eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Poprawa warunków komunikacyjnych miejscowości popegeerowskich poprzez modernizację drogi powiatowej nr 1543 O w miejscowości Skoroszyce



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków komunikacyjnych miejscowości popegeerowskich poprzez modernizację drogi powiatowej nr 1543 O w miejscowości Skoroszyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774085065

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.spnysa.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków komunikacyjnych miejscowości popegeerowskich poprzez modernizację drogi powiatowej nr 1543 O w miejscowości Skoroszyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-225cd5ac-c1b3-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012186/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa warunków komunikacyjnych miejscowości popegeerowskich poprzez modernizacje drogi powiatowej nr 1543 O w miejscowości Skoroszyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.3.2024.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4308943,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Poprawa warunków komunikacyjnych miejscowości popegeerowskich poprzez modernizację drogi powiatowej Nr 1543 O” ul. Powstańców Śląskich w Skoroszycach na długości 0,504 km.
Kategoria drogi KR 3.
Klasa techniczna drogi powiatowej Z.

Zakres przedmiotowy zamówienia:
1) jezdnia, o nawierzchni bitumicznej 2 778,34 m2,
2) chodnik, o nawierzchni z kostki betonowej 951,44 m2,
3) zjazdy, o nawierzchni z kostki betonowej 317,07 m2,
4) zatoka postojowa, o nawierzchni z kostki granitowej 76,04 m2,
5) pobocza, o nawierzchni tłuczniowej 332,89 m2,
6) teren zielony 923,87 m2

Zakres zamierzenia budowlanego:
Roboty drogowe, obejmujące:
- rozbudowę i przebudowę jezdni,
- rozbudowę i przebudowę chodników,
- budowę i przebudowę zjazdów,
- budowę zatoki postojowej,
- budowę i przebudowę przepustów drogowych oraz przepustów pod zjazdami,
- przebudowę poboczy drogi,
- realizację elementów oznakowania drogowego i bezpieczeństwa ruchu,
Roboty sanitarne, obejmujące:
- budowę sieci kanalizacji deszczowej,
- budowę przyłączy wpustów ulicznych,
- przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- przebudowę infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanym zagospodarowaniem drogi,
Roboty elektryczne, obejmujące:
- budowę i przebudowę oświetlenia drogowego,
- przebudowę urządzeń elektroenergetycznych, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem drogi,
Roboty teletechniczne, obejmujące:
- budowę kanału technologicznego,
- przebudowę sieci i urządzeń teletechnicznych, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem drogi,
Roboty rozbiórkowe, obejmujące:
- rozbiórkę nawierzchni dróg, placów, chodników, zjazdów oraz przepustów,
Roboty uzupełniające, obejmujące:
- wycinkę drzew i krzewów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem drogi.


Szczegółowy zakres robót zawiera:
1) przedmiar robót,
2) dokumentacja projektowa,
3) STWiOR,

UWAGA !!!!
Zamawiający informuje, iż termin gwarancji jakości obowiązuje dla całego zakresu robót w tym dla wykonanego oznakowania poziomego. Wszelkie usterki stwierdzone na w/w zadaniu w ramach trwania gwarancji będą usuwane przez Wykonawcę w ramach gwarancji i na jego koszt.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) Obsługę geodezyjną należy ująć w kosztach wykonania robót.
W zakresie Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (w 4-ch egz.) zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane. Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem podstawowych robót,
3) Wykonawca we własnym zakresie opracuje projekt czasowej organizacji ruchu i uzyska jego zatwierdzenie przez właściwy organ.
Zamawiający przekaże projekt stałej organizacji ruchu, a Wykonawca dokona jego zgłoszenia odpowiednim organom po zakończeniu robót.
4) Roboty na w/w zadaniu realizowane - na podstawie decyzji nr 5/21 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
5) Wykonawca opracuje harmonogram finansowo - rzeczowy robót,
6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w robót odpowiada za ich składowanie oraz
w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
8) Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych
w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,
9) Koszty utylizacji ziemi i gruzu na składowisku odpadów należy udokumentować poprzez przedłożenie inspektorowi nadzoru lub przedstawicielowi Zamawiającego kopii faktur lub innych dokumentów (oryginały do wglądu).
W przypadku braku udokumentowania utylizacji ziemi i gruzu z wykopu Wykonawca otrzyma zapłatę za wywóz ziemi
i gruzu na odległość do 1,0 km bez kosztów utylizacji.
10) Wykonawca zastosuje wszelkie możliwe środki finansowe tak, aby w toku realizacji przedmiotu umowy nie stwarzać utrudnień dla użytkownika infrastruktury technicznej, obiektów oraz utrudnień w dostępie do drogi publicznej,
z uwzględnieniem czasowych utrudnień wynikających z technologii robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4579193,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6221343,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4579193,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAMIETZ Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561836633

7.3.3) Ulica: Braci Prankel 1

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Opolskie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża drogowa -PD TRAKT, branża sanitarna - podwykonawca nieznany, branża elektryczna - podwykonawca nieznany, branża teletechnicza - podwykonawca nieznany,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4579193,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie posiada dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja6PGR/2023/2018/PolskiLad

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.