eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa komory klimatycznej do stymulacji warunków środowiska do Instytutu Mechaniki Górotworu Polskiej Akademii Nauk.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa komory klimatycznej do stymulacji warunków środowiska do Instytutu Mechaniki Górotworu Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT MECHANIKI GÓROTWORU - POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Reymonta 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 637 62 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 637 28 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@imgpan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgpan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://imgpan.pl/category/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa komory klimatycznej do stymulacji warunków środowiska do Instytutu Mechaniki Górotworu Polskiej Akademii Nauk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cbe0a14-0703-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099282/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Komora klimatyczna do stymulacji warunków środowiska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/08/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komora klimatyczna, do stymulacji warunków środowiska:
a) Konstrukcja komory i wyposażenie:
-Wymiary wewnętrzne nie mniejsze niż (szer. x wys. x gł.): 1200 x 1000 x 600 mm
- Komora wewnętrzna wykonana ze stali nierdzewnej typu V2A (1.4301, AISI 304)
-Pojemność komory roboczej nie mniejsza niż 730 dm3
-Liczba półek: minimalnie 1 szt., nośność jednej półki minimum 20kg, nośność całego urządzenia min. 160 kg; możliwość instalacji minimum 4 półek; półki montowane w prowadnicach
- Drzwi zewnętrzne jednoskrzydłowe, podgrzewane, z oknem wizyjnym podświetlanym
- Okno wizyjne o wymiarach nie mniejszych niż 300 x 500mm
- Podstawa na 4 kołach jezdnych (z możliwością hamowania)
- Zasilanie trójfazowe, 400V, 50Hz, moc 11kW +/-5%, poziom hałasu nie większy niż 65dBa,
pobór mocy przy 25°C/60% wilg. wzgl. nie większy niż 3,9kW.
-Czujnik wilgotności (pojemnościowy)
-Dwa porty dostępu, na ścianie lewej i prawej, w dolnej części (przy podłodze komory
wewnętrznej), o średnicy minimum 80mm każdy, zamykane dwustronnie zatyczkami.
-Zintegrowany z komora zbiornik na wodę demineralizowaną o pojemności min. 20l do pracy
bez stałego źródła zasilania w wodę
-System pozwalający zaopatrywać komorę w wodę w trybie ciągłym (umożliwiający podłączenie komory do źródła wody wodociągowej wraz z jej uzdatnianiem dla potrzeb komory)

4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147677,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232926,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147677,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VWR International Sp. Z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-27-05-185

7.3.3) Ulica: Limbowa 5

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181642,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.