Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00194783/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
- 2022/BZP 00213614/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nabór uczestników szkoleń oraz organizacja transportu w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radom@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nabór uczestników szkoleń oraz organizacja transportu w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b8617a-e312-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071827/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Usługi w zakresie organizacji wyjazdów w Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” Umowa nr 00009.DDD.69097.1.00007.2019.00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194783/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.DSTR.26.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135481,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”Część 1 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. dolnośląskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 11122,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 2 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. kujawsko - pomorskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 10245,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 3 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. lubelskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 5528,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 4 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. lubuskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 11494,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 5 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. łódzkiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 6687,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 6 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. małopolskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 7591,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 7 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. opolskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 9382,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 8 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. podkarpackiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 7459,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 9 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. podlaskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 7983,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 10 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. pomorskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 11114,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 11 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. śląskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 7357,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 12 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. świętokrzyskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 5009,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 13 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. warmińsko - mazurskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 9313,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 14 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. wielkopolskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 11250,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie naboru uczestników szkoleń w ilościach i terminach określonych w harmonogramie szkoleń (załącznik do SWZ) oraz zapewnienie organizacji transportu dla uczestników w ramach realizacji projektu „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny”.Część 15 zamówienia pn.: Organizacja wyjazdu uczestników szkolenia „Przetwórstwo na poziomie gospodarstwa rolnego i rolniczy handel detaliczny” z rejonu woj. zachodnio - pomorskiego do CDR O/Radom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 13947,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8961000264
7.3.3) Ulica: ul. Zwycięska 8
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-033
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5581742615
7.3.3) Ulica: Minikowo 1
7.3.4) Miejscowość: Minikowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-122
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
jakie przetargi wygrała firma
Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7160014150
7.3.3) Ulica: ul. Pożowska 8
7.3.4) Miejscowość: Końskowola
7.3.5) Kod pocztowy: 24-130
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W KOŃSKOWOLI
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W KOŃSKOWOLI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-17Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9271603749
7.3.3) Ulica: Kalsk 91
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7331305961
7.3.3) Ulica: ul. Nowości 32
7.3.4) Miejscowość: Bratoszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-040
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Karniowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5130197883
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 9
7.3.4) Miejscowość: Karniowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-082
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
MAŁOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-08Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471002433
7.3.3) Ulica: ul. Główna 1
7.3.4) Miejscowość: Łosiów
7.3.5) Kod pocztowy: 49-330
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
jakie przetargi wygrała firma
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13652,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun & More Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8513151613
7.3.3) Ulica: ul. Madalińskiego 8 lok.215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-01Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7220002217
7.3.3) Ulica: Szepietowo-Wawrzyńce 64
7.3.4) Miejscowość: Szepietowo
7.3.5) Kod pocztowy: 18-210
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODLASKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W SZEPIETOWIE
jakie przetargi wygrała firma
PODLASKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W SZEPIETOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-15Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5832880729
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Barkoczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-422
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
jakie przetargi wygrała firma
POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-22Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5731288248
7.3.3) Ulica: ul. Kard. S. Wyszyńskiego 70/126
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W CZĘSTOCHOWIE
jakie przetargi wygrała firma
ŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W CZĘSTOCHOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-06Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581950099
7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 30
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.5) Kod pocztowy: 26-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚWIĘTOKRZYSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W MODLISZEWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ŚWIĘTOKRZYSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W MODLISZEWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-06Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393452902
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 91
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-356
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
WARMIŃSKO-MAZURSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W OLSZTYNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-27Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14007,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14007,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7792084133
7.3.3) Ulica: ul. Sieradzka 29
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-163
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELKOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W POZNANIU
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W POZNANIU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14007,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-29Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17703,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17703,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8540016836
7.3.3) Ulica: Barzkowice 2
7.3.4) Miejscowość: Barzkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 73-134
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZACHODNIOPOMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZACHODNIOPOMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17703,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-20INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i systemów studni chłonnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Brwinów oraz kanału w ul. Słonecznej w Brwinowie
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- NAPRAWA DRÓG GMINNYCH 2024
więcej: przetargi w Brwinowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.