eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › "Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby ZDP w 2022r."



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby ZDP w 2022r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GOLUBIU-DOBRZYNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340310272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. PTTK 11

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 22 86

1.5.8.) Numer faksu: 56 475 60 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@golub-dobrzyn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.golub-dobrzyn.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_golub_dobrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby ZDP w 2022r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9254b7e3-1b97-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009766/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb ZDP w Golubiu-Dobrzyniu w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189008/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.2410.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283818,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 – 5000 litrów oraz oleju napędowego On – 50 000 litrów
2. Zamówienie polegać będzie na bieżącym tankowaniu przez Zamawiającego jego samochodów, ciągnika i sprzętu na stacji paliw Wykonawcy paliwami płynnymi: benzyną bezołowiową Pb-95 oraz olejem napędowym ON w roku 2022, rozliczany bezgotówkowo.
3 .Zakup paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego.
4.Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów Zamawiającego z podaniem, co najmniej:
1) Nazwy, siedziby, nr NIP Zamawiającego;
2) wyszczególnienie tankowanego pojazdu,
3) numer rejestracyjny tankowanego pojazdu,
4) datę tankowania,
5) ilość pobranego paliwa,
6) rodzaj pobranego paliwa,
7) wartość transakcji,
8) obowiązującą w momencie tankowania cenę paliwa,
9) naliczony stały upust.
5. Zamawiający dopuszcza dowolne rozwiązania techniczne stosowane przez Wykonawcę w celu ewidencjonowania zakupów (np.: karta paliwowa, asygnata lub inne) z zastrzeżeniem, iż rozwiązanie takie musi zapewnić uzyskanie, co najmniej powyżej wskazanych informacji oraz nie może generować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego.
6. Wykonawca musi posiadać, co najmniej jedną całodobową stację paliw na terenie miasta Golubia- Dobrzynia lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
7. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.).
8. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz. U.2020r., poz. 833 ze zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 265553,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polegać będzie na cyklicznej dostawie oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do sprzętu (recyklera) w ilości maksymalnej do 2 000 litrów jednorazowo do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu–Dobrzyniu, ul. PTTK 11, transportem Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 7: 00 do 14: 30, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym nie później niż na następny dzień po dniu zgłoszenia. Olej musi spełniać wymagania polskiej normy PN-C-96024:2011 oraz następujące wymagania: a) gęstość w temp.15ºC – wg normy PN-EN ISO 12185:2002; b) wartość opałowa - wg normy PN-C-04062:1986; c) zawartość siarki – PN-EN ISO 20884:2012. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz. U.2020r., poz. 833 ze zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 18283,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030073466

7.3.4) Miejscowość: Frydrychowo 54

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8780002733

7.3.4) Miejscowość: Frydrychowo 54

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.