Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00217331/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury byłej popegeerowskiej miejscowości Brzozowie
w gminie Kudowa-Zdrój”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa infrastruktury byłej popegeerowskiej miejscowości Brzozowiew gminie Kudowa-Zdrój”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e468d696-d24b-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070188/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa infrastruktury byłej popegeerowskiej miejscowości Brzozowie w gminie Kudowa-Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2756015,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Modernizacja infrastruktury drogowej - przebudowa 3 odcinków dróg przy ul. Brzozowie w Kudowie-ZdrojuPrzedmiot zamówienia w ramach części nr 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających remoncie 3 odcinków dróg ul. Brzozowie w Kudowie-Zdroju z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 1 – Remont drogi przy ul. Brzozowie w Kudowie-Zdroju – ODCINEK 1, Brzozowie-6 wraz z budową oświetlenia ulicznego – etap XI
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie odcinka ul. Brzozowie wraz z budową oświetlenia ulicznego , tj. 11-stu nowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami (etap XI) - zgodnie z załączoną dokumentacją pn.:
1) „Remont drogi ul. Brzozowie, Kudowa-Zdrój, Gmina Kudowa–Zdrój” – ODCINEK 1, Brzozowie -6.
2) „Budowa oświetlenia ulicznego ul. Brzozowie w Kudowie–Zdroju” – etap XI.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) Zerwanie starej nawierzchni wraz z korytowaniem,
2) Wykonanie stabilizacji jezdni z gruntu stabilizowanego cementem,
3) Wykonanie podbudowy jezdni z kruszywa łamanego,
4) Wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
5) Wykonanie poboczy z kruszywa,
6) Wykonanie drenażu z kruszywa odwadniającego pas drogowy,
7) Ułożenie krawężników (najazdowych oraz betonowych 15 x 30 cm),
8) Ułożenie oporników betonowych 12 x 25 cm,
9) Wykonanie korytek odwadniających,
10) Uporządkowanie terenu wraz z renowacją zieleni,
11) budowę nowej sieci oświetleniowej od OU-27 do OU-37,
12) montaż nowoprojektowanych słupów oświetleniowych od OU-27 do OU-37,
13) podłączenie do istniejącego słupa nr OU 13,
14) znakowanie słupów,
15) zabezpieczenie sieci.
UWAGA!
Z uwagi na konieczność zachowania jednolitości architektonicznej i wizualnej oświetlenia Zamawiający wymaga, aby słupy i oprawy uliczne nawiązywały kształtem i stylistyką do opraw zlokalizowanych na ul. Brzozowie.
Zadanie 2 – Remont drogi dojazdowej przy ul. Brzozowie w Kudowie-Zdroju
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi dojazdowej działka nr 281 ul. Brzozowie - zgodnie z załączoną dokumentacją pn.: „Remont drogi dojazdowej, ul. Brzozowie, Gmina Kudowa-Zdrój”
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) Przebudowę istniejącej jezdni na jezdnię o nawierzchni z kostki betonowej o szer. 2,5-3 m,
2) Budowę poboczy utwardzonych kruszywem,
3) Ułożenie obrzeży betonowych,
4) Rekultywację terenu zielonego.
5) znakowanie słupów,
6) zabezpieczenie sieci.
7) odbudowę zjazdów,
8) odbudowę rozebranych nawierzchni,
9) uporządkowanie terenu budowy
UWAGA!
Przedmiot zamówienia nie obejmuje całego zakresu robót budowlanych objętych projektem pn.: „Remont drogi dojazdowej, ul. Brzozowie, Gmina Kudowa-Zdrój”. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie wykonanie robót budowlanych na działce nr 281 obręb Brzozowie odcinek drogi od 0+000 do 0+176 – zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym.
Zadanie 3 – Remont drogi przy ul. Brzozowie w Kudowie-Zdroju – ODCINEK 5, Brzozowie -9 wraz z budową oświetlenia ulicznego – etap IV.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie odcinka ul. Brzozowie wraz z budową oświetlenia ulicznego, tj. 10-ciu nowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami (etap IV) - zgodnie z załączoną dokumentacją pn.:
1) „Remont drogi ul. Brzozowie, Kudowa-Zdrój, Gmina Kudowa–Zdrój” – ODCINEK 5, Brzozowie-9.
