eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Projektowanie, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projektowanie, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projektowanie, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2f6aed0-efea-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051545/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Projektowanie, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 206200,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie druku na podstawie gotowych projektów graficznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego niżej wymienionych materiałów informacyjno-promocyjnych, o parametrach jakościowych określonych poniżej:

a) Grafiki bilboardowe (o wymiarach 504cm x 238 cm):
Papier: Blueback 115 g, powlekany, biały na stronie druku - satynowy, niebieski od strony klejenia, druk w rozdzielczości min. 360x540 dpi; kolor: CMYK. Kompletny wydruk przygotowany do klejenia (pocięty na 6 brytów z zakładkami)
szacunkowa ilość : 12 szt.
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji;
b) Plakaty niestandardowe (2x1):
format: 2000x1000 mm netto
kolor: CMYK 4/0
papier: Blueback 115 g -130g, powlekany, satynowany
druk: solwentowy
szacunkowy nakład: 25 szt. (druk od 1 sztuki lub jej wielokrotność)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji;

c) Plakaty B2 (solwent):
format: B2 (500x707 mm netto)
kolor: CMYK 4/0
papier: Blueback 115 g -130g, powlekany, satynowany
druk: solwentowy
szacunkowy nakład: 50 szt. (druk od 1 sztuki lub jej wielokrotność)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji;
d) Plakaty B2 (offset):
format: B2 (480x680 mm netto)
kolor: CMYK 4/0
papier: kreda błysk/mat -130g
druk: offsetowy
szacunkowy nakład: 150 szt. (w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 30 szt. lub jego wielokrotność)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.
e) Plakaty B1 (solwent):
format: B1(707 x 1000 mm netto)
kolor: CMYK 4/0
papier: Blueback 115 g -130g, powlekany, satynowany
druk: solwentowy
szacunkowy nakład: 50 szt. (druk od 1 sztuki lub jej wielokrotność)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.
f) Plakaty B1 (offset):
format: B1 (680x 980 mm netto)
kolor: CMYK 4/0
papier: kreda błysk -130g
druk: offsetowy
szacunkowy nakład: 150 szt. (w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 30 szt. lub jego wielokrotność)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.
g) Druk na folii naklejonej na płytę PCV:
PCV spienione 5mm
Druk: jednostronny kolor, 4+0
Wymagania: Wydruk na folii białej z zabezpieczeniem, laminat stały + przycięcie do formatu
Szacunkowa ilość: do 10 m2 (różne wielkości w granicach 0,15-5 m2 1 sztuka, różne wzory zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania).
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.

