eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/416 31 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 2582025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kzgm.katowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86d0a5c1-0cb4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175631/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.048.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 330438,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy są w szczególności usługi:
1) deratyzacji,
2) dezynsekcji,
3) dezynfekcji i dezodoryzacji,
4) usuwania gniazd owadów np. os i szerszeni lub przeniesienie w inne miejsce gniazd pszczół lub trzmieli,
5) dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie,
6) dezynfekcji i dezodoryzacji po zalaniu nieczystościami ciekłymi wraz z usunięciem pozostałych nieczystości i ich utylizacją,
7) usuwania martwych ptaków, gryzoni i zwierząt domowych oraz nieczystości po nich (w tym odchodów, gniazd ptasich, itp.) wraz z ich utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją, dezodoryzacją oraz doczyszczeniem powierzchni będących przedmiotem zabiegów,
8) usuwania z lokali porzuconych przez użytkowników produktów żywnościowych wraz ze sprzętami w których były przechowywane i uległy zepsuciu, stwarzając zagrożenie epidemiologiczne, ich wywóz i utylizacja oraz przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia,
9) dezynfekcji pomieszczeń oraz pojazdów (szczególnie samochodów), w których wystąpiło zakażenie wirusem SARS-CoV-2 oraz innymi wirusami będącymi zagrożeniem dla życia i zdrowia.
2. Przewidywane, realizowane zgodnie ze standardami wskazanymi w projektowanych postanowieniach umowy, powierzchnie i ilości obejmujące wykonanie poszczególnych usług w okresie realizacji zamówienia (zakres gwarantowany):
1) Deratyzacja obowiązkowa (2 x w roku) - 70000 m2;
2) Deratyzacja doraźna - 20000 m2;
3) Dezynsekcja doraźna - 40000 m2;
4) Dezynfekcja i dezodoryzacja doraźna - 30000 m2;
5) Usuwanie gniazd owadów lub przeniesienie ich w inne miejsce - 40 szt.;
6) Dezynfekcja, dezynsekcja i dezodoryzacja po zgonie - 12000 m2;
7) Dezynfekcja i dezodoryzacja po zalaniu nieczystościami ciekłymi wraz z usunięciem pozostałych nieczystości i ich utylizacją - 3000 m2;
8) Usuwanie martwych ptaków, gryzoni i zwierząt domowych oraz nieczystości po nich (w tym odchodów, ptasich gniazd itp.) wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją - 1200 m2;
9) Usuwanie produktów żywnościowych wraz ze sprzętami, w których były przechowywane i uległy zepsuciu, ich wywóz i utylizacja i przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia - 2500 m2;
10) Dezynfekcja pomieszczeń oraz sprzętów, w których wystąpiło zakażenie wirusem SARS-CoV-2 oraz innymi wirusami będącymi zagrożeniem dla życia i zdrowia niezależnie od kubatury nieruchomości/ lokalu - 10000 m2;
11) Awaryjne usunięcie gniazd owadów lub przeniesienie ich w inne miejsce - 15 szt.;
12) Awaryjne wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie - 4000 m2;
13) Awaryjne wykonanie deratyzacji gryzoni wraz z ich utylizacja- 4000 m2;
14) Awaryjne usuwanie martwych ptaków, gryzoni i zwierząt domowych oraz nieczystości po nich (w tym odchodów, ptasich gniazd itp.) wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją - 1200 m2;
15) Awaryjne wykonanie dezynfekcji i dezodoryzacji po zalaniu nieczystościami ciekłymi wraz z usunięciem pozostałych nieczystości i ich utylizacją - 4000 m2; 16) Awaryjne usuwanie produktów żywnościowych, które uległy zepsuciu wraz ze sprzętami w których były przechowywane, ich wywóz i utylizacja - 1500 m2;
17) Awaryjne przeprowadzenie dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji pomieszczeń, z których usunięte zostały zepsute produkty żywnościowe - 1500 m2;
18) Awaryjne przeprowadzenie dezynfekcji pomieszczeń, pojazdów (szczególnie samochodów) oraz sprzętów, w których wystąpiło zakażenie wirusem SARS-CoV-2 oraz innymi wirusami będącymi zagrożeniem dla życia i zdrowia niezależnie od kubatury nieruchomości/ lokalu - 5000 m2
4. Usługi zlecane przez Zamawiającego wykonywane będą w:
1) nieruchomościach zarządzanych przez KZGM (powierzchnie wewnętrzne i tereny zewnętrzne),
2) lokalach zarządzanych przez KZGM, a znajdujących się w nieruchomościach zarządzanych przez inne podmioty (w szczególności przez wspólnoty mieszkaniowe),
3) nieruchomościach oddanych Zamawiającemu do zabezpieczenia, które nie są zarządzane przez Zamawiającego (powierzchnie wewnętrzne i tereny zewnętrzne).
5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o wystawiane pisemne zlecenia Zamawiającego (wzór zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy) w następujących trybach:
1) okresowy - obejmuje deratyzację wykonywaną 2 razy w roku w terminach określonych corocznie w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Katowice w sprawie przeprowadzenia akcji odszczurzania na terenie miasta Katowice, w nieruchomościach wymienionych w pkt. I i III. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie wykonywania usługi e-mailem na 7 dni przed przystąpieniem do realizacji usługi.
2) doraźny – obejmuje wszystkie rodzaje usług, przy czym świadczenie usługi realizowane będzie w terminie do 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zlecenia e-mailem. Za datę otrzymania zlecenia przyjmuje się datę skutecznego dostarczenia go e-mailem.
3) awaryjny – obejmuje wszystkie rodzaje usług, a świadczenie usługi realizowane będzie 24 godziny na dobę przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym rozpoczęcie realizacji usługi nastąpi do 3 godzin po telefonicznym (potwierdzonym e-mailem) zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 2.
6. Wykonawca lub podwykonawca będzie zobowiązany zatrudniać na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług deratyzacji, dezynfekcji i dezodoryzacji. Wymóg nie dotyczy m. in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 8. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
7. Przyczyny braku podziału zamówienia na części: Zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie określić częstotliwości i ilości koniecznych deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji oraz innych usług wskazanych w niniejszej SWZ, dlatego też opisując zamówienie wskazano ich minimalną i maksymalną ilość. Biorąc powyższe pod uwagę podział zamówienia na części mógłby doprowadzić do nadmiernego rozdrobnienia zamówienia, a to z kolei mogłoby powodować, że Wykonawcy kalkulując zamówienie zwiększaliby stawki, by jednocześnie uczynić zadość wymaganiom Zamawiającego opisanym w niniejszej SWZ tj. m.in. zatrudnienie osób, w tym na umowę o pracę, posiadanie odpowiedniego sprzętu, środków itd. Do realizacji zamówienia nie potrzeba dużego zaangażowania sprzętowego i kadrowego, co z kolei nie ogranicza możliwości udziału w zamówieniu dla żadnego podmiotu, w tym nie ogranicza konkurencji ani dostępu do zamówienia wykonawcom z kategorii MŚP. Należy wskazać również, że w dotychczas prowadzonych postępowaniach na wykonanie tego typu usług brali udział mali i średni przedsiębiorcy, dlatego ryzyko zmniejszenia konkurencji poprzez niedokonanie podziału, praktycznie nie istnieje.
8. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne (przewidział wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy).
9. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90670000-4 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich

90923000-3 - Usługi odszczurzania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220853,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226861,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220853,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PESTOKIL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 747-189-10-31

7.3.3) Ulica: ul. Cegielniana 3

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220853,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.