eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › "Remont jednorodzinnego budynku mieszkalnego Maćkowa Ruda 57"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont jednorodzinnego budynku mieszkalnego Maćkowa Ruda 57”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywe 82

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marek.wrona@wigry.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ade0e31-d9e5-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont jednorodzinnego budynku mieszkalnego Maćkowa Ruda 57”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ade0e31-d9e5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029569/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 remont osady służbowej Maćkowa Ruda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AGB-212/20/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Remont elewacji i pokrycia dachu
a. Rozebranie istniejących okładzin z płytek ceramicznych, naprawa stopni schodowych i wykonanie okładzin kamiennych na schodach frontowych oraz wejściach do części mieszkalnej ok. 40 m2 – płyty o grubości co najmniej 1,5 cm, wzór granit królewski. Stopnie kamień płomieniowany, podstopnie kamień polerowany. Zaprojektowano wykonanie okładzin z ciętych płyt występujących w handlu w wymiarach 60 x 60 cm lub 30 x 60 cm
b. Rozebranie istniejącego daszka nad drzwiami frontowymi i wykonanie nowego z profili aluminiowych mocowanego bezpośrednio do ściany bez słupków lub na dwóch słupach stanowiących integralną część balustrady. Pokrycie poliwęglan komorowy.
c. Rozebranie istniejących balustrad stalowych i wykonanie nowych balustrad ze stali nierdzewnej – schody frontowe i schody ganku na ścianie szczytowej.
d. Rozbiórka istniejących opasek i płyt betonowych przylegających do budynku ok. 60 m2
e. Odkopanie fundamentów i wykonanie izolacji cieplnej (styropian ekstrudowany gr. 8 -10 cm, ok. 72 m2
f. Wykonanie nowych opasek i chodników z kostki betonowej (wzór zbliżony do kostki starobruk, kolor szary lub grafit ) ok. 60 m2 plus 81 mb. obrzeży
g. Oczyszczenie, zmycie i naprawa tynków ścian zewnętrznych, w tym wejście do piwnicy. Ok. 300 m2
h. Wykonanie izolacji cieplnej cokołu styropian gr. 8 – 10 cm z wykończeniem tynkiem mozaikowym ok 50 m2
i. Naklejenie dodatkowej warstwy siatki na całej powierzchni ścian i ułożenie cienkowarstwowego barwionego w masie tynku silikonowego lub silikonowo silikatowego wzór baranek kolor do wyboru w trakcie realizacji. Zamawiający przewiduje kolory z jasnej pastelowej palety barw. Pow. ok 300 m2
j. Odtworzenie prostokątnego gzymsu szerokości ok. 25 -30 cm na styku ścian z podbiciem okapu. Zaprojektowano wykonanie gzymsu z kształtek styropianowych gr. 8 – 10 cm. Ok. 61 mb. Wykończenie cienkowarstwowym tynkiem silikonowym w kolorze kontrastującym z pozostałą powierzchnią ścian.
k. Wykonanie izolacji cieplnej ściany poddasza oddzielającej część mieszkalną od nieogrzewanej z wełny mineralnej twardej gr. 20 cm. Powierzchnia ocieplenia zabezpieczona siatką zatopioną w kleju i wymalowana farbą elewacyjną. Ok. 25 m2
l. Wymiana drewnianych okien piwnicznych 7 sztuk na okna z PVC wsp. U nie większy niż 1,1 W/(m²·K). Kolor biały.
m. Wymiana części okien parteru (drewno i PVC) na okna z PVC - 7 sztuk trójdzielne i poddasza 4 sztuk. Wsp. U nie większy niż 0,9 W/(m²·K) oraz 2 sztuki U nie większy niż 1,1 W/(m²·K) (nieogrzewany ganek i poddasze) Kolor biały
n. Naprawa ościeży po wymianie okien
o. Wymiana zewnętrznych drzwi wejściowych do budynku na stalowe ocieplane w tym:
a) 1 szt. (wejście główne) drzwi z bocznymi naświetlami skrzydło 90 cm plus 2 naświetla po 30 cm każde. wsp. U nie większy niż 1,1 W/(m²·K)
b) 2 szt. pojedyncze z wbudowanym naświetlem skrzydło 80 cm wejścia na ganek wsp. U nie większy niż 1,5 W/(m²·K)
c) 1 sztuka drzwi pełne wsp. U nie większy niż 1,5 W/(m²·K) wejście do piwnicy
p. Wymiana pokrycia dachu ok. 350 m2 blacha dachówko podobna (ciemny brąz lub grafit) grubości co najmniej 0,55 mm ocynkowana i powlekana powłoką na którą producent udziela co najmniej 25 letniej gwarancji w tym:
a) Demontaż i ponowny montaż okien dachowych 6 sztuk
b) Demontaż i ponowny montaż kolektorów słonecznych 3 panele
