eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@biskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3534ca62-d21d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3534ca62-d21d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059056/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa żłobka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2889392,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach rozbudowy z przebudową budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania przewiduje się wykonanie, zgodnie z załączonymi do swz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową, następujących prac:
• rozbiórka istniejącego dachu dwuspadowego nad łącznikiem;
• wykonanie fundamentów pod nowoprojektowane ściany nośne;
• wykonanie stropodachu żelbetowego wraz z nadprożami, wieńcami nad rozbudowywaną częścią budynku;
• rozbiórka istniejących ścianek działowych – lokalizacja ścian przeznaczonych do rozbiórki zgodnie z rzutem parteru;
• wykonanie projektowanych przebić, poszerzeń otworów, montaż nadproży z profili stalowych;
• wymiana posadzek w nowoprojektowanych pomieszczeniach, korytarzach na posadzki antypoślizgowe – całkowita wymiana posadzek wraz z podbudową w pomieszczeniach zlokalizowanych na gruncie, w pomieszczeniach zlokalizowanych nad piwnicą w skrzydle prawym, po usunięciu istniejącego wykończenia posadzki (gres, wykładzina) należy wyrównać powierzchnię oraz wykonać nowe posadzki zgodnie z przeznaczeniem pomieszczeń;
• budowa wewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz schodów wewnętrznych;
• wykonanie nowoprojektowanych ścian działowych murowanych oraz szkieletowych na konstrukcji stalowej;
• wykonanie warstw izolacyjnych stropodachu, uzupełnienie pokrycia dachowego z blachodachówki w miejscu połączenia istniejącego dachu dwuspadowego nad łącznikiem z dachem dwuspadowym w lewym skrzydle budynku oraz wymiana pokrycia dachowego zniszczonego podczas pożaru;
• wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych;
• częściowy demontaż istniejącej stolarki zewnętrznej (ze względu na bardzo dobry stan stolarki okiennej i drzwiowej należy ją zdemontować oraz przygotować do ponownego montażu, lokalizacja stolarki przeznaczonej do ponownego montażu zgodnie z rzutem parteru oraz elewacjami) oraz montaż nowoprojektowanych drzwi zewnętrznych - lokalizacja zgodnie z architekturą;
• częściowa wymiana stolarki okiennej na elewacji północnej w związku z wydzieleniem strefy pożarowej – lokalizacja zgodna z rzutem parteru oraz elewacjami;
• w miejscach nowoprojektowanych otworów, poszerzeń i zamurowań otworów okiennych i drzwiowych odtworzenie warstwy termoizolacyjnej wraz z wykończeniem na wzór istniejącego wykończenia elewacji;
• częściowa wymiana zewnętrznej izolacji termicznej z płyt styropianowych na wełnę mineralną wraz z warstwami wykończeniowymi, lokalizacja zgodna z rzutem parteru i elewacjami (w obrębie wydzielanych stref pożarowych oraz ściana szczytowa uszkodzona podczas pożaru);
• częściowa wymiana instalacji elektrycznych wewnętrznych – szczegóły w projekcie technicznym branży elektrycznej;
• częściowa wymiana instalacji sanitarnych wewnętrznych – szczegóły w projekcie technicznym branży sanitarnej;
• montaż centrali wentylacyjnej oraz zamknięcie istniejących otworów wentylacyjnych;
• wymiana zmurszałych tynków wewnętrznych oraz uzupełnienie tynków w miejscach poszerzania lub zamurowania otworów okiennych i drzwiowych wraz ze szpachlowaniem i całościowym malowaniem powierzchni ścian;
• montaż zadaszenia nad wejściem do budynku (istniejące zadaszenia do demontażu i ponownego montażu lokalizacja zgodna z rzutem dachu oraz elewacjami);
• roboty wykończeniowe (malarskie, tynkarskie, posadzkowe);
• montaż urządzeń stałych w pomieszczeniach sanitariatów wraz z montażem systemowych ścianek HPL;
Roboty zewnętrzne:
- przyłącze wodociągowe – budowa nowego przyłącza PEdn90 wraz ze studnią wodomierzową w celu zasilenia zewnętrznego hydrantu przeciwpożarowego DN80 (poprzez zestaw podnoszenia ciśnienia) oraz likwidacja istniejącego przyłącza wodociągowego dn32 i budowa nowego PEdn63 na cele bytowo -gospodarcze;
- przyłącze kanalizacji sanitarnej - do istniejącego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe;
- instalacja oświetlenia zewnętrznego;
- instalacja monitoringu;
- pochylnia przeznaczona dla osób niepełnosprawnych
- elementy małej architektury: kosze na odpady komunalne, ławki stojaki na rowery, wiata śmietnikowa;
- budowa placu zabaw – urządzenia wraz z poliuretanową nawierzchnią
- drogi dojazdowe, chodniki na posesji wraz z miejscami parkingowymi
- wykonanie ogrodzenia
- nasadzenia zieleni
oraz pozostałe roboty wymienione w dokumentacji projektowej.


UWAGA: Roboty wewnątrz budynku będzie można rozpocząć po zakończeniu roku szkolnego czyli od 26 czerwca 2023r. Wycinka drzew po stronie Zamawiającego, Wykonawca usunie zakrzaczenia wraz z karpami. Obsługa geodezyjna wraz z pomiarem powykonawczym leży po stronie Wykonawcy. Wszelka kolorystyka oraz rodzaj materiałów przeznaczonych do wbudowania do każdorazowego uzgodnienia z Zamawiającym

Zamówienie nie jest podzielone na części. Podział na części zamówienia byłby z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych, ze względu na zasady sztuki budowlanej bezzasadny. Dwóch i więcej Wykonawców na tym samym placu budowy czy w bliskiej od siebie odległości dezorganizowałoby pracę każdego z nich co wpłynęłoby negatywnie na wykonanie zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do MŚP.


Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45262700-8 - Przebudowa budynków

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232460-4 - Roboty sanitarne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3477000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4658035,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3477000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWA GIEDRYS ELEKTRYCZNY PATROL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280469323

7.3.3) Ulica: Aleja Broni 1I lokal 22B

7.3.4) Miejscowość: Biskupiec

7.3.5) Kod pocztowy: 11-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3477000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.