eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynkach WUCS w Poznaniu, PWUS w Poznaniu, US w Wągrowcu, WUCS w Poznaniu - budynek w Lesznie przy ul. Niepodległości 44.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynkach WUCS w Poznaniu, PWUS w Poznaniu, US w Wągrowcu, WUCS w Poznaniu - budynek w Lesznie przy ul. Niepodległości 44.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynkach WUCS w Poznaniu, PWUS w Poznaniu, US w Wągrowcu, WUCS w Poznaniu - budynek w Lesznie przy ul. Niepodległości 44.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ed9485e-e105-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) za pośrednictwem platformy zakupowej Marketplanet pod adresem https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl . Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, pytań, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy. Za datę wpływu przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Zamawiający informuje, że za pośrednictwem Platformy będzie przesyłać do wykonawców w szczególności wezwania do złożenia oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów, informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta;
3) wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
4) proces rejestracji szczegółowo opisano w instrukcji dla wykonawcy umieszczonej w menu bocznym Platformy w zakładce „Baza Wiedzy”;
5) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 6 godzin roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej;
6) po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości”.
2. Oferta oraz składane podmiotowe środki dowodowe wymagają podpisu/-ów osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, w formie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.
3. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):
1) przed przystąpieniem do postępowania i bez konieczności logowania na Platformie Wykonawca ma możliwość wysłania do Zamawiającego wniosku o wyjaśnienie treści SWZ poprzez polecenie „Zadaj pytanie”,
2) po przystąpieniu do postępowania i zalogowaniu się przez Wykonawcę na Platformę w zakładce „Wiadomości”.
4. Treść zapytań, bez ujawniania źródła zapytania, wraz z wyjaśnieniami bądź informacjami o dokonaniu modyfikacji SWZ Zamawiający udostępni na Platformie w zakładce „Dokumenty zamówienia”.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcjach dla Wykonawcy zamieszczonych na Platformie pod adresem https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl .
8. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań, (telefon nr: 61 8586100, adres e-mail: kancelaria.ias.poznan@mf.gov.pl) ;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu można skontaktować się pod numerem telefonu 61 8586173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 3001-ILZ.260.5.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail:
kancelaria@uodo.gov.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Ochrony Danych Osobowych:
/UODO/SkrytkaESP), gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
2. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
3. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679 w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już
tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
4. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
5. Szczegółowe zasady dot. RODO zostały określone w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynku Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu przy ul. Wichrowej 20.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) zał. nr 2A do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części nr 1 zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek bezpośredniego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, obejmujących następujące prace:
- układanie okablowania strukturalnego,
- terminacja kabli w panelach krosowych,
- terminacja kabli w gniazdach,
- wyposażanie szaf dystrybucyjnych w okablowanie strukturalne,
- budowa rozdzielnic elektrycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

32400000-7 - Sieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert oraz ich wagę z zastosowaniem poniższych zapisów:
1) Kryterium „Cena” (C) – 60 (maksymalnie 60 pkt)
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
---- X 60 = C
Co
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Co – cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Dodatkowa gwarancja” (G) – 40 (maksymalnie 40 pkt)
Punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert zostaną przyznane na podstawie określonego w ofercie dodatkowego okresu gwarancji na oferowane roboty.
Podstawowy (minimalny) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, dodatkowe 12 lub 24 miesiące – łącznie odpowiednio 48 lub 60 miesięcy gwarancji.
Oferta wykonawcy w kryterium „dodatkowa gwarancja” będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) brak dodatkowej gwarancji (podstawowe 36 miesięcy) lub zaoferowanie dodatkowej gwarancji na okres < 12 miesięcy – 0 pkt
b) 12 miesięcy dodatkowej gwarancji (łącznie 48 miesięcy) lub zaoferowanie dodatkowej gwarancji na okres >12 ale <24 miesiące – 20 pkt
c) 24 miesiące dodatkowej gwarancji (łącznie 60 miesięcy) lub zaoferowanie gwarancji na okres >24 miesiące – 40 pkt
Powyższe zasady będą również miały zastosowanie do obliczenia łącznej gwarancji w umowie.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która dla danej części zamówienia uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:
P = C + G
P – łączna ilość punktów przyznanych ofercie (maksymalnie 100 pkt)
C – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
G – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „dodatkowa gwarancja” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy Pl. Cyryla Ratajskiego 5.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) zał. nr 2B do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części nr 2 zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek bezpośredniego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, obejmujących następujące prace:
- układanie okablowania strukturalnego,
- terminacja kabli w panelach krosowych,
- terminacja kabli w gniazdach,
- wyposażanie szaf dystrybucyjnych w okablowanie strukturalne,
- budowa rozdzielnic elektrycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