h) Ulotki DL – szczegóły ulotki:
Wariant DL 99/210 (1/3 z format A4)
Lakier offsetowy
Kolorystyka 4/4
Papier: Kreda błysk/mat min. 130 g
Szacunkowy nakład: 2000 szt. (w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 1000 szt. lub jego wielokrotność)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.
i) Ulotki DL w „C” lub „Z” – szczegóły ulotki:
Wariant A4 do DL w „C” lub „Z”
Lakier offsetowy
Kolorystyka 4/4
Papier: Kreda błysk/mat min. 130 g
Szacunkowy nakład: 7000 szt. (w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 1000 szt. lub jego wielokrotność)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.
j) Ulotki składane 4x DL – szczegóły ulotki:
Wariant A4 w DL (8 stron) pion (format netto 396x210 mm)
Typ składania ZygZag lub pół i na pół
Lakier offsetowy
Kolorystyka 4/4 dwustronnie
Papier: Kreda błysk/mat min. 130 g
Szacunkowy nakład: 7000 szt. (w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 1000 szt. lub jego wielokrotność)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.
k) Ulotki A4 srebrzone/złocone - szczegóły ulotki:
rozmiar 210x297 mm
Papier: kreda mat 250g
Kolor jednostronnie 4/0
Uszlachetnienie: przód srebrzenie lub złocenie, folia soft skin
Szacunkowy nakład: 500 szt. (w jednorazowym nakładzie 250 szt.)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.
l) Ulotki A4 kartonowe - szczegóły ulotki:
rozmiar 210x297 mm
Papier: kreda mat 350g
Kolor jednostronnie 4/0
Uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0
Szacunkowy nakład: 500 szt. (w jednorazowym nakładzie 500 szt.)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.
m) Ulotki A4 UV 3D - szczegóły ulotki:
rozmiar 210x297 mm
Papier: kreda mat 250g
Kolor jednostronnie 4/0
Uszlachetnienie: UV 3D wybiórczy przód + folia Soft Skin dwustronnie
Szacunkowy nakład: 250 szt. (w jednorazowym nakładzie 250 szt.)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.
n) Ulotki A4 standardowe - szczegóły ulotki:
rozmiar 210x297 mm
Papier: kreda błysk/mat 90g
Kolor dwustronnie 4/4
Szacunkowy nakład: 500 szt. (w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 250 szt. lub jego wielokrotność)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.
o) Koperty DL:
format: DL poziom (220x 110 mm)
druk: jednostronny 4/0
papier: offset -75g
okienko: bez okienka
zamykanie: samoklejąca z paskiem odrywanym
szacunkowy nakład: 1000 szt. (w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 500 szt. lub jego wielokrotność)
Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny kod CPV:
79823000-9 Usługi drukowania i dostawy
3) Część 1 przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Zamawiającego w formie elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy, zawierających w szczególności rodzaj, ilość oraz termin wykonania i dostawy materiałów informacyjno- promocyjnych. Zamawiający każdorazowo wraz ze zleceniem przekaże Wykonawcy materiały do druku w formacie cdr, pdf, jpg, tiff. Przedmiotowe materiały przekazywane będą na pocztę e-mail Wykonawcy lub serwer ftp, wskazany przez Wykonawcę po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostawę wraz
z rozładunkiem i wniesieniem materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miasta Zgorzelec, przy ul. Domańskiego 7, Punkt Obsługi Interesanta (parter), na swój koszt i ryzyko.
5) Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji Części 1 zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy dla Części 1, stanowiącym Załącznik Nr 5A do SWZ.
6) Zamawiający w przygotowanych projektach graficznych uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez uwzględnienie zasad projektowania uniwersalnego, tj. w sposób ułatwiający korzystanie wszystkim, w tym osobom z dysfunkcjami narządu wzroku oraz osobom starszym. Wykonawca zobowiązany będzie do wydruku materiałów informacyjno-promocyjnych, zgodnie z przygotowanym przez Zamawiającego projektem graficznym, bez wprowadzania jakichkolwiek zmian.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie projektu graficznego, druku wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego niżej wymienionych materiałów informacyjno-promocyjnych, o parametrach jakościowych określonych poniżej: a)Pocztówki A6: Format: A6 (105x148 mm) Druk: dwustronny pełen kolor–4/1 (tył czarny) Papier: karton 350 gram
+ folia połysk przód. Szacunkowy nakład: 5000 szt. (różne wzory, przy założeniu min. 1000szt. na jeden wzór) w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 1000 szt. lub jego wielokrotność) Projekt: indywidualny–koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem–nie dłużej niż 2 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu–nie dłużej niż 4 dni robocze. b)Banery: Druk: jednostronny kolor,
4+0 Medium: frontlite 510 g/m laminowany Wykończenie : laminowanie UV błysk Oczkowanie: standard (co 50 cm), oczka metalowe Szacunkowa ilość: 50m2 (różne wielkości banerów w granicach 3-12m2, różne wzory zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania).Projekt: indywidualny–koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi.
Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem – nie dłużej niż 2 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu – nie dłużej niż 4 dni robocze. c) Siatka mesh: Druk: jednostronny kolor, 4+0 Medium: siatka mesh 270 g/m, gęsty splot Oczkowanie:
standard (co 50 cm), oczka metalowe. Wymaganie techniczne: szerokość zgrzewu z każdej strony (góra, dół, prawa i lewa strona) siatki min 35mm, dodatkowe wzmocnienia rogów. Szacunkowa ilość: 25m2 (różne wielkości siatki w granicach 10–25m2 1 sztuka, różne wzory zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania). Projekt: indywidualny–koszt wykonania
projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem–nie dłużej niż 2 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu–nie dłużej niż 4 dni robocze. d) Indywidualny kalendarz trójdzielny:typ: kalendarz trójdzielny z płaską główką Format: 320x820 mm Kalendarium: format 290x150mm, 3 białe bloki z przeźroczystą tasiemką z czerwonym okienkiem. Uszlachetnienie: folia błysk Druk: kolor 4/0 Papier: kalendaria offset 90g,
podkład karton 300g. Pakowanie: koperta kartonowa biała. Szacunkowy nakład:500szt.(w jednorazowym nakładzie 500 szt.) Projekt–3 projekty do wyboru, z których 1 projekt zostanie przeznaczony do druku-koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego
