eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warta › Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków gm. Warta



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków gm. Warta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Władysława Stanisława Reymonta 1

1.5.2.) Miejscowość: Warta

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-290

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gimwarta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminawarta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gimwarta.logintrade.net/rejestracja/ustawowe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków gm. Warta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-548e7bfe-bc30-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010318/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków gm. Warta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.271.4.2024.Zp

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiot zamówienia: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków gm. Warta.
3.2 Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków w gminie Warta. Stacja wodociągowa w Małkowie bazująca na dwóch studniach głębinowych S1 na działce 226/1 i S2 na działce 216/2 służy do zaopatrzenia w wodę wodociągu grupowego „Bartochów” oraz okresowo wodociągu „Warta”.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
3.3.1 przebudowa studni głębinowych S1 i S2 - projektuje się nowe obudowy nadziemne wraz z armaturą i orurowaniem;
3.3.2 wymiana rurociągów technologicznych wraz z automatyzacją procesu uzdatniania wody;
3.3.3 renowacja zbiorników wyrównawczych;
3.3.4 wykonanie systemu płukania filtrów;
3.3.5 wykonanie aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA);
3.3.6 zagospodarowanie terenu działki 226/1 (montaż obudowy kontenerowej dla zabudowy rozdzielni zasilającej SUW, przebudowa ogrodzenia i utwardzenie terenu).
3.4 Stacja będzie obiektem bezobsługowym z pełną automatyką procesów technologicznych, zapewniającą uzyskanie wody pitnej o jakości odpowiadającej obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniom.
3.5 Podczas wykonywania robót budowlanych Wykonawca ma zapewnić ciągłość dostarczenia wody na czas prac budowlanych. Woda dostarczana odbiorcom powinna posiadać odpowiednie para-metry jakościowe określone we właściwych przepisach.
3.6 Elementy technologii i konstrukcji podlegające demontażowi należy po konsultacji z Zamawiają-cym sieci zutylizować. Zamawiający dopuszcza możliwość odzysku niektórych elementów. Miejsce wywozu gruzu, urobku czy innych odpadów powstałych w trakcie prac budowlanych wraz z ich utylizacją zgodną z właściwymi przepisami pozostaje w gestii wykonawcy i stanowi jego koszt.
Badania jakości wody oraz obowiązek utrzymania parametrów wody wg. wytycznych sanepidu na poszczególnych etapach inwestycji po stronie wykonawcy. Do dokumentów odbiorowych należy przedstawić wyniki badań wody surowej dla każdej ze studni, wyniki badania wody uzdatnionej po filtrach i po zbiorniku oraz na wyjściu na sieć.
3.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Projekt budowla-ny, Specyfikacje Techniczne, Kosztorysy (materiał pomocniczy), pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.
3.8 W związku z tym, że projekt budowlany został wykonany w roku 2016 oraz od tego czasu nastąpiła znacząca degradacja poszczególnych elementów technologii uzdatniania wody, które nie były objęte zakresem projektu budowlanego, Zamawiający zmuszony został do wykonania nowego opisu technologii uzdatniania wody, który odpowiada obecnym potrze-bom. Wobec czego rozdział III „Branża technologiczna” projektu budowlanego nie obowiązuje, a Oferenci wycenę muszą opierać na podstawie załączonego Projektu Zmian do Opisu Technologii stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ.
3.9 Ze względu na fakt, wykonania tylko nowego opisu technologii uzdatniania wody, który nie przedstawia wszystkich rozwiązań szczegółowych takich jak np. rozmieszczenie i wymiary podparć które ze względu na wysokie zagęszczenie rozmieszczenia urządzeń i rurociągów technologicznych w budynku SUW mogą w istotny sposób wpłynąć na bezpieczeństwo obsługi i komfort eksploatacji Zamawiający wymaga, aby wykonawca do oferty dołączył:
3.9.1 Schemat technologiczny stacji uzdatniania wody;
3.9.2 Wizualizację 3D technologii montowanej wewnątrz budynku. Wizualizacja powinna przedstawiać wszystkie urządzenia technologiczne podpory oraz musi odzwierciedlać wewnętrzne powierzchnie budynku pomieszczeń technologicznych w których montowane są urządzenia technologiczne.
3.9.3 Rzuty, widoki i przekroje z naniesionymi wymiarami przejść i dojść oraz średnicami i opisami rurociągów technologicznych, armatury i zamontowanych urządzeń.
3.10 Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
3.11 Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2133388,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2133388,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2133388,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYKA ZBIERSK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9681005048

7.3.4) Miejscowość: Zbiersk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2133388,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.