32400000-7 - Sieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert oraz ich wagę z zastosowaniem poniższych zapisów:
1) Kryterium „Cena” (C) – 60 (maksymalnie 60 pkt)
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
---- X 60 = C
Co
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Co – cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Dodatkowa gwarancja” (G) – 40 (maksymalnie 40 pkt)
Punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert zostaną przyznane na podstawie określonego w ofercie dodatkowego okresu gwarancji na oferowane roboty.
Podstawowy (minimalny) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, dodatkowe 12 lub 24 miesiące – łącznie odpowiednio 48 lub 60 miesięcy gwarancji.
Oferta wykonawcy w kryterium „dodatkowa gwarancja” będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) brak dodatkowej gwarancji (podstawowe 36 miesięcy) lub zaoferowanie dodatkowej gwarancji na okres < 12 miesięcy – 0 pkt
b) 12 miesięcy dodatkowej gwarancji (łącznie 48 miesięcy) lub zaoferowanie dodatkowej gwarancji na okres >12 ale <24 miesiące – 20 pkt
c) 24 miesiące dodatkowej gwarancji (łącznie 60 miesięcy) lub zaoferowanie gwarancji na okres >24 miesiące – 40 pkt
Powyższe zasady będą również miały zastosowanie do obliczenia łącznej gwarancji w umowie.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która dla danej części zamówienia uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:
P = C + G
P – łączna ilość punktów przyznanych ofercie (maksymalnie 100 pkt)
C – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
G – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „dodatkowa gwarancja” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Wągrowcu przy ul. Kościuszki 19A.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) zał. nr 2C do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części nr 3 zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek bezpośredniego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, obejmujących następujące prace:
- układanie okablowania strukturalnego,
- terminacja kabli w panelach krosowych,
- terminacja kabli w gniazdach,
- wyposażanie szaf dystrybucyjnych w okablowanie strukturalne,
- budowa rozdzielnic elektrycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

32400000-7 - Sieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert oraz ich wagę z zastosowaniem poniższych zapisów:
1) Kryterium „Cena” (C) – 60 (maksymalnie 60 pkt)
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
---- X 60 = C
Co
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Co – cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Dodatkowa gwarancja” (G) – 40 (maksymalnie 40 pkt)
Punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert zostaną przyznane na podstawie określonego w ofercie dodatkowego okresu gwarancji na oferowane roboty.
Podstawowy (minimalny) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, dodatkowe 12 lub 24 miesiące – łącznie odpowiednio 48 lub 60 miesięcy gwarancji.
Oferta wykonawcy w kryterium „dodatkowa gwarancja” będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) brak dodatkowej gwarancji (podstawowe 36 miesięcy) lub zaoferowanie dodatkowej gwarancji na okres < 12 miesięcy – 0 pkt
b) 12 miesięcy dodatkowej gwarancji (łącznie 48 miesięcy) lub zaoferowanie dodatkowej gwarancji na okres >12 ale <24 miesiące – 20 pkt
c) 24 miesiące dodatkowej gwarancji (łącznie 60 miesięcy) lub zaoferowanie gwarancji na okres >24 miesiące – 40 pkt
Powyższe zasady będą również miały zastosowanie do obliczenia łącznej gwarancji w umowie.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która dla danej części zamówienia uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:
P = C + G
P – łączna ilość punktów przyznanych ofercie (maksymalnie 100 pkt)
C – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
G – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „dodatkowa gwarancja” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynku Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu - budynek w Lesznie przy ul. Niepodległości 44 .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) zał. nr 2D do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części nr 4 zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek bezpośredniego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, obejmujących następujące prace:
- układanie okablowania strukturalnego,
- terminacja kabli w panelach krosowych,
- terminacja kabli w gniazdach,
- wyposażanie szaf dystrybucyjnych w okablowanie strukturalne,
- budowa rozdzielnic elektrycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

