eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i Budowa sieci kanal. sanitarnej- rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rej. ul. Piaskowej w Suszcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego
wraz z infrastrukturą towarzyszącą i Budowa sieci kanal. sanitarnej- rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rej. ul. Piaskowej w Suszcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego
wraz z infrastrukturą towarzyszącą i Budowa sieci kanal. sanitarnej- rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rej. ul. Piaskowej w Suszcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a25248-e203-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044526/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Suszcu wraz z budową kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Piaskowej w Suszcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a25248-e203-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. 10 oraz 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY RODO został opisany w pkt. 22 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Suszcu – Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej – rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie ul. Piaskowej w Suszcu”, zwanego dalej zamówieniem, dofinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację:
a) ZAKRESU I: „Modernizację oczyszczalni ścieków w Suszcu – Budowę osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, w tym m.in.:

Budowę nowych obiektów:
• Osadnik wtórny,
• Pompownia osadu, części pływających i wody technologicznej,
• Zbiornik osadu nadmiernego,
• Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych,
• Komora pomiarowa ścieków na nowy osadnik,
• Komora rozdziału ścieków na osadniki,
• Kontener techniczny elektryczny/AKP.

Przebudowę lub remont lub wymianę instalacji w istniejących obiektach:
• Reaktor biologiczny,
• Osadnik wtórny pionowy OW1,
• Osadnik wtórny pionowy OW2,
• Komora połączeniowa KP1,
• Komora połączeniowa KP2,
• Studnia pomiarowa przelewu awaryjnego,
• Pompownia osadu i części pływających,
• Zagęszczacz osadu,
• Komora pomiarowa ścieków,
Rozbiórkę istniejącego obiektu:
• Stacja mechanicznego odwadniania osadu,

Infrastrukturę towarzyszącą
• Droga, chodniki, opaski,
• Branżowe instalacje międzyobiektowe,
• Rurociąg DN 600 realizowany w ramach przebudowy rowu,

b) ZAKRESU II: „Budowę sieci kanalizacji sanitarnej – rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie ul. Piaskowej w Suszcu”, polegającą na budowie fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym z przepompownią ścieków, która obejmuje m.in.:

• Kanał sanitarny grawitacyjny PVC-U Dz200mm L = 46.70
• Rurociąg tłoczny z rur stalowych DN80 88,9x3,2mm OH18 N9 L = 2.95m
• Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz90x5,4mm L = 1.55m
• Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz110x6,6mm L = 616.05m
• Pompownia ścieków P z pompami w ilości 2 szt. pracującymi naprzemiennie o wydajności Q = 5.019 l/s każda, bezobsługowa, zabudowana w studni podziemnej z polimerobetonu DN2000, z wewnętrzną linia zasilającą (wg odrębnego opracowania zawartego w projekcie technicznym).

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W PKT. 4 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów
wynikającą z sumy uzyskanych punktów w każdym kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 16.2-16.9 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI NA ROBOTY BUDOWLANE ORAZ ZAMONTOWANE MATERIAŁY, URZĄDZENIA, SYSTEMY I INSTALACJE

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że:
a) Posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000, 00 zł (pięć milionów złotych);
Uwaga:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Zamawiający dopuszcza sumowanie środków finansowych i zdolności kredytowej w celu wykazania spełniania ww. warunku. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza się sumowanie środków finansowych i zdolności kredytowej członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez zamawiającego, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunku opisanego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł/PLN, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania;

2) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że:
a) POSIADA DOŚWIADCZENIE
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej dwie roboty budowlane (zrealizowane na podstawie dwóch odrębnych umów, kontraktów, itp.) polegające na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda,
w tym: co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m;
oraz
- co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę nowej przepompowni sieciowej ścieków o wydajności co najmniej 5,0 l/s;
Uwaga: każda z wykazanych robót winna posiadać potwierdzenie, że została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona;
Jeżeli w dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia zakres rzeczowy i ilościowy nie został jasno wykazany (nie można na jego podstawie dokonać oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu), wykonawca winien w kol. 2 wykazu robót - zał. nr 3 do SWZ określić, jaki faktycznie zakres robót w odniesieniu do ww. warunku został wykonany (należy wskazać parametry dot. przepustowości oczyszczalni, średnicy osadnika wtórnego, itp.) i jaka była ich wartość.

Uwaga:
1. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp co najmniej jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi samodzielnie spełniać określony powyżej warunek udziału w postępowaniu – tj. musi posiadać wymagane doświadczenie w całości i zrealizować roboty budowlane objęte wymaganym doświadczeniem. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.
2. Zamawiający wskazuje, że na podstawie wyroku TSUE z dnia 04.05.2017 r. nie dopuszcza, aby wykonawca biorący udział indywidualnie w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji.
W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót – zał. nr 3 do SWZ wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Na podstawie powyższego zamawiający dokona oceny nabytego doświadczenia w wykonaniu danego zamówienia publicznego (czy wykonawca wykonał zakres wystarczający do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu).
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

b) DYSPONOWANIE NIŻEJ WSKAZANYMI OSOBAMI – WYMAGANE MINIMUM:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
1. minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika BUDOWY i KOORDYNATORA wszystkich robót branżowych (kierownika kontraktu) wchodzących w zakres zamówienia, posiadającą:
a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego;
b) doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej 2 (dwóch) inwestycji polegających na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda i wartości robót min. 3.500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m;
c) co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
2. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Technologa Oczyszczalni Ścieków – specjalisty ds. rozruchów, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe o kierunku biotechnologia lub pokrewne,
b) doświadczenie w kierowaniu rozruchem co najmniej 2 (dwóch) inwestycji polegających na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda, w tym co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m.
3. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika ROBÓT, posiadającą:
a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego,
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w ww. specjalności przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej;
4. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika ROBÓT, posiadającą:
a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego,
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w ww. specjalności przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej;
UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, o których mowa powyżej przez jedną osobę, jeżeli osoba ta spełnia łącznie warunki wymagane dla każdej z tych funkcji.
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i przepisów wcześniejszych oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
Osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy lub kierownika robót, musi również posiadać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim, wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego przez okres realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż 5.000.000,00 zł (pięć milionów złotych) - dot. pkt. 7.2.3;
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ - dot. pkt. 7.2.4 lit. a);
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ – dot. pkt. 7.2.4 lit. b);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Zestawienie kosztów realizacji zamówienia zał. 1.A
2) Pełnomocnictwo, (pkt. 8.2.3 SWZ) - jeżeli dotyczy,
3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, (pkt 8.2.4 SWZ) - jeżeli dotyczy,
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ (pkt. 8.2.5 SWZ) - jeżeli dotyczy;
5) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru ( z zastrz. postanowień pkt. 8.2.6 SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 7.5 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI OKREŚLONYMI W PGF. 12 ZAŁ. 6 DO SWZ, STANOWIĄCEGO PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania - na Platformie e- Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.