Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do urządzeń i obiektów
zamontowanych przy drogach w tym także oświetlania na drogach krajowych zarządzanych przez GDDKiA O/Opolu - 20 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do urządzeń i obiektówzamontowanych przy drogach w tym także oświetlania na drogach krajowych zarządzanych przez GDDKiA O/Opolu - 20 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f02539ba-fa12-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotowe postepowania dotyczy usług dystrybucji energii elektrycznej a terenie województwa opolskiego, wykonawca TAURON Dystrybucja S.A. z siedziba ul. Podgórska 25A , 31-035 Kraków, jest właścicielem infrastruktury energetycznej, która jako jedyna może być wykorzystana do dystrybucji energii stąd jest jedynym podmiotem, z którym może być zawarta umowa na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
W związku z powyższym zamawiający działając na podstawie art. 214 ust 1, pkt 1 Ustawy Pzp wszczął postepowanie w trybie z Wolnej ręki
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2421.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 127297,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do Oświetlenie ronda drogowego R-4; 46-300 Łomnica PPE 5903224283008243344.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 15501,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenie ronda drogowego R-4; Gminne PPE 5903224283008243414.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 1580,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oświetlenie ronda drogowego R-1 Ciarka PPE 5903224134003281414.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 8068,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do pompownia wód deszczowych przy zbiorniku ZR-10 i ZR-22 dz. 62/2PPE 590322428300824341
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 8097,78 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do pompownia wód deszczowych przy zbiorniku ZR-1 dz. 227/6 i 227/7 PPE 5903224134003281654.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 5590,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia ronda drogowego R-1 46-233 Ciarka dz nr. 25/1PPE 590322413400328158
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 1462,76 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia uliczne - znaki aktywne dz nr 60;239/1 46-220 Kostów PPE 5903224134003515694.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 1318,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do pompowni wód deszczowych przy zbiorniku ZR-7 oraz urządzenia KSZR w km10+720
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 5593,08 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do pompowani wód deszczowych przy zbiorniku ZR-N24.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 3085,12 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia uliczne Węzeł drogowy Olesno dz. Nr 82 własność GDDKiA PPE590322418300839888 umowa przyłączenia UP/044387/2020/O08R03
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 20635,28 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia uliczne - węzeł drogowy Olesno S11 z DW 487 UP/044364/2020/O08R034.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 12592,78 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do znaków aktywnych na wyspie dzielącej jezdnię (DK na wysokości posesji nr 51) 46-320 Sołtysy dz. 332, 186/24.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 4718,64 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do sygnalizacji świetlnej - lampa błyskowa -pulsator 46-061 Chrzowice , ul. Opolska,dz. Nr 275/16 , PPE 5903224132001433402
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 302,16 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do Sygnalizacja świetlna - lampa błyskowa -pulsator 49-345 Borkowice , ul. Opolska , dz. 479 PPE 5903224139004831734.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 463,41 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do SO1 oświetlenia ulicznego Kamienica4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 19111,02 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do SOP Kamienica4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 7960,37 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do urządzeń Krajowego Systemu zarządzania ruchem -ZA 1 Kamienica4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 935,14 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do SO2 oświetlenie Paczków 48-370 Paczków, dz nr 534/2 PPE 5903224138003678634.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 2814,15 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do ZA Paczków 48-370 Paczków dz. Nr 534/2 PPE 5903224138003678704.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 725,42 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do Węzła dostępowego dz nr 119,120,121 SSR, 46-070 Ochodze dz. Nr 54/44.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 6827,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19066,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1944,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9739,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9960,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6876,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawarcie umowy dystrybucji dla przedmiotowego punktu stało się zbędne ze względu na przekazanie systemu oświetlenia ulicznego do gminy.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1621,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102623,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3794,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24870,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15164,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 749,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23506,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9791,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3461,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230179216
7.3.3) Ulica: Podgórska 25A,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8397,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Z uwagi na brak możliwości wskazanie obowiązywania umowy na czas nieoznaczony Zamawiający w ww. sekcji wskazał jako okres obowiązywania umów 48 miesięcy.
Umowy będące przedmiotem niniejszego zamówienia zawierane są pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcom na czas nieoznaczony.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- PN/02/2024/A Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, część nr 1, pn.: Zakup 5 smyczków: altówkowy i skrzypcowe
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
- Dostawa i przesył energii elektrycznej dla potrzeb Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.
więcej: Przesył energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.