32400000-7 - Sieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert oraz ich wagę z zastosowaniem poniższych zapisów:
1) Kryterium „Cena” (C) – 60 (maksymalnie 60 pkt)
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
---- X 60 = C
Co
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Co – cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium „Dodatkowa gwarancja” (G) – 40 (maksymalnie 40 pkt)
Punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert zostaną przyznane na podstawie określonego w ofercie dodatkowego okresu gwarancji na oferowane roboty.
Podstawowy (minimalny) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, dodatkowe 12 lub 24 miesiące – łącznie odpowiednio 48 lub 60 miesięcy gwarancji.
Oferta wykonawcy w kryterium „dodatkowa gwarancja” będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) brak dodatkowej gwarancji (podstawowe 36 miesięcy) lub zaoferowanie dodatkowej gwarancji na okres < 12 miesięcy – 0 pkt
b) 12 miesięcy dodatkowej gwarancji (łącznie 48 miesięcy) lub zaoferowanie dodatkowej gwarancji na okres >12 ale <24 miesiące – 20 pkt
c) 24 miesiące dodatkowej gwarancji (łącznie 60 miesięcy) lub zaoferowanie gwarancji na okres >24 miesiące – 40 pkt
Powyższe zasady będą również miały zastosowanie do obliczenia łącznej gwarancji w umowie.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która dla danej części zamówienia uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:
P = C + G
P – łączna ilość punktów przyznanych ofercie (maksymalnie 100 pkt)
C – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena” (maksymalnie 60 pkt)
G – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „dodatkowa gwarancja” (maksymalnie 40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej - w zakresie doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie, przynajmniej dwie roboty budowlane, certyfikowane przez producenta systemu okablowania z minimum 10-letnim okresem udzielonej gwarancji, dotyczące budowy lub rozbudowy lub modernizacji lokalnej sieci LAN, obejmujące jednocześnie:
1) dla części nr 2:
- instalację minimum 250 linii połączeń fizycznych kategorii 6 (wg ANSI/TIA/EIA -568-B.2.1) zakończonych w modularnych zespolonych punktach elektryczno-logicznych z dedykowanym zasilaniem 230V,
- montaż i połączenie przynajmniej dwóch szaf teletechnicznych dystrybucji sieci LAN wraz z ich dedykowanym zasilaniem 230V oraz połączonych ze sobą okablowaniem światłowodowym typu Multimode OM3 lub OM4, z minimum 4 włókien zakończonych panelami LC lub SC.
2) dla części nr 1, 3 i 4:
- instalację minimum 200 linii połączeń fizycznych kategorii 6 (wg ANSI/TIA/EIA -568-B.2.1) zakończonych w modularnych zespolonych punktach elektryczno-logicznych z dedykowanym zasilaniem 230V,
- montaż i połączenie przynajmniej dwóch szaf teletechnicznych dystrybucji sieci LAN wraz z ich dedykowanym zasilaniem 230V oraz połączonych ze sobą okablowaniem światłowodowym typu Multimode OM3 lub OM4, z minimum 4 włókien zakończonych panelami LC lub SC.

UWAGA:
[1] Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania zakresu wykonanych robót budowlanych realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania wymaganej dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu ilości:
- linii połączeń fizycznych kategorii 6 (wg ANSI/TIA/EIA -568-B.2.1) zakończonych w modularnych zespolonych punktach elektryczno-logicznych z dedykowanym zasilaniem 230V, wymaganych dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (minimum 250 linii połączeń fizycznych kategorii 6 dla części nr 2 / minimum 200 linii połączeń fizycznych kategorii 6 dla części nr 1, 3 i 4),
- szaf teletechnicznych dystrybucji sieci LAN (montaż i przyłączenie co najmniej dwóch szaf teletechnicznych dystrybucji sieci LAN).
[2] Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
- zobowiązani są wykazać, że wspólnie wykonali lub co najmniej jeden z nich wykonał co najmniej 2 roboty określone w pkt 5.3. SWZ (jako niespełnienie warunku uznana zostanie sytuacja, w której każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odrębnie wykonał tylko jedną robotę, obejmującą wymagany w pkt 5.3. SWZ zakres),
- mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej - w zakresie kwalifikacji zawodowych :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami:
1) kierownikiem robót telekomunikacyjnych, który posiada:
a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, potwierdzone wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę,
b) minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, z zastrzeżeniem, że w okresie ostatnich 3 lat kierował robotami w zakresie budowy lub rozbudowy lub modernizacji lokalnej sieci LAN na dwóch ukończonych inwestycjach budowlanych o wartości robót w zakresie budowy lub rozbudowy lub modernizacji lokalnej sieci LAN nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda;
2) kierownikiem robót elektrycznych, który posiada:
a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, potwierdzone wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę,
b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z zastrzeżeniem, że w okresie ostatnich 3 lat kierował robotami w zakresie budowy lub rozbudowy lub modernizacji lokalnej sieci LAN na dwóch ukończonych inwestycjach budowlanych o wartości robót w zakresie budowy lub rozbudowy lub modernizacji lokalnej sieci LAN nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda.
Zamawiający do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu (obliczenia i zweryfikowania łącznej sumy okresów doświadczenia zawodowego minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego dla kierownika robót telekomunikacyjnych i minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego dla kierownika robót elektrycznych) będzie brał faktyczny czas pełnienia wymaganej funkcji w miesiącach, z wyłączeniem wielokrotnego sumowania czasu trwania zadań realizowanych równocześnie.
Zamawiający dopuszcza, aby funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych i elektrycznych pełniła ta sama osoba, jeśli posiada odpowiednie uprawnienia i doświadczenie dla każdej z wymaganych funkcji.

UWAGA:
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie się przez to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia zostanie dokonana na podstawie:
1) oświadczenia wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,
2) wykazu robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,
3) dowodów należytego wykonania robót budowlanych, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

2. Ocena spełniania warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych zostanie dokonana na podstawie :
1) oświadczenia wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie opisanym wyżej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Tabela porównawcza dotycząca systemu okablowania strukturalnego (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SWZ.
2. Zobowiązanie podmiotu/podmiotów do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust.1, art. 109 ust.1 pkt 1 i 4 pzp oraz art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie udostępnianych zasobów - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty zostały określone w pkt 11 SWZ. Wymagania dot. dokumentów podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały opisane w pkt 7.3 SWZ w części A III tabeli.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https//:ias-poznan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.