Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00205684/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00215748/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00221817/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz wielofunkcyjnych w ramach projektu Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skórzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Skórzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-114
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminaskorzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaskorzec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d07f94e2-ed97-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz wielofunkcyjnych w ramach projektu Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d07f94e2-ed97-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048893/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz wielofunkcyjnych w ramach projektu Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cyfrowa Gmina2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205684
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr I: Zakup i dostawa komputerów typu ALL IN ONE oraz komputerów przenośnych - laptopów z oprogramowaniem.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 151454,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr II: Zakup i dostawa punktów dostępowych (access point) oraz przełącznika sieciowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 11908,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część na III: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 18123,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
Zamawiający odrzuca ofertę, gdyż treść ofert jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca w formularzu ofertowym dot. części 1, 2 i 3 nie zaoferował czasu naprawy gwarancyjnej, który był wymagany przez Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert.
Wykonawca w ofercie dot. części 1 nie podał typu, modelu oraz producenta oferowanego sprzętu.
Wyrok z 9.09.2021 r., sygn. akt KIO 2520/21, Krajowa Izba Odwoławcza wyjaśniła, że
„O niezgodności treści oferty z postanowieniami SIWZ można mówić w przypadku pominięciu pewnego zakresu świadczenia, zaoferowaniu odmiennego zakresu lub braku jego dookreślenia w sposób umożliwiający ocenę, czy wykonawca złożył ofertę zgodną z oczekiwaniami zamawiającego”.
W przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę ww. wykonawcy w zakresie części 1,2 i 3.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
Zamawiający odrzuca ofertę, gdyż treść ofert jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca w formularzu ofertowym dot. części 1, 2 i 3 nie zaoferował czasu naprawy gwarancyjnej, który był wymagany przez Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert.
Wykonawca w ofercie dot. części 1 nie podał typu, modelu oraz producenta oferowanego sprzętu.
Wyrok z 9.09.2021 r., sygn. akt KIO 2520/21, Krajowa Izba Odwoławcza wyjaśniła, że
„O niezgodności treści oferty z postanowieniami SIWZ można mówić w przypadku pominięciu pewnego zakresu świadczenia, zaoferowaniu odmiennego zakresu lub braku jego dookreślenia w sposób umożliwiający ocenę, czy wykonawca złożył ofertę zgodną z oczekiwaniami zamawiającego”.
W przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę ww. wykonawcy w zakresie części 1,2 i 3.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie z złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał wykonawcę w dniu 26 maja 2023 r. do złożenia aktualnych na dzień składania ofert podmiotowych środków dowodowych.
We wskazanym przez zamawiającego terminie, wykonawca nie przedstawił wymaganych podmiotowych środków dowodowych.
W przedmiotowym postępowaniu odrzucono ofertę ww. wykonawcy w zakresie części nr 3.
INNE PRZETARGI SKÓRZEC
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Skórzec - etap II
- Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Skórzec II
więcej: przetargi SKÓRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.