eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-Osada › Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. ,,Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad
realizacją robót budowlanych pn. ,,Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dwukoły

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130014406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dwukoły 2

1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dwukoly@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dwukoly.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dwukoly/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad
realizacją robót budowlanych pn. ,,Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79686fde-ec7c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00258026/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko POIS.02.04.00-00-0027/18-00 oraz ze środków własnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211304/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. ,,Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 97/2 i 98 w obrębie Krajewo, gmina Mława”

Przedmiot umowy obejmuje nadzór całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej oraz wszystkie czynności wynikające z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.) oraz w okresie gwarancji i rękojmi robót budowlanych.

Obowiązki i uprawnienia Wykonawcy:
- ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich koniecznych specjalnościach, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego tak, by zapewnić całościową kompleksową kontrolę robót oraz nadzór nad wszystkimi rodzajami robót (według branż) przewidzianymi do realizacji w ramach umowy zawartej z Wykonawcą robót; koordynowanie robót zespołu inspektorów nadzoru,
- podejmowanie wszelkich czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego,
- uczestniczenie w przekazaniu Wykonawcy placu budowy,
- wizytowanie frontu robót w okresie realizacji zadania nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, przy czym liczba pobytów musi zapewniać sprawny przebieg robót zgodny z harmonogramem rzeczowym i etapami prowadzonych robót,
- inicjowanie narad koordynacyjno – technicznych i branie udziału w posiedzeniach rady budowy, uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez pozostałe strony procesu inwestycyjnego,
- uczestniczenie we wszelkich czynnościach związanych z kompleksowym nadzorem całego procesu budowlanego i kontrolą bieżącą prowadzonych robót, a także wykonywanie pozostałych obowiązków określonych w umowie,
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, pozwoleniem na rozbiórkę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań; wyroby wytworzone mogą zostać zastosowane jeżeli zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych – również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem,
- przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaakceptowane przez Zamawiającego,
- w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych sporządzenie protokołów konieczności wykonania tych robót,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektu budowlanego,
- dokonywanie odbiorów częściowych robót,
- potwierdzenie gotowości Wykonawcy zadania do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania, potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym zadania (w tym dokonanie od Wykonawcy odbioru dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, wszelkich niezbędnych dokumentów i oświadczeń koniecznych do właściwej eksploatacji obiektu, stwierdzenie ich kompletności i przedłożenie Zamawiającemu),
- informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie o wszelkich zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie,
- dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych, zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac,
- wykazywanie inicjatywy osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz ujawniania występujących na nadzorowanej budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałania, powiadamiając i współdziałając przy tym z Zamawiającym,
- kontrolowanie rozliczeń ilościowych i finansowych budowy na żądanie inwestora,
- uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym okresie wad, z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlany,
- udział w przeglądzie pogwarancyjnym wszystkich wykonanych robót,
- stałą współpraca z osobą sprawującą nadzór autorski i uzyskiwanie od niej opinii lub zgody na zmiany dotyczące projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznych, a także powiadamianie Zamawiającego i Projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dokumentacji projektowej, o ile wystąpi taka potrzeba,
- wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzanie wpisem do dziennika budowy usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych – również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych,
- żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.

Zakres i rodzaj robót przewidzianych do nadzorowania określono w dokumentacji projektowo – kosztorysowej (projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych), dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/617456

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98154,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inwestycyjno - Usługowe Inwestprojekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390004209

7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 13

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-444

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98154,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia zakończenia robót budowlanych tj. do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
2. Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych – 31.10.2023 r. Termin ten może ulec zmianie w przypadkach przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych.
3. Wykonawca jest też zobowiązany do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych (okres podany w ofercie przez Wykonawcę robót budowlanych) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych objętych nadzorem, oraz wizjach i spotkaniach na okoliczność ujawnienia się wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.