c) Wykonanie brakującej izolacji cieplnej wełną mineralną pomieszczeń mieszkalnych poddasza i uzupełnienie istniejącej izolacji w miejscach do których nie ma dostępu bez demontażu pokrycia dachu (skosy). Ok. 50 m2, zakładana grubość izolacji 15 – 20 cm.
d) Montaż przeszklonego wyłazu dachowego o wymiarach otworu nie mniejszych niż 49 x 76 cm 1 szt.
e) Montaż ław 88 cm - 11 szt. i stopni kominiarskich ze stali powlekanej w kolorze pokrycia dachu 5 sztuk
f) Montaż płotków przeciwśniegowych ze stali powlekanej w kolorze pokrycia dachu 66 mb.
g) Montaż rynien d=150 mm ok. 76 m i rur spustowych d=110 mm - ok. 26,5 m ze stali powlekanej w kolorze pokrycia dachu
h) Wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej w kolorze pokrycia dachu.
i) Montaż instalacji odgromowej (zwody pionowe mocowane do blachy pokrycia dachu oraz szpilki na kominach)
j) Likwidacja stojaka dachowego i wykonanie przyłącza kablowego z budynku mieszkalnego do gospodarczego długość przyłącza ok. 20 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 358560,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Remont wnętrza budynku – część lewa.
a. Wymiana okładzin podłogowych ok. 85 m2 w pokojach w tym:
a) Zerwanie okładzin z płytek PCV
b) Montaż mat grzewczych ogrzewania podłogowego.
c) Ułożenie okładzin podłogowych z drewnopodobnych rektyfikowanych płyt gres, o wymiarach zbliżonych do 20 x 120 cm. Wzór i kolor do ustalenia na etapie wykonawstwa. Preferowany wzór drewno dębowe.
b. Remont łazienki, wc, holu i kuchni w tym:
a) Skucie okładzin ściennych (glazura) 31.9 m2
b) Demontaż osprzętu (kabina prysznicowa z brodzikiem, umywalki, wc, zlewozmywak, baterie i zawory.
c) Dostawa i montaż nowych elementów wyposażenia łazienki, wc i kuchni. Brodzik prysznicowy 80 x 80 cm akrylowy biały o głębokości wewnętrznej ok. 20 cm (+/-) 5 cm z kabiną ze szkła bezpiecznego (szkło mleczne bez wzorów) umywalki o szerokości 55 cm, ceramiczne białe, miska ustępowa ceramiczna biała typu kompakt.
d) Naprawa podłoża i wykonanie nowych okładzin ściennych z rektyfikowanych płyt gres o wymiarach zbliżonych do 40 x 60. Wzór i kolor do ustalenia na etapie wykonawstwa. Preferowane będą jasne kolory ze wzorem zbliżonym do płyt marmurowych. ok. 35 m2
c. Remont ścian i stropów 423,19 m2
a) Oczyszczenie ścian i stropów – przygotowanie do nałożenia gładzi gipsowej
b) Zagruntowanie i nałożenie gładzi gipsowej
c) Wymalowanie ścian i stropów farbami lateksowymi (zmywalnymi).
d. Wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej w strefie ogrzewanej drzwi drewniane w tym 3 szt pełne i 2 sztuki z przeszkleniami - łazienkowe.
e. Wymiana wewnętrznych drzwi wejściowych w tym
a) 1 szt. wejście do części mieszkalnej z ganku drzwi z wbudowanym naświetlem wsp. U nie większy niż 1,1 W/(m²·K)
b) 1 sztuka drzwi pełne przejście z poddasza nieogrzewanego do pomieszczeń ogrzewanych wsp. U nie większy niż 1,1 W/(m²·K)
c) 2 sztuki drzwi pełne wsp. U nie większy niż 1,5 W/(m²·K) wejście z holu do kancelarii i mieszkania.
3) Remont łazienki na poddaszu w tym:
a. Wymiana kabiny prysznicowej wraz z brodzikiem 80 x 80 cm kabina ze szkła bezpiecznego, wc i umywalki
b. Wymiana okładzin ściennych - płyty gipsowo kartonowe i glazura 8,96 m2
c. Wymiana okładziny stropu z płyt gipsowo kartonowych
d. Wymiana izolacji cieplnej pomieszczenia 8,96 m2
e. Wymiana okładzin podłogowych z płytek gres 2,25 m2
4) Wywiezienie i utylizacja odpadów, uporządkowanie terenu przyległego do placu budowy wraz z odtworzeniem zniszczonych w trakcie robót, nawierzchni trawników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 96120,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362571,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362571,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dachtechnik Szymon Kopko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361223192

7.3.3) Ulica: Wychodne 24B

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362571,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88030,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88030,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88030,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dachtechnik Szymon Kopko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361223192

7.3.3) Ulica: Wychodne 24B

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88030,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.