Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00146800/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓW
AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO J. PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ ETAP III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (83) 342 87 12
1.5.8.) Numer faksu: (83) 342 87 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://awf-bp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓWAKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO J. PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ ETAP III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06be8850-c7ed-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/4/2023/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174835,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓWAKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO J. PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ ETAP III” obejmujące roboty budowlane mających na celu poprawę efektywności energetycznej obiektów AWF Filia w Białej Podlaskiej: Dom Studenta „ABC”, Dom Studenta „AGAT”, Dom Studenta „ASYSTENT”.
2. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, realizowanego na podstawie umowy nr 2215/2021/WN03/OA-tr-ku/D o dofinansowanie przedsięwzięcia pn.: „ Poprawa efektywności energetycznej obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej z dnia 03.12.2021 r. oraz środków własnych Zamawiającego.
3. Zakres przedmiotu zamówienia
3.1 Termomodernizacja budynku Domu Studenta „ABC”
Zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, w tym min:
- wymiana oświetlenia na LED,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 3,5 kWp na dachu budynku.
3.2 Termomodernizacja Domu Studenta „AGAT”
Zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, w tym min:
- wymiana oświetlenia na LED.
3.3 Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
a. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ;
b. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się:
Dokumentacja techniczna (projekt budowlany)
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Przedmiary robót
3.4.W przypadku rozbieżności dokumentacji projektowej wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
1) Dokumentacja techniczna,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
2) Przedmiary robót.
Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową wskazaną w ust. 5.6. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania, wynikających z dokumentacji projektowej wskazanej w ust. 5.6 pkt b nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) projekty budowlane
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) przedmiary robót stanowiące część dokumentacji mają charakter wyłącznie pomocniczy (poglądowy) dla oszacowania kosztów realizacji zamówienia, (przewidziano ryczałtową formę wynagrodzenie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRYMAR Marta Mikucewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 53,72278409
7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 25
7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-505
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie VII-XII.2024
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na obszarach popegeerowskich w ramach realizacji Rządowego Funduszu Polski Ład: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Woroniec
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Mechaniczne odnowienie oznakowania poziomego na drogach Powiatu Bialskiego w 2024r utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej.
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Remonty w budynkach ZSCKR
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Remont budynku murowanej plebanii z przełomu XIX i XXw. z zespołu kościoła rzymskokatolickiego p.w. Św. Rocha w Jazgarzewie
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.