Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223564/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem komunalnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6091928-f5a6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem komunalnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6091928-f5a6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065599/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem komunalnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.2.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ciągnika rolniczego wraz z osprzętem komunalnym, tj. pługiem śnieżnym oraz posypywarką samozaładowczą, zwanego dalej „pojazdem”.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
3.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
a)był fabrycznie nowy , w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
b)nie był uprzednio używany jako pojazd demonstracyjny ani jako przedmiot ekspozycji,
c)spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
4.Dostarczone pojazdy muszą spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach, w tym m.in.:
a)ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022r., poz. 988 z późn.zm), zwanej dalej „ustawą Prawo o ruchu drogowym”
b)rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r. poz. 343),
c)rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
5.Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ, gdyż Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób określony w tych projektowanych postanowieniach umowy.
6.Na dostarczone pojazdy Wykonawca udzieli min. 24 - miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru (Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu gwarancji jakości, w ramach dodatkowego, pozacenowego kryterium oceny ofert).
7.Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim wszystkie dokumenty konieczne do użytkowania, szczegółowo określone w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16000000-5 - Maszyny rolnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający podnosi, że do wyboru oferty może dojść tylko wtedy, gdy Zamawiający otrzyma co najmniej jedną odpowiednią ofertę, czyli taką, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego. W przypadku nieotrzymania żadnej takiej oferty, Zamawiający ma obowiązek unieważnić postępowanie.W niniejszym postępowaniu złożone zostały 3 oferty:
- oferta nr 1 złożona przez wykonawcę STEKRO Sp. z o.o. Sp. k., Brzezna 466, 33 – 386 Podegrodzie –została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 5, jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
- oferta nr 2 złożona przez wykonawcę Mariana Kracika, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Marian Kracik Hurtowania Artykułów Przemysłowych, 34 – 745 Spytkowice 54 –została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 5, jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
- oferta nr 3 złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Krzysztofa Jurka, Anetę Jurek, prowadzących działalność gospodarczą w ramach spółki cywilnej pod nazwą: Firma Handlowa AGRO JUREK s.c., Sulechów 100A, 32 – 010 Kocmyrzów - została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 5, jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Tym samym, jako że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 ust. 2 ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
- "Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach"
- Kompleksowa modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Osiek w gminie Osiek
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów
- Zakup ciągnika dla ZUK Gryfice
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego ma potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.