eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na zadania: 1 - dostawa ubrań roboczych; 2 - dostawa odzieży roboczej; 3 - dostawa obuwia roboczego; 4 - dostawa rękawic roboczych.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na zadania:
1 – dostawa ubrań roboczych;
2 – dostawa odzieży roboczej;
3 - dostawa obuwia roboczego;
4 – dostawa rękawic roboczych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590585041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stara Droga 85

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk-radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.pgk-radomsko.pl/przetargi/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o. 100% udziałów jest własnością gminy miasto Radomsko

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na zadania:
1 – dostawa ubrań roboczych;
2 – dostawa odzieży roboczej;
3 - dostawa obuwia roboczego;
4 – dostawa rękawic roboczych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64407625-f117-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134024/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – dostawa ubrań roboczych

1. Ubranie robocze typ szwedzki kolor niebieski: Bluza szwedzka do pasa, Spodnie ogrodniczki,
Ilość 400 kpl.
2. Ubranie letnie typ szwedzki: kolor zielony: Bluza szwedzka do pasa, Spodnie ogrodniczki,
Ilość 8 kpl.
3. Ubranie ocieplane typ szwedzki: kolor niebieski: Bluza szwedzka do pasa z kołnierzem,
Spodnie ogrodniczki, Ilość 120 kpl.
4. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor zielony: Bluza szwedzka do pasa z kołnierzem, Spodnie
ogrodniczki, Ilość 6 kpl.
5. Ubranie dla spawacza, Ilość 12 kpl
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 69003,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – dostawa odzieży roboczej


1. Koszula robocza męska
Ilość 380 szt.
2. Skarpety męskie
Ilość 500 par.
3. Kalesony z dzianiny
Ilość 300 szt.
4. Czapka typu „baseball”
Ilość 200 szt.
5. Czapka zimowa
Ilość 120 szt.
6. Kurtka przeciwdeszczowa ¾ wodoodporna
Ilość 120 szt.
7. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym
Ilość 300 szt.
8.Kamizelka odblaskowa
Ilość 120 szt.
9.Komplet przeciwdeszczowy,
Ilość 40 kpl.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

18332000-5 - Koszule

18443300-9 - Nakrycia głowy

4.5.5.) Wartość części: 26814,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – dostawa obuwia roboczego
1.Trzewiki robocze męskie.
Ilość 430 par.
2.Trzewiki robocze damskie.
Ilość 30 par.
3.Buty gumowo filcowe męskie 100% guma.
Ilość 100 par.
4.Buty gumowe męskie 100% guma,
Ilość 120 par.
5.Buty gumowe damskie
Ilość 40 par.
6.Trzewiki dla spawacza.
Ilość 10 par.
7.Trzewiki robocze ocieplane damskie.
Ilość 30 par.
8.Trzewiki robocze ocieplane męskie.
Ilość 30 par.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18830000-6 - Obuwie ochronne

4.5.5.) Wartość części: 50676 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Dostawa rękawic roboczych
1.Rękawice robocze ochronne pięciopalcowe ze skóry bydlęcej i drelichu
Ilość 1 000 par
2.Rękawice pięciopalcowe ocieplane. termoodporne, powlekane gumą o porowatej strukturze,
wykonane z pętelkowej przędzy akrylowej.
Ilość 700 par.
3.Rękawice pięciopalcowe ocieplane wzmacniane skórą bydlęcą licową,
Ilość 200 par.
4.Rękawice antyprzecięciowe.
Ilość 400 par.
5.Rękawice spawalnicze pięciopalcowe.
Ilość 140 par.
6.Rękawice kwasoodporne z naturalnego lateksu.
Ilość 12 par.
7.Rękawice typu REKODRAG
Ilość 8 000 par.
8.Rękawice typu RTELA
Ilość 34 000 par.
9.Rękawice wykonane z grubego niebieskiego nitrylu.
Ilość 500 par.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18141000-9 - Rękawice robocze

4.5.5.) Wartość części: 77736,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69475,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103777,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69475,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ABC Radosław Popławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311306779

7.3.3) Ulica: Parkowa 11b

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69475,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-01 do 2022-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27207,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46134,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27207,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ABC Radosław Popławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311306779

7.3.3) Ulica: Parkowa 11b

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27207,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-01 do 2022-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52139,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85448,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52139,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHT SUPON Sp. z o.o. w Rzeszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8132283737

7.3.3) Ulica: Miłocińska 17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52139,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79947,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87935,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79947,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHT SUPON Sp. z o.o. w Rzeszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8132283737

7.3.3) Ulica: Miłocińska 17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79947,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji "Wartość części" podano wartość brutto jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie każdej części zamówienia, nie uwzględniono tutaj prawa opcji -20% co przewidziane było w dokumentach postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.