eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Modernizacja i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Rawicz



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Rawicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 545 54 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/499212

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Rawicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc16edba-04ba-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Rawicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158355/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 725442,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.wykon.robót poleg.na moderniz.i rozbudowie oświetlenia zgodnie z zakresem i zapisami zawartymi w SWZ. 2.Zakres prac obejmuje:1)Dostawę i montaż opraw oświetlenia ulicznego na istniejących konstrukcjach wsporczych oświetlenia drogowego oraz dostawę i montaż zegarów elektronicznych (zegarów sterujących)w ilości 72szt.wgzestawienia do OPZ, w tym,a)Wymiana opraw oświetlenia na oprawyLEDw ilości 470 sztuk.b)Skuteczność świetlna oprawy nie powinna być mniejsza niż 120lm z 1W, po uwzględnieniu strat w układzie optycznym oraz zasilaniu.c)Trwałość diodowych źródeł światła powinna wynosić co najmniej100000h.d)Temperatura barwowa światła oprawy powinna być z przedziału4000k+/-5%.e)Zastosowana oprawa winna posiadać deklarację zgodności CE oraz muszą posiadać certyfikat ENEC.f)Oprawa przy ustawieniu poziomym nie może emitować światła w górną półprzestrzeń. g)Układ optyczny oprawy musi spełniać wymagania normy PN-EN 6247:2010.h)Redukcja mocy/strumienia świetln.na oprawie musi odbywać się w sposób płynny.i)Układ soczewkowy winien być wykonany z odpornego na warunki atmosferyczne poliwęglanu lub szkła.j)Źródło światła (panel LED) oraz osłona powinien być odporny na uderzenia.k)Korpus oprawy winien być wykonany z niekordującego ciśnieniowego odlewu aluminiowego stanowiącego także radiator chłodzący.l)Odprowadz.wody z opadów atmosf.musi odbywać się po zewnętrznej powierzchni,.m)Korpus oprawy winien być malowany proszkowo. n)Układ zasilający panel LED ma zabezpieczać źródło światła przed przepięciami o napięciu co najmniej 10kV.Powyższe param.tech.należy traktować jako wymagane min, co oznacza, że Wykonawca może uwzględnić w ofercie urządzenia o wyższych param..2)Wykonanie pomiarów, raportów i obliczeń fotometr.3)Wykonanie dok.powykon.4)Przeprowadzenie szkolenia obsługi programatora i programu do zmiany nastawień harmonogr.parametrów oświetlenia.5)Dostarczenie programatora wraz z instrukcją obsługi w języku polskim oraz oprogramowaniem na komputer.6)Dostarczenie kart gwarancyjnych.7)Zagospodarowanie odpadów .8)Sporządz.wykazu odpadów.9)Gwarancja: Wykonawca udzieli na okres co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości na zamontowane oprawy oraz 24 miesięcznej gwarancji na zegary elektroniczne i pozostałe roboty oraz zainstalowane elementy.10)Inne elementy w celu prawidłowego wykonania zamówienia. 3.Zakres zamówienia określ.za pom:1)OPZ wraz z zał.2)przedm.robót wraz z koszt.0(UWAGA: Rozliczenie ryczałt.inwest. Zakres prac do wykonania określa załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót/kosztor.zerowe stanowią dok.pomocnicze w celu ustal.ceny ofertowej. Wykon.dokona oceny ostateczn.zakresu w oparciu oOPZz zał.i wizję lokalną).stanow.integralną część niniejszejSWZ. 4.Wykon.zam.nastąpi zgodnie z postan.zawartymi w specyf. z zał.oraz projekcie umowy-załącznik do SWZ.5.Wykonawca przy realizacji robót bud.,w ramach zaofer.ceny.of.zobowiąz.będzie również do:1)stosowania wyrobów budowl. Wprow.do obrotu na zasadach okr.w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowl.2)prowadzenia robót bud. zgodnie zOPZz zał.oraz obowiąz.przepis.,w sposób nie zagrażający bezp.ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykon,posiadających uprawn.budowlane do kierowania robotami budowlanymi,3)załatwienia wszelkich formalności w imieniu Zamaw.o niezbędnych do prawidł.wykonania zadania,4)ubezp.budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykon.robót,jak również ponoszenia odpow.za wszelkie zdarz.powstałe z tej przyczyny,5)właściwego zabezp.i oznak. ter.budowy6)organizacji i zagospodar.placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planuBIOZzgodnie z rozporz.Min.infrastr.z dnia23.06.2003r.w sprawie informacji dotyczącejBIOZoraz planu BIOZ(Dz.U.Nr120poz.1126),7)zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów i badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykon,8)zagospodar.powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami a jej koszt uwzgl.w cenie ofertowej,9)Część zdemontowanych opraw należy przekazać Zamawiającemu.Pozostałe oprawy i inne