eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipce Reymontowskie › Kompleksowa organizacja Forum gospodarczego wraz z targami na potrzeby projektu "Wykorzystanie potencjału kulturowego Gminy Lipce Reymontowskie dla promocji gospodarki regionu" - Edycja 2



Ogłoszenie z dnia 2023-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja Forum gospodarczego wraz z targami na potrzeby projektu „Wykorzystanie potencjału kulturowego Gminy Lipce Reymontowskie dla promocji gospodarki regionu” - Edycja 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipce Reymontowskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148302

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 24

1.5.2.) Miejscowość: Lipce Reymontowskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-127

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468316197, 468316166

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lipcereymontowskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-800d021f-e284-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja Forum gospodarczego wraz z targami na potrzeby projektu „Wykorzystanie potencjału kulturowego Gminy Lipce Reymontowskie dla promocji gospodarki regionu” - Edycja 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-800d021f-e284-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej II. Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2 Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Poddziałanie II.2.2 Promocja gospodarcza regionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189643

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGPK.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 98000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu Forum gospodarczego wraz z targami w dniu 17 czerwca 2023 roku w miejscowości Lipce Reymontowskie.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) organizacji i zapewnienia występu artysty estradowego w dniu 17 czerwca 2023 roku. Rozpoczęcie występu artystycznego godzina 19:00-19:30. Czas trwania występu gwiazdy minimum 60 minut + bisy.
Artystę estradowego wybrać spośród wymienionych gwiazd wymienionych
w grupach preferencyjnych – wybór gwiazdy jest kryterium wyboru oferty:
I Grupa preferencyjna:
• Golec uOrkiestra,
• Enej
• Maryla Rodowicz,
II Grupa preferencyjna:
• MIG,
• Long&Junior,
• Łobuzy.
W formularzu ofertowym Wykonawca ma złożyć oświadczenie o zagwarantowaniu występu artysty wybranego spośród wyżej wymienionych - podając nazwę wybranego artysty.
Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z artystą i opłacenia kosztów występu artystycznego, w tym uregulowanie wszelkich opłat wymaganych z tytułu praw autorskich i praw pokrewnych typu ZAIKS oraz kosztów związanych z wyżywieniem i innych określonych przez artystę.
2) organizacji i zapewnienia kompleksowej oprawy i obsługi technicznej, a także sprzętowej koncertu w dniu 17 czerwca 2023 roku zgodnie z wymaganiami artysty.
Do oprawy technicznej zalicza się zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia zgodnego z riderem wybranej gwiazdy.
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zasilanie oświetlenia i nagłośnienia agregatem prądotwórczym o mocy zgodnej z Riderem gwiazdy wraz z jego obsługą i paliwem oraz osobą do obsługi na cały czas trwania imprezy.
Dodatkowo Wykonawca zapewni mikrofony dla zespołu folklorystycznego
w ilości 2 sztuk. Wszystkie urządzenia powinny posiadać wymagane atesty. Zamawiający wymaga aby oświetlenie i nagłośnienie zostało w pełni zamontowane i uruchomione do godziny 10:00 w dniu imprezy. Wykonawca zobowiązany jest do demontażu sprzętu. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za sprzęt w trakcie trwania imprezy.
3) wynajem, rozłożenie we wskazane miejsce przez Zamawiającego namiotów wystawienniczych w ilości 10 sztuk o wymiarach min. 3m x 3m. Namioty wyposażone w trzy ściany pełne, konstrukcja namiotu aluminiowa, kolor namiotów do ustalenia z Zamawiającym. Po zakończeniu imprezy Wykonawca zobowiązany jest do demontażu namiotów. Zamawiający
wymaga, aby namioty były rozłożone do godziny 10:00 w dniu imprezy.
4) zorganizowania ochrony imprezy. Wykonawca zapewni ochronę w celu zapewnienia zabezpieczenia imprezy. Ochronę imprezy winna zapewnić firma świadcząca usługi w zakresie ochrony osób i mienia poprzez oddelegowanie
licencjonowanych pracowników ochrony, w celu zapewnienia bezpieczeństwa na organizowanej imprezie (zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi organizacji imprez masowych), w tym pełne zabezpieczenie terenu i dbałość o uczestników imprezy. Zamawiający zakłada, że w imprezie uczestniczyć będzie ok. 900 osób, minimalna wymagana ilość osób ochrony
wynosi 16 osób. Zamawiający wymaga, aby ochrona imprezy była zapewniona w godzinach 18:00-24:00. W ramach zadania Wykonawca przygotuje identyfikatory zarówno dla pracowników ochrony jak również dla organizatorów w ilości 50 sztuk.
5) wynajęcie barierek ochronnych (płotków ochronnych) o łącznej długości
min. 50 m . Ilość barierek winna zapewnić zabezpieczenie imprezy. Zamawiający wymaga, aby barierki zostały rozłożone do godziny 10:00 w dniu imprezy. Wykonawca jest odpowiedzialny za wynajem sprzętu, transport, rozładunek, montaż na terenie imprezy, obsługę w trakcie trwania koncertu oraz demontaż,
6) wynajem 10 toalet typu VIP w tym 1 dla osób niepełnosprawnych, serwis pośredni kabin, dyżur czystościowy, transport, odbiór kabin po pierwszym dniu użytkowania. Zamawiający wymaga, aby toalety zostały rozstawione do godziny 10:00 w dniu imprezy. Dokładną lokalizację toalet wskaże Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W PÓŁ DROGI ZBIGNIEW KORZENIOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750719986

7.3.3) Ulica: WYNALAZEK 2/214

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-17 do 2023-06-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.