eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosław › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Chojnie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Chojnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Pakosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65/54-78-332

1.5.8.) Numer faksu: 65/54-78-332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Chojnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4f83a1f-d5bb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005883/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Chojnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162141/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3414210,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej, Przedszkola i oddziału Biblioteki Publicznej w Chojnie (Chojno 6A, 63-921 Chojno) - prace budowlane i instalacyjne związane z termomodernizacją. Zakres zadania obejmuje:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych nad gruntem za pomocą styropianu,
b) ocieplenie ścian fundamentowych za pomocą styropianu,
c) wymianę rur spustowych oraz rynien PCV,
d) ocieplenie stropodachu od strony zewnętrznej za pomocą styropapy,
e) wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami zewnętrznymi,
f) wymianę stolarki drzwiowej drewnianej i aluminiowej na PCV i stalowe,
g) wymianę systemu grzewczego wraz z demontażem i utylizacją obecnie stosowanych urządzeń, w tym: wymianę źródeł ciepła na nowe, zasilane gazem wraz z wymianą armatury i oprzyrządowania, wykonanie nowej instalacji przesyłowej, wymiana grzejników na nowe wraz z montażem zaworów termostatycznych, kulowych odcinających i automatycznych zaworów odpowietrzających,
h) wymianę systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej (zasobnika CWU oraz instalacji przesyłowej na nową),
i) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskaniem ciepła,
j) wymianę istniejącego oświetlenia na instalację oświetleniową LED,
k) wykonanie złącza ZK p.poż,
l) wykonanie instalacji fotowoltaicznej – na budynku Przedszkola, wytwarzającej energię elektryczną wyłącznie na potrzeby własne.

Zamawiający zaznacza, że pozyskany w trakcie remontu złom metalu (m. in. zdemontowane grzejniki itp.) pozostaje do dyspozycji Zamawiającego. Należy go składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Zamawiający informuje, że harmonogram prac powinien zostać rozplanowany tak, aby prace remontowe prowadzone wewnątrz budynku Szkoły i Przedszkola pozwoliły na funkcjonowanie obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. Zaleca się sporządzenie harmonogramu w taki sposób, by możliwie największa część prac została zrealizowana do 30.08.2022 r. Harmonogram uwzględnić musi konieczność prowadzenia zajęć dydaktycznych w obiektach w okresie od 01.09.2022 r. Harmonogram wymaga uzgodnienia z przedstawicielem, Zamawiającego i Dyrektorem jednostki, w której prowadzone są prace. Harmonogram prac należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji w dniu podpisania umowy.

Natomiast prace wykonywane na zewnątrz budynków po rozpoczęciu roku szkolnego, powinny odbywać się w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo osobom przebywającym na terenie Szkoły i Przedszkola, a także umożliwić właściwe prowadzenie zajęć szkolnych.

Ustaleń dotyczących prac, które mogą w sposób szczególny utrudniać prowadzenie zajęć, należy dokonać zarówno z Zamawiającym, Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Chojnie
i Dyrektorem Przedszkola w Chojnie.

2. Szczegółowy zakres prac został określony w:
a) projektach budowlanych,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) z załącznikami,
d) kosztorysach ofertowych,
e) przedmiarach robót,
f) obowiązujących normach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4790780,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5983950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4790780,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "RAWBUD" - Rawicz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6990004364

7.3.3) Ulica: Śląska 88

7.3.4) Miejscowość: Masłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne, część robót ogólnobudowlanych, sanitarnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4790780,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.