2) Budowa oświetlenia ulicznego ul. Brzozowie w Kudowie – Zdroju – etap IV
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) Zerwanie starej nawierzchni wraz z korytowaniem,
2) Wykonanie stabilizacji jezdni z gruntu stabilizowanego cementem,
3) Wykonanie podbudowy jezdni z kruszywa łamanego,
4) Wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
5) Wykonanie poboczy z kruszywa,
6) Wykonanie drenażu z kruszywa odwadniającego pas drogowy,
7) Ułożenie krawężników (najazdowych oraz betonowych 15 x 30 cm),
8) Ułożenie oporników betonowych 12 x 25 cm,
9) Wykonanie korytek odwadniających,
10) Uporządkowanie terenu wraz z renowacją zieleni,
11) Wymiana rury fi 315 na odcinku 50 mb,
12) budowę nowej sieci oświetleniowej od OU-49 do OU-58,
13) montaż nowoprojektowanych słupów oświetleniowych od OU-49 do OU-58,
14) podłączenie do istniejącego słupa nr OU 26,
15) znakowanie słupów,
16) zabezpieczenie sieci.
UWAGA!
Z uwagi na konieczność zachowania jednolitości architektonicznej i wizualnej oświetlenia Zamawiający wymaga, aby słupy i oprawy uliczne nawiązywały kształtem i stylistyką do opraw zlokalizowanych na ul. Brzozowie.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
Inwestycja realizowana jest zgodnie ze złożonym przez Gminę Kudowa-Zdrój wnioskiem oraz WSTĘPNĄ PROMESĄ dotyczącą dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja6PGR/2023/3369/PolskiLad - zwanego dalej „Programem” z dnia 2023-07-28 na zasadach określonych w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. , nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej Regulaminem.
Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego się w SWZ tj.: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 2182330,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Modernizacja Remizy OSP Brzozowie w Kudowie-Zdroju.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie remizy OSP Brzozowie zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Rozbudowa Remizy OSP Brzozowie w Kudowie-Zdroju”
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) Remont ze zmianą funkcji pomieszczeń istniejącego budynku,
2) Wykonanie docieplenia ścian istniejącego budynku,
3) Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
4) Wzniesienie nowego garażu dla wozu strażackiego,
5) Wykonanie zasilania budynku w wodę użytkową (studnia głębinowa),
6) Wykonanie instalacji elektrycznej,
7) Wykonanie instalacji WOD-KAN wraz z betonowym zbiornikiem bezodpływowym,
8) Wykonanie chodnika i podjazdu do budynku.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
Inwestycja realizowana jest zgodnie ze złożonym przez Gminę Kudowa-Zdrój wnioskiem oraz WSTĘPNĄ PROMESĄ dotyczącą dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja6PGR/2023/3369/PolskiLad - zwanego dalej „Programem” z dnia 2023-07-28 na zasadach określonych w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej Regulaminem.
Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego się w SWZ tj.: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 573685,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.03.2024 do godziny 12:00 na Część nr 1 zamówienia wpłynęły - 2 oferty, w tym cena najkorzystniejszej oferty wynosząca 2 489 000,00 zł brutto .
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, przed otwarciem ofert zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części zamówienia w tym:
- na Część nr 1 - 2.448.980,00 zł brutto –
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną w danej części zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty w tej części zamówienia.
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty na Część nr 1 zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie o 40 020 zł., a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części nr 1 zamówienia , o której mowa w Art. 255 ust. 3 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.03.2024 do godziny 12:00 na Część nr 2 zamówienia wpłynęła 1 oferta z najniższą ceną wynosząca 977 627,67 zł brutto.
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, przed otwarciem ofert zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części zamówienia w tym:
- na Część nr 2 - 612.245,00 zł brutto.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną w danej części zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty w tej części zamówienia.
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty na Część nr 2 zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie o 365 382,67 zł., a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, spełniona została przesłanka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części nr 2 zamówienia, o której mowa w Art. 255 ust. 3 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.