Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00238987/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00243037/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00248660/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00315587/01 - Wynik z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA PÓŁMASEK Z FILTREM FFP3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5
1.4.2.) Miejscowość: Legnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247191
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00238987/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu: „Ograniczanie negatywnych skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 poprzez wsparcie podmiotów leczniczych w przeciwdziałaniu rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2” NUMER PROJEKTU: RPDS.09.03.00-02-0002/21.
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej: 9 Włączenie społeczne Działania 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych w trybie nadzwyczajnym, o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 3 kwietnia 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wspierających realizację programów operacyjnych w związku z wystąpieniem covid-19 w 2020 r., typ projektu 9.3.C – realizacja projektów z zakresu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa.
2. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień:
18143000-3 Akcesoria ochronne LA52-6 Medyczne LA22-6 Dla personelu medycznego
Po zmianie:
UWAGA:
1. W ogłoszeniu po zamówieniu w SEKCJI III pkt. 3.1) jest podany wadliwy adres strony internetowej prowadzonego postępowania. Poprawny adres to: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica
2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach
Projektu: „Ograniczanie negatywnych skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 poprzez wsparcie podmiotów leczniczych w przeciwdziałaniu rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2” NUMER PROJEKTU: RPDS.09.03.00-02-0002/21.
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej: 9 Włączenie społeczne Działania 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych w trybie nadzwyczajnym, o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 3 kwietnia 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wspierających realizację programów operacyjnych w związku z wystąpieniem covid-19 w 2020 r., typ projektu 9.3.C – realizacja projektów z zakresu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa.
3. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień:
18143000-3 Akcesoria ochronne LA22-6 Dla personelu medycznego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych:
1) Dokumenty potwierdzające zgłoszenie oferowanych wyrobów medycznych do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych,
2) Dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci katalogów (lub części katalogów) wydanych przez Wytwórcę oferowanego wyrobu medycznego zawierających numery katalogowe oferowanych produktów oraz opis/wskazanie kluczowych cech, parametrów właściwości itp. oferowanego przedmiotu zamówienia, w szczególności w kontekście opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego przez Zamawiającego
3) deklaracja zgodności.
2. Zamawiający korzysta z możliwości opisanej w art. 107 ust. 2 uPzp i przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku ich niezłożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą lub w przypadku, gdy złożone z ofertą przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.
3. W celu dokonania oceny ofert w zakresie „Parametrów użytkowych” Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych: dokumentów potwierdzających posiadanie przez maseczkę pozytywnego badania na zatkanie pyłem dolomitowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentów wraz z ofertą – pomimo, iż Wykonawca wskaże i oświadczy w Załączniku 2A oferowanie przedmiotowego parametru, Zamawiający nie odrzuci oferty, ale uzna, że oferowany asortyment nie posiada ocenianego parametru/parametrów i przyzna w tym zakresie 0 pkt; dokument/dokumenty, o którym/których mowa w niniejszym ust. nie podlegają uzupełnieniu.
Po zmianie:
W celu dokonania oceny ofert w zakresie „Parametrów użytkowych” Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych: dokumentów potwierdzających posiadanie przez maseczkę pozytywnego badania na zatkanie pyłem dolomitowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentów wraz z ofertą – pomimo, iż Wykonawca wskaże i oświadczy w Załączniku 2A oferowanie przedmiotowego parametru, Zamawiający nie odrzuci oferty, ale uzna, że oferowany asortyment nie posiada ocenianego parametru/parametrów i przyzna w tym zakresie 0 pkt; dokument/dokumenty, o którym/których mowa w niniejszym ust. nie podlegają uzupełnieniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) Dokumenty potwierdzające zgłoszenie oferowanych wyrobów medycznych do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych,
2) Dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci katalogów (lub części katalogów) wydanych przez Wytwórcę oferowanego wyrobu medycznego zawierających numery katalogowe oferowanych produktów oraz opis/wskazanie kluczowych cech, parametrów właściwości itp. oferowanego przedmiotu zamówienia, w szczególności w kontekście opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego przez Zamawiającego
3) deklaracja zgodności.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w Załączniku 1 do SWZ) – w przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, oświadczenie składa każdy z Wykonawców z osobna
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Po zmianie:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w Załączniku 1 do SWZ) – w przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, oświadczenie składa każdy z Wykonawców z osobna;
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-02 11:00
Po zmianie:
2021-11-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-02 11:30
Po zmianie:
2021-11-09 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-19
Po zmianie:
2021-11-30
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Konserwacja i restauracja zabytkowych schodów wraz z detalem kamiennym prowadzących do budynku Teatru Modrzejewskiej.
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę konstrukcji dachu w budynku gminy i budynku mieszkalno-użytkowym wraz z inwentaryzacją części budynków
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia specjalnego
- Dostawa środków czystości i higieny w obiektach w rejonie odpowiedzialności 6 WOG Ustka w 2024 roku.
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Sukcesywna dostawa materiałów do wypełnień i akcesoriów stomatologicznych odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.