Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00175354/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00192673/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 97/2 i 98 w obrębie Krajewo, gmina Mława.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dwukoły
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130014406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dwukoły 2
1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236541084
1.5.8.) Numer faksu: 236541461
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dwukoly@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dwukoly.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dwukoly/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 97/2 i 98 w obrębie Krajewo, gmina Mława.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6084eae-db30-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00258026/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko POIS.02.04.00-00-0027/18-00 oraz ze środków własnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175354/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zmówienia jest:
Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 97/2 i 98 w obrębie Krajewo, gmina Mława.
Inwestycja została podzielona na dwa etapy.
W skład ETAPU I wchodzi budowa bramy wizytowej, platformy widokowej, paśnika, korytarza paszowego (zadaszenie koryt paszowych), paśnika w ogrodzeniu, koryt paszowych w ogrodzeniu (zagroda kwarantannowa), postawienie silosa, budowa poideł z przyłączami, płyty gnojowej, ogrodzenia z bramami przesuwnymi, odłownią i zagrodą kwarantannową oraz odbojnicą, rozbiórka starego ogrodzenia szkółki leśnej, wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych nie związanych z budynkiem gospodarczym (poza monitoringiem), ułożenie płyt żelbetowych (przed korytami paszowymi oraz w zagrodzie kwarantannowej), wykonie utwardzeń – wszystkich poza utwardzeniem z kostki przy budynku gospodarczym oraz ścieżką zewnętrzną.
W skład ETAPU II wchodzi budowa budynku gospodarczego z instalacjami wykonanie utwardzeń z kostki przy budynku gospodarczym, rozbiórka lodowni, budowa ogrodzenia zewnętrznego, budowa ścieżki zewnętrznej, monitoringu, oświetlenie terenu, posadowienie tablic informacyjnych, koszy na śmieci, ławek.
Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zobowiązany jest do uzyskania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), dalej jako: „Prawo budowlane” decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu dla poszczególnych etapów inwestycji.
Na terenie inwestycji znajdują się przyłącza energii elektrycznej i wody.
Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.
Zamawiający protokolarnie określi przydatność do ponownego użycia odzyskanych materiałów z demontażu ogrodzenia i rozbiórki lodowni. W przypadku określenia braku przydatności materiały zostaną dostarczone staraniem i na koszt Wykonawcy do punktu utylizacji oraz innego miejsca (w odległości do 20 km od miejsca inwestycji). Jeśli materiały zostaną określone jako przydatne obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy w odległości do 20 km od miejsca inwestycji.
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji projektowej, która stanowi Załącznik nr 8 do SWZ
Przedstawione przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze do przygotowania oferty z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót, pierwszeństwo mają zapisy projektu budowlanego.
Opracowania uzupełniające i inne dokumenty:
• decyzja Nr 250/2022 z dnia 18.05.2022r dotycząca pozwolenia na budowę – wydana przez Starostę Powiatu Mławskiego,
• decyzja nr 5/2022 z dnia 18.05.2022r dotycząca pozwolenia na rozbiórkę wydana przez Starostę Powiatu Mławskiego .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5302879,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5302879,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5302879,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U. Rostkowscy S.C. J. i W. Rostkowscy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jacek Rostkowski PPHU ,,Rostkowscy"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581575655
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 3
7.3.4) Miejscowość: Olszewo - Borki
7.3.5) Kod pocztowy: 07-415
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5302879,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Etap I - do 31.08.2023r (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu)
Etap II – do 31.10.2023r (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu).
INNE PRZETARGI IŁOWO-OSADA
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Iłowo-Osada
więcej: przetargi IŁOWO-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa wiaty edukacyjnej "Bartnia Rodzina"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.