eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Budowa drogi gminnej - ul. Górnej w m. Przytoczna - ETAP I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.przytoczna.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna – ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecf0413c-c00d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015218/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 "Budowa drogi gminnej - ul. Górnej w m. Przytoczna - Etap I"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082185

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1089920,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania pn. „Budowa drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna – ETAP I”.

Zadanie jest dofinansowane w ramach środków „Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”.

Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z dokumentacją, zwaną także „dokumentacją projektową”:
1) programem funkcjonalno-użytkowym „Budowy drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna”, data opracowania lipiec 2020 r., stanowiącym załącznik nr 9a do SWZ,
2) projektem koncepcyjnym „Budowy drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna”, data opracowania lipiec 2020 r., stanowiącym załącznik nr 9b do SWZ,
3) projektem stałej organizacji ruchu dla „Budowy drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna”, data opracowania 08.2021 r., stanowiącą załącznik nr 9c do SWZ,
4) szacunkowym zbiorczym zestawieniem kosztów prac projektowych i robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Budowy drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna”, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą: używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:
1) Umowa
2) Formularz oferty wraz z wypełnionym szacunkowym zbiorczym zestawieniem kosztów prac projektowych i robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Budowy drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna”, stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy,
3) Niniejsza SWZ
4) Dokumentacja projektowa:
4.1. program funkcjonalno-użytkowym „Budowy drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna”, data opracowania lipiec 2020 r., stanowiącym załącznik nr 9a do SWZ,
4.2. projekt koncepcyjny „Budowy drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna”, data opracowania lipiec 2020 r., stanowiącym załącznik nr 9b do SWZ,
4.3. projekt stałej organizacji ruchu dla „Budowy drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna”, data opracowania 08.2021 r., stanowiącą załącznik nr 9c do SWZ,
4.4. szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów prac projektowych i robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą „Budowy drogi gminnej – ul. Górnej w m. Przytoczna”, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

UWAGA: W razie rozbieżności pomiędzy parametrami i standardem wykonania danego elementu wykonawca ma zastosować materiał, element, rozwiązanie, urządzenie lub element wyposażenia o wyższym standardzie.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Zakres I - opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zobowiązany jest do pozyskania wszelkich warunków, opinii, uzgodnień, decyzji i opracowań niezbędnych do sporządzenia dokumentacji projektowej.

UWAGA !
Przed opracowaniem projektu wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie.

Na każdym etapie prac projektowych, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu wstępnego celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego co do przyjętych rozwiązań.

Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem Inspektora nadzoru i Zamawiającego nie rzadziej niż co dwa tygodnie, natomiast na etapie wykonawstwa nie rzadziej niż raz na tydzień.

Wykonawca zobowiązany jest przedłożenia Zamawiającemu następującej dokumentacji projektowej:
- opinii geotechnicznej (4 egz.),
- decyzji lokalizacyjnej inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej (o ile jest niezbędna),
- dokumentacji geodezyjno-prawnej – niezbędnej do uzyskania decyzji ZRID 9 (w 4 egz.),
- projekt budowlany (4 egz.), zawierającą wszystkie niezbędne uzgodnienia rozwiązań projektowych, w tym uzgodnienia z poszczególnymi Zarządcami i operatorami infrastruktury technicznej,
- projekt wykonawczy (4 egz.),
- projekt stałej organizacji ruchu (3 egz.),
- projekt czasowej organizacji ruchu (3 egz.),
- projekt zieleni wraz z uzyskaniem zgody na wycinkę (3 egz.)
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (2 egz.),
- przedmiar robót (1 egz.),
- uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót lub decyzję ZRID (Zgoda na realizację inwestycji drogowej),
- opracuje powyższą dokumentację w wersji elektronicznej (pdf – płyta CD 1 egz.),

2) Zakres II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiORB, oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i/lub zakończenia budowy obiektów powstałych w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych.
a) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych tj::
- Budowy drogi gminnej ul. Górnej obejmującą: jezdnię o szerokości 5,0m i nawierzchni z kostki betonowej, na odcinku około 302 m wraz ze zjazdami, skrzyżowaniem wyniesionym, placem do zawracania oraz poboczami i humusowaniem pozostałej części pasa drogowego;
- pozyskanie terenów na poszerzenie pasa drogowego;
- zagospodarowanie wód opadowych w obrębie pasa drogowego;
- wykonanie oświetlenia drogowego (ulicznego);
- wykonanie kanałów technologicznych ulicznych,
- przebudowa i likwidacji kolizji z istniejącą siecią i infrastrukturą nie związaną z drogą, o ile będzie to wynikało z dokumentacji projektowej oraz sytuacji w terenie;
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w ramach projektu organizacji ruchu;


Uwaga! Potwierdzeniem prawidłowego wykonania robót budowlanych będzie dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaną w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i/lub zakończenia budowy (o ile jest wymagane).

b) Zakres dokumentacji powykonawczej obejmuje: (informacje w SWZ rozdział III pkt 2 ppkt 2 b))

UWAGA !
Przedłożona dokumentacja projektowa obejmuje ETAP I i II zadania. W ramach niniejszego postępowania ujęto wyłącznie ETAP I zadania - budowę drogi na odcinku 302 m (od skrzyżowania z DK24 do placu do zawracania).

3. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna (w tym w dokumentacji projektowej), to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania.
5. Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy.
Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.
7. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową.
9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.

Ze względu na ograniczenia znakowe pełne informacje odnośnie zakresu dokumentacji powykonawczej znajdują się w SWZ rozdział III pkt 2 ppkt 2 b)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1399000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1771200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1399000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZR-B KACZMAREK SP. Z O. O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SMART-INSTALSP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211058111

7.3.3) Ulica: Antka 11

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1399000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.