eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi (...) pełny opis zawiera SWZ



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi (...) pełny opis zawiera SWZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi (...) pełny opis zawiera SWZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52ca1fca-c6de-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

nr UDA-RPSL.04.05.01-24-09E2/16-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna” Działanie 4.5 „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie” Poddziałanie 4.5.1 „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – ZIT”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139471/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-25/IG/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 602699,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór nad Trasą rowerową nr 3 odcinek A2 – od skrzyżowania ul. Okrzei z ul. Szpitalną do ul. Prymasa St. Wyszyńskiego.• wykonanie trasy rowerowej nr 3 na odcinku A2 (długość ok. 0,50 km)W ramach w/w odcinka trasy rowerowej nr 3 należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe m.in. rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. ok. 10cm na powierzchni ok. 149,00 m2, rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. ok. 4cm na powierzchni ok. 620,00 m2, rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na powierzchni ok. 585,00 m2, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. min. do 4 cm na powierzchni ok. 76,00 m2, rozbiórkę krawężników 15x30 cm na długości ok. 210,00 mb, rozbiórkę obrzeży 8x30 cm na długości ok. 703,00 mb;
- ścieżka rowerowa o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1181,00 m2;
- chodniki z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 971,00 m2;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 1419,00 mb oraz krawężników betonowych w ilości ok. 171,00 mb;
- regulacja / wymiana / demontaż istniejących urządzeń;
- zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych i gazowych;
- parking Bike & Ride wraz z wyposażeniem (wiata na rowery, stojaki na rowery, samoobsługowa stacja naprawy rowerów, tablica z regulaminem);
- przebudowę oświetlenia ulicznego;
- wykonanie wycinki drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 40142,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór nad Trasą rowerową nr 1 odcinek A1 – wzdłuż ul. Gen. J. Ziętka, od skrzyżowania ul. S. Okrzei z ul. Gimnazjalną do okolicy zjazdu z ul. Gen. J. Ziętka (rejon działki nr 2288/81) oraz nadzór nad Trasą rowerową nr 3 odcinek A1 – od skrzyżowania ul. S. Okrzei z ul. Gimnazjalną do skrzyżowania ul. Okrzei/ul. Janty z ul. Szpitalną - wykonanie trasy rowerowej nr 1 na odcinku A1 i trasy rowerowej nr 3 na odcinku A1 (łączna długość ok. 0,55 km)
W ramach w/w odcinków trasy rowerowej nr 1 i trasy rowerowej nr 3, łącznie należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe m.in. rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. ok. 10cm na powierzchni ok. 1624,00 m2, rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na powierzchni ok. 1401,00 m2, rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej 10x10cm na powierzchni ok. 171,00 m2, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. min. do 4 cm na powierzchni ok. 224,00 m2, rozbiórkę krawężników 15x30 cm na długości ok. 804,00 mb, rozbiórkę obrzeży 8x30 cm na długości ok. 729,00 mb, rozbiórkę istniejącego ogrodzenia na długości ok. 46,00 m oraz rozbiórkę istniejącego muru betonowego obudowanego płytkami kamiennymi oraz rozbiórkę ławek betonowych na wyspie centralnej skrzyżowania;
- ścieżkę rowerową/ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1462,00 m2;
- nawierzchnię skrzyżowania z mieszanki mineralno-bitumicznej na powierzchni ok. 1497,00m2;
- chodniki z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 1192,00 m2;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 1371,00 mb oraz krawężników betonowych w ilości ok. 996,00 mb
- regulacja / wymiana / demontaż istniejących urządzeń;
- zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych i gazowych;
- parking Bike & Ride wraz z wyposażeniem (wiata na rowery, stojaki na rowery, samoobsługowa stacja naprawy rowerów, tablica z regulaminem);
- przebudowę nadziemnego zespołu zaporowo-upustowego na podziemny, będącego własnością Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o.;
- przebudowę oświetlenia ulicznego;
- przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;
- wykonanie wycinki drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 95278,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór nad Trasą rowerową nr 3 odcinek A4 – od skrzyżowania ul. Prymasa St. Wyszyńskiego z ul. Czołgistów, wzdłuż nasypu drogowego autostrady A1 do wału rzeki Brynica oraz nadzór nad Trasą rowerową nr 3 odcinek A5 - wzdłuż prawego brzegu rzeki Brynicy, na odcinku od granicy pasa drogowego autostrady A1 do parku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego - wykonanie trasy rowerowej nr 3 na odcinku A4 i odcinku A5 (łączna długość ok. 1,98 km)
