eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/polatom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace naukowo - badawcze w zakresie radiofarmaceutyków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be216a04-d7b4-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228133

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 08/P/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy do siedziby Zamawiającego preparatów do dezynfekcji w ilościach i asortymencie wskazanych w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 50898,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy do siedziby Zamawiającego preparatów do dezynfekcji w ilościach i asortymencie wskazanych w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 241019,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy do siedziby Zamawiającego preparatów do dezynfekcji w ilościach i asortymencie wskazanych w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 33285,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ogłoszeniem nr 2024/BZP 00228133/01 z dnia 2024.03.01 Zamawiający, tj., Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów wszczął postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) pn. „Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM”
Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 01.03.2024 roku na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/polatom.
Pierwotnie termin składania ofert został wyznaczony na dzień 12.03.2024 r. o godz. 12:00.
Ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 2024/BZP 00237428/01 z dnia 2024.03.08 Zamawiający dokonał przedłużenia terminu składania ofert na dzień 20.03.2024 r. godz. 12:00.
Po wszczęciu przedmiotowego postępowania zaistniały okoliczności, powodujące szeroki zakres zmian paramentów przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2 i 3 w porównaniu z pierwotnie określonymi w ogłoszeniu i SWZ zawierającymi niepełny opis, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Podjęta decyzja, przed upływem terminu składania ofert, ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert i uczestnictwem w postępowaniu.
Art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi nową przesłankę unieważnienia postępowania.
Zgodnie z wykładnią językową przepis ten stanowi podstawę do unieważnienia postępowania w sytuacjach, jeżeli nie występują obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania. Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postępowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Zamawiający zamierza ponownie przeprowadzić postępowanie w oparciu o zaktualizowany zakres prac i opis przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ogłoszeniem nr 2024/BZP 00228133/01 z dnia 2024.03.01 Zamawiający, tj., Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów wszczął postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) pn. „Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM”
Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 01.03.2024 roku na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/polatom.
Pierwotnie termin składania ofert został wyznaczony na dzień 12.03.2024 r. o godz. 12:00.
Ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 2024/BZP 00237428/01 z dnia 2024.03.08 Zamawiający dokonał przedłużenia terminu składania ofert na dzień 20.03.2024 r. godz. 12:00.
Po wszczęciu przedmiotowego postępowania zaistniały okoliczności, powodujące szeroki zakres zmian paramentów przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2 i 3 w porównaniu z pierwotnie określonymi w ogłoszeniu i SWZ zawierającymi niepełny opis, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Podjęta decyzja, przed upływem terminu składania ofert, ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert i uczestnictwem w postępowaniu.
Art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi nową przesłankę unieważnienia postępowania.
Zgodnie z wykładnią językową przepis ten stanowi podstawę do unieważnienia postępowania w sytuacjach, jeżeli nie występują obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania.

Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postepowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Zamawiający zamierza ponownie przeprowadzić postępowanie w oparciu o zaktualizowany zakres prac i opis przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ogłoszeniem nr 2024/BZP 00228133/01 z dnia 2024.03.01 Zamawiający, tj., Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów wszczął postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) pn. „Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM”
Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 01.03.2024 roku na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/polatom.
Pierwotnie termin składania ofert został wyznaczony na dzień 12.03.2024 r. o godz. 12:00.
Ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 2024/BZP 00237428/01 z dnia 2024.03.08 Zamawiający dokonał przedłużenia terminu składania ofert na dzień 20.03.2024 r. godz. 12:00.
Po wszczęciu przedmiotowego postępowania zaistniały okoliczności, powodujące szeroki zakres zmian paramentów przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2 i 3 w porównaniu z pierwotnie określonymi w ogłoszeniu i SWZ zawierającymi niepełny opis, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Podjęta decyzja, przed upływem terminu składania ofert, ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert i uczestnictwem w postępowaniu.
Art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi nową przesłankę unieważnienia postępowania.
Zgodnie z wykładnią językową przepis ten stanowi podstawę do unieważnienia postępowania w sytuacjach, jeżeli nie występują obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania. Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postepowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Zamawiający zamierza ponownie przeprowadzić postępowanie w oparciu o zaktualizowany zakres prac i opis przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.