materiały,Wykonawca winien zagospod.we własnym zakr.10)utrzymania placu budowy(naprawy,woda,energia elektr.,tel, dozor.budowy itd),11)po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego12)udzielenia rękojmi i gwar.na roboty i wbudow.mater.,(od 24 - 60 miesięcy),13)ustanowienie kier.robót, posiad.odpowiednie i wymag.przepisami uprawnienia i kwalif.Kierownik robót zobowiąz.jest do uczestnictwa w naradach.6.Zaleca się, aby Wykon.przed sporz.oferty dokonał wizji lokalnej.7.Dokumenty będące podstawą realizacji zamówienia publicznego, powinny być traktowane jak wzajemnie się objaśniające,z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności,w celach interpr.ważności zapisów:1)Umowa i SWZ,2)OPZ wraz z zał,3)Przedmiary robót/koszt.,4)Oferta Wykon.8.Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymag.dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymag.dot.wykon.i odbioru robót okr. w:1)OPZ z załącznikami,2)SWZ z zał.3)Obowiąz.normach,4)Przedmiarach robót/kosztorys.9.Mogące występować w dok.zamów.wraz z zał.wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia,źródła lub szczególnego procesu, który charakteryz.produkty lub usł.dostarczane przez wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych.Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy„lub równoważny”.Zamaw.inform.,że dopuszcza składanie ofert równoważ.w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu,który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę,jednakże zachowane muszą być normy,standardy i param.techn.jakimi charakteryz.się wymagane przez Zamaw.materiały,które zagwarantują realiz.zgodnie zOPZ.Przedstawione param.przedm.zam.stanowią min. techn.i jakościowe oczekiwane przez Zamaw.i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykon.proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dok. zamówienia.10.W mogących występować w dok. Zamów.wraz z zał.wskazania norm, ocen techn, STi systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawyPzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.11. Zam. wymaga zatrudnienia przez Wykon.lub podwykon.na podstawie stosunku pracy osób wykon.wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-KP-roboty polegające na wykonaniu elektrycznych1)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawi,w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykon. przedłoży Zamawiając.w celu weryfikacji zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy przez Wykon.lub podwykon.osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamaw. Oświadczenie to powinno zawierać:dokładne określenie podmiotu składającego ośw, datę złożenia ośw., wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju stos.pracy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawn.do złożenia ośw.w imieniu Wykon.lub podwykon;2)Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamaw.term.żądanych przez zamawi dowod.w celu potwierdz.spełn.przez Wykon.lub podwykon.wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności.3)Zamawiający, w przypadku uzasadnionych wątpliwości, uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykon.odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stos.pracy osób wykon.wskazane wyżej czynności.Zamawiający uprawniony jest w szczególn.do:a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.wymogów,c)przeprowadz.kontroli na miejscu wykon.świadczenia.4)W przypadku uzasadnionych wątpliw.co do spełn. wymogu zatrudn.na podst. stos.pracy osób wykon.wskazane wyżej czynn.przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przezPIPlub wezwać Wykon.do przedłoż.:a)poświadczonej za zgodn.z oryg.odpowiednio przez Wykon.lub Podwykon.kopii umowy/umów ze stos.pracy osób wykon.w trakcie realizacji zamów.czynn., których dotyczy ww. ośw.Wykon.lub.Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochr. danych osob(tj. bez adresów,nrPESEL pracowników i wysokości wynagrodzenia);b)zaświadczenia zZUS,potwierdzaj.opłacanie przez wykon.lub podwykon.składek na ub.społ.i zdrow.z tytułu zatrudnienia na podstawie stos.pracy za ostatni okres rozliczeniowy;c)poświadcz.za zgodność z orygin. przez wykonawcę lub podwykon.kopii dowodu potw. zgł. Prac. przez pracodawcę do ZUS.12.Wybrany Wykon.zobowiąz.będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy kosztorysy ofertowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385900,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385900,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H ELTRANS STANISŁAW STACHOWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841482159

7.3.3) Ulica: TRZEMESZEŃSKA 7

7.3.4) Miejscowość: GNIEZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385900,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.