Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215802/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa baz edukacyjnych w miejscowości Płonne oraz Dulsk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADOMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radomin 1a
1.5.2.) Miejscowość: Radomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-404
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566837522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5349433a-f2eb-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa baz edukacyjnych w miejscowości Płonne oraz Dulsk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5349433a-f2eb-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062330/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa baz edukacyjnych w miejscowości Płonne i Dulsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający uzyskał środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4. Region przyjazny środowisku Działania 4.5 Ochrona przyrody.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGIZ.271.5.2023.EP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest budowa baz edukacyjnych położonych na działce nr 46/1 w obrębie
geodezyjnym 0009 Płonne oraz na działce nr 122 w obrębie geodezyjnym 0002 Dulsk.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 7), jako materiał do
obliczenia ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03441000-3 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39171000-1 - Witryny wystawowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W trakcie prowadzonego postępowania wpłynęły 3 oferty, z czego Oferta nr 3 - Cobra Reklama Marta Grabowska – podlega odrzuceniu ponieważ nie spełnienia warunków udziału postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. b i c oraz pkt. 5 ustawy p.z.p. Wykonawca złożył wraz z ofertą wykaz robót i referencje, w których wskazuje wykonanie prac polegających na „wykonaniu projektu siłowni zewnętrznej oraz budowy wiat turystycznych z ławkami i stołami” oraz „wykonaniu podjazdów z kostki brukowej wraz z zagospodarowaniem terenu” na kwotę 243 540,00 zł brutto oraz wykaz osób, w których wskazuje jedną osobę do kierowania robotami z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności drogowej, jedną osobę z wykształceniem mgr inż. w specjalności grafik komputerowy wraz załączonym dokumentem potwierdzającym wpis na listę studentów uczelni Polsko - Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowy oraz jedną osobę do pełnienia nadzoru merytorycznego bez wskazania posiadanych przez nią właściwych uprawnień.
Zamawiający postawił warunki, że:
- wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej przynajmniej jedną pracę polegającą na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego zwierającego instalacje o charakterze edukacyjno - ekologicznym o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto,
- będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- ze względu na edukacyjny charakter ścieżki, zapewni nadzór merytoryczny nad realizacją zamówienia poprzez autoryzację wszystkich tekstów oraz grafik przez osobę z wyższym wykształceniem, posiadającą tytuł doktora nauk (stosownie do wymaganej dziedziny nauki np.: biologicznych, przyrodniczych, leśnych), celem zachowania poprawności i rzetelności prezentowanych treści ekologicznych wraz z podaniem wykazu osób nadzoru merytorycznego, przy czym dowodami, o których mowa są świadectwa kwalifikacji potwierdzające wykształcenie osoby merytorycznie nadzorującej zadanie (np. dyplom).
Reasumując Wykonawca nie spełnił warunków, ponieważ nie posiada doświadczenia w realizacji tożsamego zadania, planowanego do realizacji przez Zamawiającego, gdyż charakter zrealizowanego zadania odbiega od wymaganego oraz nie wskazał osób z odpowiednim wykształceniem do nadzoru nad realizacją ww. inwestycji.
Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganego dokumentu tj. kosztorysu ofertowego wymienionego w rozdziale 13 pkt. 3 ppkt. 2 SWZ, który stanowi integralną część oferty.
Natomiast oferta Nr 1 - Warszawski Fundusz Rozwoju Inwestycji Sp. z o.o. oraz Oferta nr 2 - Baugart Sp. z o.o. – z uwagi na ceny ofert przekraczające kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie ma możliwości zwiększyć tej kwoty, dlatego Zamawiający unieważnia postępowanie bez badania i oceny tych ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481496,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998514,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI RADOMIN
więcej: przetargi RADOMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- "Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.