eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji laserowych mierników prędkości.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji laserowych mierników prędkości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/733734

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji laserowych mierników prędkości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1721eb3-b8de-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116015/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji laserowych mierników prędkości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/6/23/MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji laserowych mierników prędkości typu: Ultra Lyte LTI 20-20 200LR, Ultra Lyte LT 20-20 100 LR, Truspeed LTI 20-20 100 LR.
2. Usługi będą wykonywane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
3. Ilości i rodzaj asortymentu określono w Formularzu asortymentowo-cenowym- załącznik nr 2.1-2.2 do SWZ odpowiednio do części zgodnie z pkt. 6.
4. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) posiadania odpowiedniego zaplecza technicznego, wiedzy i praktyki w dokonywaniu przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, kalibracji i legalizacji urządzeń wskazanych w ust. 1,
b) przeprowadzania przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, kalibracji i legalizacji w sposób rzetelny, terminowy, zgodny z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i wymaganiami techniczno – eksploatacyjnymi producenta oraz instrukcjami obsługi urządzeń,
c) wykonywania przeglądów i kontroli stanu technicznego oraz dokonywania kalibracji i legalizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami producenta urządzeń.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń w sytuacji pozyskania urządzeń w formie darowizny, zakupu nowych lub wycofania z użytkowania, przy czym zmiana ta nie będzie stanowić zmiany warunków umowy.
6. Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależny od faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.
8. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego wystawienia protokołu serwisowego i dostarczenie go wraz z urządzeniem po wykonanej usłudze.
9. Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem świadectwo legalizacji (na każde urządzenie osobno) wystawione przez upoważniony do tego podmiot, tj.: Urząd Miar, Laboratorium Akredytowane, punkt legalizujący.
10. WYMAGANA GWARANCJA:
na okres nie mniej niż 12 miesięcy - na części zamienne
na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na wykonane naprawy
11. Termin wykonania usługi – maksymalnie do 15 dni roboczych od daty przesłania zlecenia
12. Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
13. W sytuacjach wyjątkowych, wynikających z przyczyn niezależnych od wykonawcy, dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji usługi, co wymaga przesłania przez Wykonawcę wniosku z faktycznym uzasadnieniem i opisem zaistniałej sytuacji oraz otrzymania przez Wykonawcę pisemnej akceptacji/zgody Zamawiającego.
14. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe na skutek prowadzonych działań.
15. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał minimum dwie osoby, wykonujące usługi serwisowe oraz przeglądy laserowych mierników prędkości, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510). Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
16. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego nie później niż w terminie 5 dni roboczych, do przedłożenia wykazu zatrudnienia osób. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie
w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności:
1) dane podmiotu składającego oświadczenie,
2) datę złożenia,
3) wskazanie liczby osób zatrudnionych,
4) rodzaj umowy o pracę,
5) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/ podwykonawcy,
17. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 9 i 13 wzoru umowy – Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 187990,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji laserowych mierników prędkości typu Ultra Lyte LTI 20/20 TruCAM z rejestracją obrazu.
2. Usługi będą wykonywane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
3. Ilości i rodzaj asortymentu określono w Formularzu asortymentowo-cenowym- załącznik nr 2.1-2.2 do SWZ odpowiednio do części zgodnie z pkt. 6.
4. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) posiadania odpowiedniego zaplecza technicznego, wiedzy i praktyki w dokonywaniu przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, kalibracji i legalizacji urządzeń wskazanych w ust. 1,
b) przeprowadzania przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, kalibracji i legalizacji w sposób rzetelny, terminowy, zgodny z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i wymaganiami techniczno – eksploatacyjnymi producenta oraz instrukcjami obsługi urządzeń,
c) wykonywania przeglądów i kontroli stanu technicznego oraz dokonywania kalibracji i legalizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami producenta urządzeń.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń w sytuacji pozyskania urządzeń w formie darowizny, zakupu nowych lub wycofania z użytkowania, przy czym zmiana ta nie będzie stanowić zmiany warunków umowy.
6. Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależny od faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.
8. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego wystawienia protokołu serwisowego dostarczenie go wraz z urządzeniem po wykonanej usłudze.
9. Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem świadectwo legalizacji (na każde urządzenie osobno) wystawione przez upoważniony do tego podmiot, tj.: Urząd Miar, Laboratorium Akredytowane, punkt legalizujący.
10. WYMAGANA GWARANCJA:
na okres nie mniej niż 12 miesięcy - na części zamienne
na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na wykonane naprawy
11. Termin wykonania usługi – maksymalnie do 15 dni roboczych od daty przesłania zlecenia
12. Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
13. W sytuacjach wyjątkowych, wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji usługi, co wymaga przesłania przez Wykonawcę wniosku z faktycznym uzasadnieniem i opisem zaistniałej sytuacji oraz otrzymania przez Wykonawcę pisemnej akceptacji/zgody Zamawiającego.
14. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe na skutek prowadzonych działań.
15. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał minimum dwie osoby, wykonujące usługi serwisowe oraz przeglądy laserowych mierników prędkości, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510). Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
16. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego nie później niż w terminie 5 dni roboczych, do przedłożenia wykazu zatrudnienia osób. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie
w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności:
1) dane podmiotu składającego oświadczenie,
2) datę złożenia,
3) wskazanie liczby osób zatrudnionych,
4) rodzaj umowy o pracę,
5) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/ podwykonawcy,
17. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 9 i 13 wzoru umowy – Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 186223,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206692,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206692,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206692,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safety Camera Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 431249898

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206692,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207334,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207334,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207334,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safety Camera Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 431249898

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207334,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.