych z przeprowadzonych dzia³añ marketingowych udokumentowane poprzez przedstawienie raportów z optymalizacji kampanii oraz wniosków p³yn±cych z analizy danych, które wspieraj± skuteczno¶æ podejmowanych dzia³añ marketingowych.

U w a g a:
Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie spe³niania warunku okre¶lonego w pkt 5.2 ppkt 4) lit B) tiret 4 przez jedn± z osób wymienionych w tiret 1 – 3.

C) Zdolno¶ci technicznej:
Warunek spe³ni Wykonawca, który wyka¿e, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum:
- dostêpem do pakietu Adobe lub równowa¿nego, umo¿liwiaj±cego edycjê i optymalizacjê materia³ów foto i video na potrzeby dzia³añ reklamowych;
- dostêpem do systemu Figma lub równowa¿nego, wspieraj±cego efektywn± wspó³pracê przy ewentualnym opiniowaniu tre¶ci;
- statusem Google Partners oraz potwierdzeniem udzia³u w programie biznesowym META;
- systemem raportowania i analizy danych, korzystaj±cym z narzêdzi Google i META, wraz ze znajomo¶ci± obowi±zuj±cych przepisów prawa dotycz±cych zasad publikacji reklam w systemach Google i META.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da:
1) Wykazu us³ug (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. A) SWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcê us³ug obejmuj±cych szerszy zakres ni¿ wskazany w warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia), Wykonawca powinien podaæ ca³kowit± warto¶æ us³ug oraz podaæ warto¶æ us³ug w zakresie wymaganym warunkiem.
2) Wykazu osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku kwalifikacji zawodowych opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. B) SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, ze wskazaniem do¶wiadczenia, zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) Wykazu narzêdzi lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. C) SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty.
2. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty - je¿eli dotyczy.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ - je¿eli dotyczy.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu, wymienione w pkt 6.1ppkt 1) SWZ, o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ oraz o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ, sk³ada oddzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

2. O¶wiadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 SWZ oraz formularz oferty, s± sk³adane przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, kwalifikacji zawodowych lub zdolno¶ci technicznej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie(w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).

4. Poza o¶wiadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) - 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 5) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 11 i 12 projektowanych postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-25 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pzp.umcs.pl/umcs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-25 11:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.