W ramach w/w odcinków trasy rowerowej nr 3, łącznie należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe m.in. rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. ok. 10 cm na powierzchni ok. 161,00 m2, rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na powierzchni ok. 187,00 m2, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. min. do 4 cm na powierzchni ok. 73,00 m2, rozbiórkę krawężników 15x30 cm na długości ok. 172,00 mb, rozbiórkę obrzeży 8x30 cm na długości ok. 72,00 mb, rozbiórkę istniejącego ogrodzenia na długości ok. 16,00 m oraz rozbiórkę istniejącego muru (dł. 20m x szer. 0,6m x wys. 1,2m) na długości ok. 20,00 m;
- ścieżkę rowerową/ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 4730,00 m2;
- chodniki z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 4436,00 m2;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 6176,00 mb oraz krawężników betonowych w ilości ok. 201,00 mb;
- regulacja / wymiana / demontaż istniejących urządzeń;
- zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych i gazowych;
- wykonanie umocnień skarp (siatka stalowa, mata biodegradowalna z nasionami traw, ażurowe płyty betonowe o wym. 60x40x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 10 cm);
- zakup i montaż słupów oświetleniowych solarnych z oprawami typu LED – 2 sztuki;
- wykonanie wycinki drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 144807,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór nad Trasą rowerową nr 1 odcinek A2 – od ul. Ks. J. Popiełuszki do ul. Papieża Jana Pawła II - wykonanie trasy rowerowej nr 1 na odcinku A2 (długość ok. 0,46 km)
W ramach w/w odcinka trasy rowerowej nr 1 należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe m.in. rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. min. 4cm na powierzchni ok. 904,00 m2, rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. min. 10cm na powierzchni ok. 168,00 m2, rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na powierzchni ok. 798,00 m2, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. min. do 4 cm na powierzchni ok. 216,00 m2, rozbiórkę krawężników 15x30 cm na długości ok. 395,00 mb, rozbiórkę obrzeży 8x30 cm na długości ok. 926,00 mb, rozbiórkę ogrodzeń typu U-12a na długości ok. 12,00 m;
- ścieżkę rowerową o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1075,00 m2;
- nawierzchnie zjazdów i wymianę warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej na powierzchni ok. 384,00m2;
- chodniki z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 1360,00 m2;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 1473,00 mb oraz krawężników betonowych w ilości ok. 339,00 mb;
- regulacja / wymiana / demontaż istniejących urządzeń;
- przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej;
- zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych i gazowych;
- przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;
- wykonanie wycinki drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 42141,62 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór nad Trasą rowerową nr 1 odcinek A3 – od ul. Papieża Jana Pawła II do ROD - wykonanie trasy rowerowej nr 1 na odcinku A3 (długość ok. 1,22 km)
W ramach w/w odcinka trasy rowerowej nr 1, należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe m.in. rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. min. 4cm na powierzchni ok. 1308,00 m2, rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. ok. 10cm na powierzchni ok. 2334,00 m2, rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na powierzchni ok. 1055,00 m2, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. min. do 4 cm na powierzchni ok. 848,00 m2, rozbiórkę krawężników 15x30 cm na długości ok. 897,00 mb, rozbiórkę obrzeży 8x30 cm na długości ok. 1247,00 mb, rozbiórkę istniejącego ogrodzenia o powierzchni ok. 16,00 m2;
- ścieżkę rowerową/ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 2934,00 m2;
- nawierzchnie zjazdów i wymianę warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej na powierzchni ok. 2772,00m2;
- chodniki z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 3068,00 m2;
-miejsca postojowe z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 490,00m2;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 3378,00 mb oraz krawężników betonowych w ilości ok. 1163,00 mb;
- regulacja / wymiana / demontaż istniejących urządzeń;
- przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej;
- przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;
- przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego;
- zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych i gazowych;
- wykonanie wycinki drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 143198,48 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór nad Trasą rowerową nr 23 odcinek A1 – wzdłuż ul. Gen. St. Maczka, od skrzyżowania ul. Papieża Jana Pawła II z ul. Gen. St. Maczka do połączenia z Trasą nr 1 (ul. Olimpijska) - wykonanie trasy rowerowej nr 23 na odcinku A1 (długość ok. 0,62 km)
