eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regimin › ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z TERENU GMINY REGIMIN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REGIMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Rzewuskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Regimin

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-461

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236811756

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.regimin.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z TERENU GMINY REGIMIN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81e730c6-2a8d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005012/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228251/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IDB.271.09.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 767400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, położonych na terenie gminy Regimin w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu przygotowania do odpowiedniego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania.

2.1 odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych (informacje)

2.1.1. odpadów komunalnych zmieszanych,

Niezależnie od złożonej deklaracji osób dotyczących odpadów zmieszanych wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w worki do odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji. Odbiór tych odpadów powinien odbywać się dwa razy w miesiącu.

(w przypadku posiadania przez właściciela nieruchomości kompostownika, nie będzie on wyposażony w worek na odpady zielone ulegające biodegradacji)

2.1.2. odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na:

- metale i tworzywa sztuczne,
- papier i tektura,
- szkło
- odpady zielone (bioodpady);

2.1.4. odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości
zamieszkałych,

2.1.5 wyposażenie w odpowiednie pojemniki przez Wykonawcę punktu selektywnego
zbierania odpadów komunalnych (PSZOK), który jest zlokalizowany na terenie
Gminnej Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Targonie. Prowadzeniem PSZOKU zajmuje się
Zamawiający.

W PSZOKU właściciele nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych będą mogli zostawiać:
a) metale i tworzywa sztuczne
b) papier i tektura
c) szkło
d) chemikalia, przeterminowane leki
e) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie
domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia
monitoringu poziomu substancji we krwi w szczególności igieł i strzykawek
f) opakowanie wielomateriałowe
g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
h) zużyte baterie i akumulatory
i) zużyte opony z samochodów osobowych,
j) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
k) odpady budowlane i rozbiórkowe,
l) popiół,
m) odzież i tekstylia,
n) odpady bio;

mieszkańcy nieruchomości zamieszkałych – nieodpłatnie.

2.1.6. Urządzenia do gromadzenia odpadów – kontenery, pojemniki, worki – które zostaną ustawione w
miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego zapewnia Wykonawca.

2.1.7. Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych (nieruchomości
zamieszkałe i niezamieszkałe oraz zabudowy wielorodzinnej) oraz odpadów selektywnie
zebranych na terenach zabudowy wielorodzinnej i nieruchomościach niezamieszkałych:

pojemność - 120 L
pojemność - 240 L
pojemność - 1100 L

2.1.8. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:

a) materiał – folia polietylenowa LDPE,
b) 120 l grubość minimum 0,080 mm - kolor zielony
c) 120 l grubość minimum 0,080 mm - kolor niebieski
d) 120 l grubość minimum 0,035 mm - kolor żółty
e) 120 l grubość minimum 0,080 mm - worki koloru brązowego na odpady zielone ulegające biodegradacji
f) nadruk – jednostronny, kolor nadruku czarny, powierzchnia nadruku minimum 1500 cm2 maksimum 2000 cm2; treść nadruku zostanie przekazana Wykonawcy w ciągu 3 dni po zawarciu umowy .

Pojemniki muszą odpowiadać standardom i wymaganiom zawartym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2012r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 204, poz. 2048 z późn. zm.) oraz spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi (Dz. U. Nr 219, poz.1858).

2.1.9. Obowiązek mycia i dezynfekcji pojemników i kontenerów są po stronie właściciela nieruchomości.

2.2. NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE

2.2.1. zmieszane odpady komunalne zbierane będą tylko w systemie pojemnikowym i odbierane od
wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, przy
czym częstotliwość wywozu odpadów winna zapewnić lokalne potrzeby w tym zakresie oraz
gwarantować utrzymanie właściwych warunków sanitarno – epidemiologicznych.

2.2.2. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenach zabudowy jednorodzinnej odbywać się
będzie w systemie workowym „u źródła” w workach z folii LDPE o pojemności 120L:

- worki koloru żółtego - metale i tworzywa sztuczne,
- worki koloru niebieskiego - papier i tektura,
- worki koloru zielonego - szkło
- worki koloru brązowego - odpady zielone ulegające biodegradacji o ile właściciel
nieruchomości nie zadeklarował posiadania kompostownika

2.2.3. selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenach zabudowy wielorodzinnej odbywać się
będzie w systemie pojemnikowym „w sąsiedztwie” w pojemnikach o pojemności 1100L
przystosowanych do pojazdów z przednim załadunkiem:

- pojemniki koloru żółtego oznaczone napisem metale i tworzywa sztuczne
- pojemniki koloru niebieskiego oznaczone napisem papier
- pojemniki koloru zielonego oznaczone napisem szkło

2.2.4. Odbiór worków z selektywnie zebranymi odpadami będzie odbywał się jeden raz w miesiącu w
stałe dni tygodnia, a opróżnianie gniazd pojemników w zabudowie wielorodzinnej sukcesywnie w
miarę ich zapełniania.
2.2.5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych dla
nieruchomości zamieszkałych wynosi:
1) dla nieruchomości zamieszkałej przez 1-2 osoby:
a. jeden pojemnik o pojemności 120L opróżniany co dwa tygodnie,
b. miesięcznie po jednym worku 120L z folii LDPE na każdą frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne oraz odpady zielone ulegające biodegradacji,

2) dla nieruchomości zamieszkałej przez 3-4 osoby:
a. jeden pojemnik o pojemności 120L opróżniany co dwa tygodnie,
b. miesięcznie po jednym worku 120L z folii LDPE na każdą frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne oraz odpady zielone ulegające biodegradacji,

3) dla nieruchomości zamieszkałej przez 5-8 osób:
a. jeden pojemnik 240L (lub dwa po 120L) opróżniany co dwa tygodnie,
b. miesięcznie po dwa worki 120L z folii LDPE na każdą frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne oraz odpady zielone ulegające biodegradacji,

4) dla nieruchomości zamieszkałej przez 9-12 osób:
a. jeden pojemnik 360L (lub trzy po 120L lub jeden 240L i jeden 120L) opróżniany co dwa tygodnie,
b. miesięcznie po trzy worki 120L z folii LDPE na każdą frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne oraz odpady zielone ulegające biodegradacji,

5) dla nieruchomości zamieszkałych pozostałych i budynków mieszkalnych wielorodzinnych ilość i objętość pojemników oraz częstotliwość ich opróżniania powinna zabezpieczać ustalone normatywy – 30 litrów na dwa tygodnie na jednego mieszkańca.

6) Odpady komunalne rodzaju: odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji odbierane będą dwa razy w miesiącu

2.2.6. Odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe (za wyjątkiem gruzu), zużyte opony
i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny będą odbierane jeden raz (w roku 2021) – (przed
sezonem zimowym) w terminach wyznaczonych w harmonogramie przez Wykonawcę (chodzi o
tzw. „wystawki” gdzie ludzie z nieruchomości zamieszkałych będą mogli wystawiać w/w odpady na
chodnik lub pobocze drogi)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725193,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725193,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725193,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W CIECHANOWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661643631

7.3.3) Ulica: GOSTKOWSKA 83

7.3.4) Miejscowość: CIECHANÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725193,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.