Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00240304/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00248839/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00260901/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00267733/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00293865/01 - Wynik z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DZIERŻAWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z INTEGRACJĄ Z FUNKCJONUJĄCYM W INSTYTUCIE KOLEJNICTWA SYSTEMEM MONITOROWANIA I ZARZĄDZANIA WYDRUKAMI FOCUSPRINT ORAZ USŁUGĄ SERWISU NA URZĄDZENIA I SYSTEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT KOLEJNICTWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016382785
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: J. CHŁOPICKIEGO 50
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 04-275
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ikolej.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
INSTYTUT BADAWCZY
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245674
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00240304
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na dostawie co najmniej 10 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wdrożeniem systemu zarządzania wydrukami dla co najmniej 100 użytkowników i świadczeniu co najmniej dwuletniej usługi serwisu. Wymagane jest również, aby Wykonawca do wykazu załączył dowody, że zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym takimi dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
2.2. potwierdzenia, że oferowane urządzenia wielofunkcyjne spełniają wymagania określone w OPZ. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty (np. specyfikacje techniczne, opisy, karty katalogowe itp.), zawierające parametry techniczne, oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego opisanych w OPZ
Po zmianie:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na dostawie co najmniej 10 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z integracją lub wdrożeniem systemu monitorowania i zarządzania wydrukami dla co najmniej 100 użytkowników i świadczeniu co najmniej dwuletniej usługi serwisu urządzeń i systemu. Wymagane jest również, aby Wykonawca do wykazu załączył dowody, że zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym takimi dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
2.2. potwierdzenia, że oferowane urządzenia wielofunkcyjne spełniają wymagania określone w OPZ. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty (np. specyfikacje techniczne, opisy, karty katalogowe itp.), zawierające parametry techniczne, oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego opisanych w OPZ
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby wyposażenia budynku nowej siedziby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu
- Utrzymanie i konserwacja dróg zarządzanych przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Dostawa rękawic diagnostyczno-zabiegowych lateksowych i akcesoriów do spirometru LUNGEST 1000 określonych w 2 pakietach.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pakietu usług rocznego wsparcia producenta systemów informatycznych Microsoft w Centrum Nauki Kopernik.
- Dostawa oprogramowania oraz symulatora wózka widłowego w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa wraz z komplek obsł urządz drukuj tj. Zad 1 i 2- zakup z dostarcz sprzętu do lokal Zam,Zadanie 3 - Kompl obsługa urządzeń obej serwis zakupion i dostarcz urządz wraz z wdroż
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- USŁUGA NAPRAWY I KONSERWACJI SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO (4 ZADANIA)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 12 części z zakresu: Programowanie w języku Python, Red Hat, Sieci LAN/WAN oraz UNIX/LINUX dla CI w Opolu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.