materiałów wraz ze zleceniem - nie dłużej niż 3 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu-nie dłużej niż 15 dni roboczych. e) Podkłady na biurko (biuwar):Format: A2 (594 x 420 mm) Ilość kart:26, Kształt narożników: zaokrąglone Rodzaj papieru:90 g–offset Druk: jednostronny 4/0 Klejenie: klejenie dolnej krawędzi, spód podklejany kartonem Szacunkowy nakład: 100 szt. (w jednorazowym nakładzie 100 szt.). Projekt–3 projekty do wyboru, z których 2 zostaną przeznaczone do druku - koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem-nie dłużej niż 3 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu-nie
dłużej niż 4 dni roboczych. f) Teczki ofertowe: format: po złożeniu do A4 (475x 337 mm), typ: jednobigowa druk: dwustronny 4/4 uszlachetnienie: przód wybiórczo lakier UV + folia mat rodzaj papieru: kreda mat 350g Szacunkowy nakład: 500szt.(w jednorazowym nakładzie 500szt.) Projekt: indywidualny-koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem-nie dłużej niż 3 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu-nie dłużej niż 10 dni roboczych. g)Notes A6: format:A6 (105x148mm) rodzaj: notes klejony z okładką rodzaj papieru: kreda mat 170g (okładka), offset 90g (wnętrze) ilość kart z okładką:1+50, kształt narożników: zaokrąglone, nadruk: jednostronny 4/0, klejenie: klejenie górnej krawędzi, spód podklejany kartonem.Szacunkowy nakład:400 szt. (różne wzory przy założeniu min. 200szt. na jeden wzór) w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 200 szt. lub jego wielokrotność. Projekt: indywidualny koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia
przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem-nie dłużej niż 3 dni robocze.Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu-nie dłużej niż 4 dni roboczych. h)Pudełka gift box A5: format:216x152x56mm, papier:karton 300g kolor:jednostronny 4/0, foliowanie:folia połysk. Szacunkowy nakład: 150szt. (w jednorazowym nakładzie 150szt.). Projekt:indywidualny-koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze
zleceniem-nie dłużej niż 3 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu-nie dłużej niż 4 dni roboczych. i)Magnesy 50x50mm: grubość:min. 0,5mm, folia magnetyczna, nadruk: full color, wymiar:50x50mm, wykończenie: zaokrąglone rogi+laminat, zabezpieczenie: folia błyszcząca. Szacunkowy nakład: 500szt.
(różne wzory przy założeniu min. 250 szt. na jeden wzór) w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 500szt. Projekt:indywidualny-koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem-nie dłużej niż 3 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 5 dni roboczych. j)Magnesy 78x53x3mm:grubość:3mm, wydruk cyfrowy, metalowy komponent, usztywnienie tekturą introligatorską 1mm, Podkład z grubego magnesu 1mm, nadruk: full color, wymiar:78x53mm, wykończenie:laminat. Szacunkowy nakład:300szt. (różne wzory przy założeniu min.100szt. na jeden wzór) w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 100szt. Projekt:
indywidualny-koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem-nie dłużej niż 3 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu-nie dłużej niż 5 dni roboczych. k)Kalendarzyki
listkowe: kształt narożników: zaokrąglone, format: 85x55mm, rodzaj papieru:350g kreda mat, zadruk: dwustronny 4/4, foliowanie: folia połysk 1/1,Szacunkowy nakład:500szt. (w jednorazowym nakładzie 500szt.), Projekt:indywidualny-koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem - nie dłużej niż 3 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu-nie dłużej niż 5 dni roboczych. l) Plakaty jednostronne listwowane: format:B1 680x980mm, rodzaj papieru: 250 g kreda połysk, zadruk: jednostronny 4/0,foliowanie:folia połysk, kolor listwy:
srebrny (listwa po krótkim boku). Szacunkowy nakład:200szt.(w jednoraz. nakładzie 200szt.). Projekt: indywidualny-koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem-nie dłużej niż 3 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do
Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu-nie dłużej niż 5 dni roboczych. m)Clipboard A4:format:A4, zadruk dwustronny 4/4, rodzaj papieru: karton lity 2,5mm, uszlachetnienie:laminat matowy, clip z uchwytem na długopis na rewersie. Szacunkowy nakład:30szt. (w jednorazowym nakładzie 30szt.).Projekt: indywidualny-koszt wykonania projektów
należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem - nie dłużej niż 3 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do
Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu-nie dłużej niż 5 dni roboczych. 2)Cz.2 przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Zamawiającego w formie elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy, zawierających w szczególności rodzaj, ilość oraz termin wykonania i dostawy materiałów informac.-promoc. Zamawiający każdorazowo wraz ze zleceniem przekaże Wykonawcy treści merytoryczne do przygotowania projektów graficznych. Przedmiotowe materiały przekazywane będą na pocztę e-mail Wykonawcy lub serwer ftp, wskazany przez Wykonawcę po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostawę wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów informac.-promoc. do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miasta Zgorzelec, ul. Domańskiego7, Punkt Obsługi Interesanta (parter), na swój koszt i ryzyko. 4)Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji Cz.2 zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy dla Cz.2, stanowiącym Zał.Nr 5B do SWZ. 5)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Cz.2 zmówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, określonych
ustawą z dnia 19.07.2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami-zgodnie z R.IV ust.2 SWZ. Zam.
nie zawarł pełnego opisu z uwagi na max długość pola.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50254,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Daniel Piątkowski Departament Druku s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sławomir Klęczar Departament Druku s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151985758

7.3.3) Ulica: Łużycka 33b/3

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25545,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25545,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Daniel Piątkowski Departament Druku s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sławomir Klęczar Departament Druku s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151985758

7.3.3) Ulica: Łużycka 33b/3

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25545,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.