Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00578753/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00030498/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00033357/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie zielonej przestrzeni w parku rekreacyjnym przy ul. Baczyńskiego w Czechowicach-Dziedzicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie zielonej przestrzeni w parku rekreacyjnym przy ul. Baczyńskiego w Czechowicach-Dziedzicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bdba795-a617-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045820/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Utworzenie zielonej przestrzeni w parku rekreacyjnym przy ul. Baczyńskiego w Czechowicach-Dziedzicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.57.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259944,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Utworzenie zielonej przestrzeni w parku rekreacyjnym przy ul. Baczyńskiego w Czechowicach-Dziedzicach” jest utworzenie zielonej przestrzeni w parku rekreacyjnym przy ul. Baczyńskiego w Czechowicach-Dziedzicach poprzez wykonanie nasadzeń uzupełniających, uzupełnienie małej architektury (ławki, kosze na śmieci) oraz wykonanie altany parkowej.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1. Roboty ziemne,
2. Wykonanie altany drewnianej,
3. Zakup i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze),
4. Rozścielenie włókniny,
5. Zakup i nasada roślin (drzewa, krzewy, byliny, pnącza),
6. Wykonanie łąki kwietnej,
7. Wykonanie trawnika,
8. Rozścielenie ozdobnego materiału kamiennego,
9. Utrzymanie rabat roślinnych w okresie: 2 lat od dnia protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ,
- Zgłoszenie budowy altany parkowej oraz uzupełnienie małej architektury – załącznik nr 11 do SWZ,
- Projekt wykonawczy budowy altany – załącznik nr 12 do SWZ,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 13 do SWZ,
- Przedmiar robót – załącznik nr 14 do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 15 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać kalkulując cenę.
Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w ramach programu Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni pn. „Zielona przestrzeń”.
Uwarunkowania:
1. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów.
2. Przed wysadzeniem materiału roślinnego na rabaty Wykonawcę obowiązuje akceptacja jakości materiału przez przedstawiciela Zamawiającego.
3. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac.
4. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (m.in. bhp, ppoż. oznakowania tymczasowej organizacji ruchu oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych prac należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
INNE UWARUNKOWANIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót, Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów materiałów z placu budowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący zminimalizowanie ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami.
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi w zakresie Programu WFOŚiGW w Katowicach Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni pn. „Zielona przestrzeń” w tym między innymi zaangażowanie społeczności lokalnej w realizację zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289000,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „FORESTA” BARTŁOMIEJ MATUSIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492189884
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 74B
7.3.4) Miejscowość: Kęty
7.3.5) Kod pocztowy: 32-650
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MATUSIAK BARTŁOMIEJ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "FORESTA"
jakie przetargi wygrała firma
MATUSIAK BARTŁOMIEJ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "FORESTA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do 30.06.2024 r.
Mając na uwadze art. 436 pkt 1 ustawy Pzp oraz zapisy umowy nr 234/2023/15/OP/wb/D w sprawie Projektu Utworzenie przestrzeni publicznej terenów zielni pn.: „Zielona Przestrzeń” w ramach Programu WFOŚiGW w Katowicach, jako kwalifikowane traktowane będą wydatki poniesione do dnia 30 lipca 2024 r. Wskazany termin zakończenia wykonania zamówienia, umożliwi Zamawiającemu dokonanie weryfikacji dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie czynności odbiorowych oraz przeanalizowanie i zatwierdzenie dokumentacji rozliczeniowej, z zachowaniem określonego w umowie o dofinansowanie terminu wydatkowania środków kwalifikowanych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.