eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skórzec › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz wielofunkcyjnych w ramach projektu Cyfrowa Gmina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz wielofunkcyjnych w ramach projektu Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skórzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 3

1.5.2.) Miejscowość: Skórzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-114

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminaskorzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaskorzec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d07f94e2-ed97-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz wielofunkcyjnych w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d07f94e2-ed97-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048893/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz wielofunkcyjnych w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Cyfrowa Gmina

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I: Zakup i dostawa komputerów typu ALL IN ONE oraz komputerów przenośnych - laptopów z oprogramowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 151454,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II: Zakup i dostawa punktów dostępowych (access point) oraz przełącznika sieciowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 11908,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część na III: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 18123,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
Zamawiający odrzuca ofertę, gdyż treść ofert jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca w formularzu ofertowym dot. części 1, 2 i 3 nie zaoferował czasu naprawy gwarancyjnej, który był wymagany przez Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert.
Wykonawca w ofercie dot. części 1 nie podał typu, modelu oraz producenta oferowanego sprzętu.
Wyrok z 9.09.2021 r., sygn. akt KIO 2520/21, Krajowa Izba Odwoławcza wyjaśniła, że
„O niezgodności treści oferty z postanowieniami SIWZ można mówić w przypadku pominięciu pewnego zakresu świadczenia, zaoferowaniu odmiennego zakresu lub braku jego dookreślenia w sposób umożliwiający ocenę, czy wykonawca złożył ofertę zgodną z oczekiwaniami zamawiającego”.
W przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę ww. wykonawcy w zakresie części 1,2 i 3.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
Zamawiający odrzuca ofertę, gdyż treść ofert jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca w formularzu ofertowym dot. części 1, 2 i 3 nie zaoferował czasu naprawy gwarancyjnej, który był wymagany przez Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert.
Wykonawca w ofercie dot. części 1 nie podał typu, modelu oraz producenta oferowanego sprzętu.
Wyrok z 9.09.2021 r., sygn. akt KIO 2520/21, Krajowa Izba Odwoławcza wyjaśniła, że
„O niezgodności treści oferty z postanowieniami SIWZ można mówić w przypadku pominięciu pewnego zakresu świadczenia, zaoferowaniu odmiennego zakresu lub braku jego dookreślenia w sposób umożliwiający ocenę, czy wykonawca złożył ofertę zgodną z oczekiwaniami zamawiającego”.
W przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę ww. wykonawcy w zakresie części 1,2 i 3.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie z złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał wykonawcę w dniu 26 maja 2023 r. do złożenia aktualnych na dzień składania ofert podmiotowych środków dowodowych.
We wskazanym przez zamawiającego terminie, wykonawca nie przedstawił wymaganych podmiotowych środków dowodowych.
W przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę ww. wykonawcy w zakresie części nr 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.