Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00230032/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490044147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48184146211
1.5.8.) Numer faksu: 4146240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krynica@20wszur.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.20wszur.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.20wszur.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9822ef52-da27-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20WSzU-R.ZP.2611.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji bieżących potrzeb Szpitala.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu szczegółowym stanowiącym załącznik do składanej oferty nazwy handlowe oraz nazwy producenta umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego asortymentu.
Informacje te będą kluczowym elementem oferty Wykonawcy potwierdzającym zobowiązania Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia, a dla Zamawiającego kwestią podstawową i najistotniejszą.
Nazwy zamieszczone przez Wykonawcę w formularzu szczegółowym traktowane będą jako zobowiązanie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego przez niego asortymentu, a także będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy zaoferowane przez Wykonawcę materiały budowlane są zgodne z wymaganymi. Brak takich informacji lub niekompletne informacje, nie dające możliwości jednoznacznej identyfikacji oferowanego asortymentu, skutkować będą odrzuceniem oferty, z powodu niemożności oceny przez Zamawiającego, jaki przedmiot został zaoferowany, a w konsekwencji - czy spełnia on postawione wymagania.
"Treść oferty" rozumiana jest jako zobowiązanie Wykonawcy do zgodnego z żądaniami Zamawiającego wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SWZ - "Formularz szczegółowy".
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44170000-2 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44140000-3 - Produkty związane z materiałami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej ważnej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218644,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218644,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy/rozbudowy Izby Przyjęć oraz przebudowy/rozbudowy punktu poboru Centralnego Laboratorium Diagnostycznego wraz z nadzorem autorskim.
- "Sprzedaż i dostarczenie kubków ceramicznych /Pijałek/ do wody mineralnej w celu sprzedaży w Pijalniach "Uzdrowisko Krynica - Żegiestów" Spółki Akcyjnej w Krynicy-Zdroju ul.Nowotarskiego 9/4"
- "Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w poziomie I piętra w Starym Domu Zdrojowym - ETAP I"
- "Wykonanie zabezpieczeń ppoż. w budynku Sanatorium z podziałem na dwa zadania"
- Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż podestu z elementów stalowych, wraz z dostawą urządzenia transportu pionowego, niezbędnego do jego obsługi w części podziemnej budynku hali zdjęciowej na terenie Zakładu Głównego[...]
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- "Dostawa słupków betonowych "Pas drogowy", graniczników betonowych, płytek, palików drewnianych i rurek metalowych dla Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu"
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- D/27/2024 Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych, elektrycznych, ogólnobudowlanych oraz stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.