eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › ¦wiadczenie us³ug kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz odnowienia podpisów elektronicznych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu i podleg³ych jednostek

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-03-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz odnowienia podpisów elektronicznych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu i podleg³ych jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz odnowienia podpisów elektronicznych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu i podleg³ych jednostek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15f76110-df9c-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00247372

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00246979/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Odnowienie certyfikatów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.wielkopolskie.kas.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy pod adresem https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, pytañ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji, odbywa siê w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e za po¶rednictwem Platformy bêdzie przesy³aæ do wykonawców w szczególno¶ci wezwania do z³o¿enia o¶wiadczeñ, wyja¶nieñ lub dokumentów, informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta;
3) wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza
has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”;
4) proces rejestracji szczegó³owo opisano w instrukcji dla wykonawcy umieszczonej w menu bocznym Platformy w zak³adce „Baza Wiedzy”;
5) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 6 godzin roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej;
6) po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem sekcji „Wiadomo¶ci”.
2. Oferta oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagaj± podpisu/-ów osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, w formie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.
3. Wykonawca mo¿e zwracaæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienia dotycz±ce tre¶ci Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):
1) przed przyst±pieniem do postêpowania i bez konieczno¶ci logowania na Platformie Wykonawca ma mo¿liwo¶æ wys³ania do Zamawiaj±cego wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ poprzez polecenie „Zadaj pytanie”,
2) po przyst±pieniu do postêpowania i zalogowaniu siê przez Wykonawcê na Platformê w zak³adce „Wiadomo¶ci”.
4. Tre¶æ zapytañ, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacjami o dokonaniu modyfikacji SWZ Zamawiaj±cy udostêpni na Platformie w zak³adce „Dokumenty zamówienia”.
5. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcjach dla Wykonawcy zamieszczonych na Platformie pod adresem https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl.
8. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonuj±c-poni¿sze-kroki.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13
rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznañ, (telefon nr: 61 8586100, adres e-mail: kancelaria.ias.poznan@mf.gov.pl.
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu mo¿na skontaktowaæ siê pod numerem telefonu 61 8586173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl.
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 3001-ILZ.260.6.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail:
kancelaria@uodo.gov.pl lub za po¶rednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzêdu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP), gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
2. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
3. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679 w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿
tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
4. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
5. Szczegó³owe zasady dot. RODO zosta³y okre¶lone w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Us³uga dostarczania zestawów do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, odnowienie podpisów elektronicznych oaz zakup czytników kart kryptograficznych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podleg³ych jednostek.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79132100-9 - Us³ugi uwierzytelniania podpisu elektronicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237131-6 - Karty elektroniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiêkszenia wielko¶ci zamówienia podstawowego w ramach prawa opcji, które wynosi do 100 % ceny ofertowej Wykonawcy.
2. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest w pierwszej kolejno¶ci wyczerpanie wielko¶ci poszczególnego asortymentu wskazanego w ramach zamówienia podstawowego, a nastêpnie z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2026-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy uzna ofertê za spe³niaj±c± wymagania wskazane w SWZ i przyjmie j± do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli nie podlega ona odrzuceniu.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryterium oceny ofert oraz jego wagê z zastosowaniem poni¿szych zapisów:
Kryterium „Cena” (C) – 100 (maksymalnie 100 pkt)
Oferta w kryterium cena bêdzie punktowana zgodnie z poni¿szym wzorem:
Cn
---- X 100 = C
Co
Cn – najni¿sza cena brutto spo¶ród ocenianych ofert
Co – cena brutto oferty ocenianej
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium „Cena”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) spe³niaj± okre¶lony przez Zamawiaj±cego warunek udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia kwalifikowanych us³ug zaufania oraz
2) nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 6 SWZ.
2. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej, niezbêdnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca wyka¿e, ¿e jest uprawniony do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej dostawcy ¶wiadcz±cego kwalifikowane us³ugi zaufania na
podstawie przepisów ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z art. 117 ust.2 pzp warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust.1, art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 pzp oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (dalej „ustawa o przeciwdzia³aniu agresji na Ukrainê”) - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenia wykonawcy o wpisie do w³a¶ciwego rejestru dostawców us³ug zaufania wg wzoru stanowi±cego za³. nr 3 do SWZ, które Zamawiaj±cy zweryfikuje w rejestrze pod adresem https://www.nccert.pl.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania wymagañ stawianych wykonawcom na podstawie przed³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 7 SWZ, na zasadzie „spe³nia” albo „nie spe³nia” wymaganego warunku.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, z którego wynika, jaki zakres us³ug w danej czê¶ci przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Szczegó³owe wymagania dotycz±ce sk³adania oferty zosta³y okre¶lone w pkt. 11 SWZ. Wymagania dot. dokumentów podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³y opisane w pkt. 7.2 SWZ w czê¶ci III tabeli.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.