eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 449 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ef3fd12-f3e0-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ef3fd12-f3e0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065295/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218902

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137155,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec w 2023 roku”, zwane dalej zamówieniem.
4.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
a) zamówienie obejmuje swym zakresem:
 roboty przygotowawcze, które wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem koszenia, do robót tych zalicza się:
• wybranie z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń,
• wygrabienie liści, które spadły z drzew,
• rozgarnięcie kretowisk,
• wycięcie jednorocznych samosiewów i odrostów wokół drzew,
• wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko publiczne lub składowiska własne, po uzgodnieniu miejsca wywozu z Zamawiającym,
 koszenie poboczy dróg i terenów zielonych, w tym m.in. skarp, rowów, miejsc niedostępnych oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec, wykaszanych zgodnie z wytycznymi określonymi w specyfikacji technicznej – zał. nr 9 do SWZ, a także zgodnie z postanowieniami określonymi w niniejszej SWZ,
 dostawę i pracę sprzętu do koszenia,
 uprzątnięcie skoszonej trawy i chwastów z jezdni i chodników, odtransportowanie sprzętu,
 kontrolę i pomiary dopuszczalnej wysokości trawy po jej skoszeniu.
4.3 Warunki szczegółowe:
a) Zamawiający wymaga wykonania nie mniej niż dwóch pełnych koszeń w ciągu dróg gminnych w sezonie letnim w następujących terminach:
 1 koszenie do 26 lipca
 2 koszenie do 29 września
b) Zamawiający wymaga wykonania nie mniej niż czterech pełnych koszeń w miejscach reprezentacyjnych w sezonie letnim w następujących terminach:
 1 koszenie do 16 czerwca
 2 koszenie do 21 lipca
 3 koszenie do 18 sierpnia
 4 koszenie do 29 września
c) koszenie trawy ma być prowadzone w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy nie była większa niż 20 cm
d) wysokość trawy i samosiewów po wykoszeniu może maksymalnie wynosić 5 cm,
e) prace obejmują także wycinkę jednorocznych samosiewów i odrostów,
f) uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni i chodników po przeprowadzonych pracach.

ZAKAZUJE SIĘ STOSOWANIA NOŻY TNĄCYCH MŁOTKOWYCH!!!

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w pkt. 4 SWZ oraz w zał. 1.A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148167,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148167,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148167,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303844

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 2

7.3.4) Miejscowość: Suszec

7.3.5) Kod pocztowy: 43-267

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148167,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.