W ramach w/w odcinka trasy rowerowej nr 23, należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe m.in. rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. min. 4cm na powierzchni ok. 57,00 m2, rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. ok. 10cm na powierzchni ok. 150,00 m2, rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na powierzchni ok. 1075,00 m2, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. min. do 4 cm na powierzchni ok. 150,00 m2, rozbiórkę krawężników 15x30 cm na długości ok. 431,00 mb, rozbiórkę obrzeży 8x30 cm na długości ok. 442,00 mb, rozbiórkę istniejących donic oraz przestawienie betonowego słupa reklamowego;
- ścieżkę rowerową o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1452,00 m2;
- wymianę warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej na powierzchni ok. 300,00 m2;
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 969,00 m2;
- mur oporowy z elementów prefabrykowanych o długości ok. 55,00mb;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 1339,00 mb oraz krawężników betonowych w ilości ok. 384,00 mb;
-regulacja / wymiana / demontaż istniejących urządzeń;
- przebudowa kanalizacji deszczowej i sanitarnej;
- przebudowa i zabezpieczenie sieci wodociągowej;
- przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;
- przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego;
- zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych i gazowych;
- wykonanie wycinki drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 47927,34 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór nad Trasą rowerową nr 13 – wzdłuż ul. Papieża Jana Pawła II, od skrzyżowania ul. Papieża Jana Pawła II z ul. Gen. St. Maczka do ROD im. J. Wieczorka (rejon działki nr 172) - wykonanie trasy rowerowej nr 13 (długość ok. 0,44 km)
W ramach w/w odcinka trasy rowerowej nr 13, należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe m.in. rozbiórkę nawierzchni z mieszanek mineralnych o gr. ok. 10 cm na powierzchni ok. 656,00 m2, rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na powierzchni ok. 2035,00 m2, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. min. do 4 cm na powierzchni ok. 2353,00 m2, rozbiórkę krawężników 15x30 cm na długości ok. 828,00 mb, rozbiórkę obrzeży 8x30 cm na długości ok. 720,00 mb, rozbiórkę ścieków przykrawężnikowych betonowych na długości ok. 219,00 m;
- ścieżkę rowerową/ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1373,00 m2;
- wymianę warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej na powierzchni ok. 2802,00 m2;
- chodniki z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 1487,00 m2;
- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 990,00 mb oraz krawężników betonowych w ilości ok. 765,00 mb;
- regulacja / wymiana / demontaż istniejących urządzeń;
- przebudowa kanalizacji deszczowej;
- przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;
- przebudowę sieci telekomunikacyjnych;
-przebudowę oświetlenia ulicznego;
- zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych i gazowych;
- wykonanie wycinki drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych;
- wykonanie docelowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 89203,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49372,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30795,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628

7.3.3) Ulica: ŁANOWA 41L

7.3.4) Miejscowość: SKAWINA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30795,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33869,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628

7.3.3) Ulica: ŁANOWA 41L

7.3.4) Miejscowość: SKAWINA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33869,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45726,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980262299

7.3.3) Ulica: ŁANOWA 41L

7.3.4) Miejscowość: SKAWINA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45726,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10332,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38559,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628

7.3.3) Ulica: ŁANOWA 41L

7.3.4) Miejscowość: SKAWINA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38559,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35178,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45726,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628

7.3.3) Ulica: ŁANOWA 41L

7.3.4) Miejscowość: SKAWINA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45726,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11562,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58794,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38559,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628

7.3.3) Ulica: ŁANOWA 41L

7.3.4) Miejscowość: SKAWINA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38559,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21894,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41142,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIEROWNIK BUDOWY WOJCIECH CIEJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792054628

7.3.3) Ulica: ŁANOWA 41L

7.3.4) Miejscowość: SKAWINA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41142,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.