Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180183/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełn. f. insp. nadzoru inwest. nad zam.pn.: „Rozbudowa strefy aktywności gosp. w Andrychowie poprzez uzbr. nowych terenów inwest. oraz rozbud. i przebud. infrastr. drog. w strefie – proj. naprawczy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338429952
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełn. f. insp. nadzoru inwest. nad zam.pn.: „Rozbudowa strefy aktywności gosp. w Andrychowie poprzez uzbr. nowych terenów inwest. oraz rozbud. i przebud. infrastr. drog. w strefie – proj. naprawczy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf7986cb-1544-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000693/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełn. funk. inspek. nadzoru inwest. na zad. pn.: Rozbud. strefy aktywności gosp. w Andrychowie poprzez uzbr. nowych terenów inwest. oraz rozbud. i przebud. infrastr. drog. w strefie-projekt naprawczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
współfinansowany ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014- 2020, oś priorytetowa - Przedsiębiorcza Małopolska, działanie – Strefy aktywności gospodarczej*.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180183/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zamówieniem pn.: „Rozbudowa strefy aktywności gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie nowych terenów inwestycyjnych oraz rozbudowa i przebudowa infrastruktury drogowej w strefie – projekt naprawczy”
5.2. Zakres robót, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski, obejmuje w szczególności:
5.2.1. rozbiórkę muru oporowego nr 1 w całej jego wysokości wraz z fundamentem na odcinku 176,5 m, wzdłuż drogi wewnętrznej – łączniku od ul. Strefowej;
5.2.2. odbudowę muru oporowego nr 1 na odcinku 176,5 m w technologii pierwotnej VIABLOK wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem posadowienia pośredniego.
5.2.3. rozbiórkę pozostałej długości muru oporowego nr 1 od poziomu obecnego o 3 m wraz ze skarpowaniem terenu przyległego 1:2;
5.2.4. rozbiórkę muru oporowego nr 2 od poziomu obecnego o 3 m wraz ze skarpowaniem terenu przyległego 1:2;
5.2.5. mury oporowe nr 1 i 2 po przebudowie, mają prawidłowo przenosić wszelkie oddziaływania i zabezpieczyć teren przyszłych inwestycji;
5.2.6. wykonanie systemu drenażowego w rejonie rozbieranych murów 1 i 2 oraz wzdłuż drogi – łącznika;
5.2.7. rozplantowanie nadmiaru gruntu z rozbiórek na terenie inwestycji w celu uzyskania spadków umożliwiających budowę wielkopowierzchniowych obiektów halowych;
5.2.8. rozbiórkę wykonanych elementów strefy między innymi:
5.2.8.1. drogi - łącznika w kilometrażu 0,010 do 0,190 w rejonie muru oporowego wraz z chodnikiem i podbudowami;
5.2.8.2. istniejących przypór ziemnych wykonanych przy murze oporowym nr 1 na odcinku 176,5 m i rozplantowanie gruntu z rozbiórki na terenie inwestycji;
5.2.8.3. przykanalików kanalizacji deszczowej w rejonie rozbieranego odcinka drogi;
5.2.8.4. utylizację elementów z rozbiórki (z wyłączeniem pustaków VIABLOCK, które należy wykorzystać do odtworzenia muru nr 1 w rejonie łącznika);
5.2.9. rozbiórkę i odtworzenie istniejącej infrastruktury podczas prac rozbiórkowych i budowlanych min. sieci telekomunikacyjnej, w tym zachowanie umieszczonych na terenie strefy piezometrów i inklinometrów, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją;
5.2.10. odbudowę odcinka drogi wewnętrznej, łączącej ulicę Przemysłową z ulicą Strefową, w kilometrażu 0,010 km do 0,190 km, na obszarze odbudowy muru oporowego nr 1;
5.2.11. wykonanie systemu drenażowego odbierającego wody opadowe i napływowe z terenów inwestycji oraz z poziomu posadowienia odbudowywanego muru oporowego nr 1, w postaci drenów pod oczepem fundamentowym pali i za murem, w ilości zapewniającej skuteczne odprowadzenie wód napływowych z terenu odbudowywanego muru oporowego, połączonych z systemem drenów francuskich;
5.2.12. Wody z drenów zostaną odprowadzone do istniejącej kanalizacji deszczowej.
5.2.13. rozplantowanie nadmiarów gruntu na terenach inwestycji i ponowna makroniwelacja terenów zdegradowanych na skutek braku uchwycenia wód opadowych i napływowych;
5.2.14. rekultywację terenu po robotach ziemnych;
5.2.15. rozbiórkę dwóch studni kanalizacyjnych w rejonie rozbieranych murów nr 1 i 2 do nowego poziomu utworzonego terenu w skarpowaniu 1:2,
5.2.16. wykonanie wszelkich innych prac koniecznych do oddania terenu SAG do użytkowania.
5.2.17. wykonanie innych prac i robót i świadczeń koniecznych do prawidłowego ukończenia przedmiotu zamówienia, gdy są one naturalną konsekwencją procesu projektowego lub budowlanego, w naturalny sposób z niego wynikają oraz dotyczą sytuacji, które Wykonawca powinien przewidzieć jako konieczne do wykonania mimo, że dokumentacja ich nie przewiduje. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez wykonawcę prac i robót i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego: oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego Terenu budowy na czas robót, organizację Zaplecza budowy, wytyczenia geodezyjne, organizację dojść i dojazdów do Terenu budowy i sąsiadujących posesji w trakcie prowadzenia robót budowlanych, zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z Terenu budowy, wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót budowlanych uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych, wykonanie niezbędnych badań, pomiarów, sprawdzeń i prób, wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji robót budowlanych, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz Projektanta, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z Dokumentacją projektową ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót.
5.3. Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie pełnić w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane nadzór inwestorski nad realizacją ww. zadań.
5.4. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający nie określa, zgodnie z art. 95 Pzp, wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi, iż charakter czynności, realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie uzasadnia wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1320 ze zm.). Zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą projektowanie może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane”. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do wykonywania nadzoru inwestorskiego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorca Dominik Stańco DOMINIK STAŃCO- FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511743093
7.3.3) Ulica: ul. Wrzosowa 19
7.3.4) Miejscowość: Tomice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOMINIK STAŃCO- FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
DOMINIK STAŃCO- FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
- Dostawa leków (powtórka) dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- Dostawa warzyw i owoców dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Andrychowie"
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Andrychowie
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.